Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Eckster C zei: erwin krol zei: Ik schijn dit maar niet tegen het lijf te lopen. Als iemand met 100% zekerheid MDA gehad heeft - dus niet 'ik spacede echt hard, het moet mda geweest zijn' - ben ik wel benieuwd waar dat was ( regio, stad) en hoe de pil eruit zag. DUS niet je dealer ofzo, logisch. Ik ben heel benieuwd of het nog de ronde doet. thanks, EK Klik om te vergroten... pak gwn een bommetje van 600 a 700 mg mdma en je zit ook in de mda wereld Klik om te vergroten... Ja help jezelf en je serotine naar de klote... en mensen vragen zich dan soms af waar MDMA dips vandaag kome... Tsjah PS: Moet ook een zicht zijn iemand waarbij 600 Ã 700 gram ineens inslaat..."
"DarkScope zei: geox zei: Nick de Neger zei: Zelfdisipline Klik om te vergroten... H Heb ik niet Als ik slik en ik heb 1 gram mdma of 5 pillen of whatever , ik stop niet voor het op is.. En als ik dan iets zou overhebben zou ik het de volgende avond slikken.. Klik om te vergroten... MAak je geen zorgen, ik was precies zoals jij. Op een gegeven moment worden de katers zo heftig klote en het gevoel wordt zoveel minder lekker dan eerst, da stop je vanzelf. Klik om te vergroten..."
"Haha er zijn zoveel gekken die XTC gebruiken en zij leven ook nog allemaal op enkele na misschien. Je moet het voor jezelf ook aanvoelen en geloof me, moest je er ooit overgaan kwa gebruik dan voel je dat wel lichamelijk. Men spreekt niet voor niets over MDMA dips... Doe het gewoon en amuseer je, weet wel waar je je lijn moet trekken voor de volgende keer. Verkloot het niet zoals vele onder ons door het veel te gebruiken op korte tijd wanneer je het pas ontdekt hebt want dan is alle pret er namelijk na 6 maanden af... Believe me"
"Snap niet dat mensen er zo bang voor zijn.... Bij XTC vind je de grens vrij snel na wekelijks gebruik en eenmaal die grens vindt en daarbij de katers die op komen zetten.... Je laat er een halfjaar of langer tussen voor je het weet.. Katers van MDMA zijn echt het kutsts..Bah"
"Kwijl"
"Plugge die pille :P . Wel zorge dat ze zuiver zijn anders krijg je behoorlijk wat troep rechtstreeks in je bloed. (Plugge is btw rectaal de pil nemen )"
"1337 zei: Ivoos zei: 1337 zei: Ik had een keer McDonalds op voor de XTC en nog een 6-pack bier daardoor kwam er flink wat kots uit ja! zorg dat je een goeie bodem hebt Klik om te vergroten... als ik 'een goede bodem' heb, voel ik de pil met moeite... Klik om te vergroten... Als je gewoon na het avondeten niks eet voel je hem toch wel? Klik om te vergroten... Ik eet altijd stevig en veel voor mijn XTC gebruik. Kan al die extra vitamientjes wel gebruike voor de XTC aanslag op mijn lichaam. Dat je niets voelt betekent dat je a) troep regelt of b)te weinig neemt."
"barry zei: Nirvana_646 zei: En meestal betaal jet tot €2 per jenevertje! 20*2=40 jawel! Leuke tijd heb je dan gehad Klik om te vergroten... het gaat om de gezelligheid. gisteren 70 € er tegen aan gedronken Klik om te vergroten... En mijn wietverslaving lijkt al duur ! 70 euro rook ik nooit op een dag op, gebeurd gewoon niet ook al zou ik het willen."
"maiskorrel zei: Tussen het drinken door wat eten. En dan het liefste vet eten, zoals frituurhapjes etc. Ik weet nog steeds niet waarom vet eten helpt tegen de misselijkheid maar bij mij werkt het iniedergeval. Klik om te vergroten... Als je eens 15 sec logisch zou redeneren... vet eten->maag->vet rond maagwand->mindere opname van alcohol en dergelijke"
"riflexz zei: Heb vanacht 9 uur geslapen, en voel me wel redelijk ok nu, wel een beetje mottig. en voel me emotioneel wat laag.. het enigste wat ik enorm rot vind, is dat m'n voet enorm zeer doet, omdat ik zaterdag in een jump/hardstyle club was, en als je URENLANG zo zwaar staat te dansen.. terwijl xtc de pijn verdooft.. pft lol kheb eigenlijk totaal geen zin meer om in het vervolg nog xtc te nemen, maar ik weet als ik zaterdag ga uitgaan, ik me toch weer zal laten verleiden.. Klik om te vergroten... Hou het gewoon nog een paar weekendjes vol... Binnen een tijdje ben je fysiek, emotioneel en mentaal helemaal naar de kut en dan stop je vanzelf. Been there done that. Duurt btw maanden voor je weer helemaal inorde bent, je terug voelt zoals het echt zou moeten bedoel ik dan. Goed slapen, veel eten, veel energie en noem maar op. Aan je posts kan ik lezen dat het nu zelfs al te laat is voor jou. Alleen een door XTC verklootte geest neemt 's avonds nog een pilletje omdat het 'over' is. Ik herken jou situatie echt goed in de mijne en ik hoop dat ik hem totaal verkeerd inschat. Anders sterkte met het terug 'normaal' worden na een sluipend, en wat o zo mooi leek, XTC avontuur."