Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Supervlieg zei: JuliaLenco zei: Door jou heb ik vanacht gedroomd over roze speed, en over groene! En ik mocht beide pakjes ruilen tegen paarse. Klik om te vergroten... OMG DIE ZIJN ZELDZAAM!! doet me denken aan die goeie ouwe flippotijd. Klik om te vergroten... I KNOW!! Ik voelde me heel wat, met mijn paarse speed."
"Safire zei: Speed is TE leuk.. Klik om te vergroten... En de kater is voor later, en we nemen d'r nog een. *zingt vrolijk mee met het lied dat ik net bedacht heb. Ontopic Balen joh, dat het niet zoals gepland is gegaan. Alles is hier zo'n beetje al gezegd, en een andere briljante verklaring heb ik helaas niet in the pocket."
"Aan de drugs om af te vallen? En jij bent moeder? Ga je dan eens gedragen als een moeder en neem je verantwoordelijkheid. Mijn god zeg, denk eens aan je kinderen."
"Ik slaap over het algemeen wel even. Ik neem als ik thuis kom een paar vitamine C pillen, en ik drink wat ontbijtdrank, even mn gezichtwassen, kruik erbij, en ik slaap redelijk oké. Wel maar een paar uurtjes, maar dat hindert niet. : ) Ik vind het slaapprobleem persoonlijk minder erg dan dat vreselijke gepieker en waardeloze gevoel de volgende dag. Dat is echt een matige zooi."
"Wat goed van je! Veel succes ermee, het gaat je vast lukken."
"Woodstock te Bloemendaal? Of is dat te makkelijk gedacht?"
"lysergine25 zei: nope that is it ..... Woodstock ooit the place to be .. Stonie Klik om te vergroten... Ach, zo was bloemendaal a/z in zijn geheel echt the place to be.. Dat is nu ook echt veranderd, ben benieuwd hoe het er deze zomer is."
"Echt griep ziek ben ik er ook nog nooit van geworden. Had je niet al een virus in je lijf, dat je weet? Probeer zo veel mogelijk te eten en drinken (eet/drink Goedemorgen! Vloeibaar redmiddel hahaha), en neem een paar vitamine C pillen. Verder lekker kalm aan doen, zet een feelgood filmpje op. Op zondag is bij mij vaak het einde zoek, maar rond een uur of 11 s avonds kan ik dan wel slapen. Maar reken er niet op dat je je de dag na de kater weer helemaal kip lekker voelt."
"Redelijk. Sowieso bij speed, ik neem een paar keer een lijn, maar een hele gram gaat zelden op op 1 avond. Behalve als ik met meer ben. Met coke wordt het zeuren. Ik kan geen coke in mijn zak laten zitten en die bewaren voor een volgende keer als ik nog aan het uitgaan ben, maar als ik eenmaal thuis ben, dan kan ik het wel laten liggen."
"Door jou heb ik vanacht gedroomd over roze speed, en over groene! En ik mocht beide pakjes ruilen tegen paarse."