Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb toch zo'n hekel aan Coke, ik blijf liever heel helder, ook al is't goedkope zooi speed is en blijft MIJN DING! tot ik kinderen krijg:P groetekes"
"htweeoo zei: Ik begrijp wat je bedoelt van vreemd gevoel. Maar dit is omdat je niets doet. Ik ging is eten in Mc Donalds dus ene lijntje in de wc en daarna op de bus praatkicks van uren dat is fijn. Maar als ik thuiszit en ik snuif snachts dan zit ik wat op PC en kijk ik wat Tv en ik verveel me en dan is Coke niet fijn. Klik om te vergroten... YES YES EINDELIJK IEMAND DIE OOK OOIT BIJ DE MC DONALDS HEEFT GESNOVEN! (ik dan wel speed maja snuive is snuive)"
"htweeoo zei: Van Coke blijf je erg helder. Ik heb enkele examens gedaan onder Coke. Wel irritant maar je hoofd blijft erg helder. Klik om te vergroten... Coke man, das ook kei duur, die 2 keer dat ik Coke heb gehad was het gratis, heb ik toch ff geluk dak een vriend heb die coke/speed/pillen dealt. Haha, ooit ist gratizz proeven!:P PS Coke is een grote dure wazige domme irriterende k*tdrug! groetekes"
"Ik vind dat je het moet doen, zorg wel dat je maar weinig pakt en dat het kristallen zijn, rest is altijd vergif"
"xpressurself zei: tsk tsk tsk.. weet jij wel niet hoe onverantwoordelijk jij bezig bent jongeman? je maakt iedere pepgebruiker ten schande tegenover deze samenleving. Het is niet echt speed-christelijk wat jij doet, vind niet dat dit zo langer door kan gaan.. het gaat te furr... Klik om te vergroten... pff speedchristelijk"
"Asfaltjunkie zei: Hoi, Ik heb dus adhd, al mijn hele leven lang. Gelukkig is het bij mij nooit onderkent, omdat het toen nog niet bekend was.(ben nu bijna midden 30) Toen heette het nog dat je een druk/dwars/vervelend jong was... Toen daarna adhd bekend werd, hebben mijn ouders mij regelmatig gevraagd om me te laten testen en te laten mediceren. Dat heb ik dus nooit laten doen want ik ben tegen overheidsdrugs! Wanneer merk ik dat ik adhd heb: -omgang met bepaalde types mensen -Zoals laatst, heb ik m'n Benz van 28jr oud gerestaureerd, ik kan niet aan een plek werken op de auto, ik werk aan 3-4 plekken tegelijk.... -Ik heb schijt aan regels en gezag in het algemeen. -Ik ben een thrillseeker, als er geen risico's aanzitten hoeft het van mij niet zo nodig. -ik verveel me behoorlijk vlug als iets me niet interesseert. Mijn leven zal best wat moeilijker zijn dan iemand die bv Ritalin slikt, maar ik denk dat het dat best waard is. Wat ik van medicatie voor adhd lees hier, komt toch vaak in terug dat je er een mak lammetje van wordt, en dat het op je psyche werkt. Dat zijn dingen waar ik dus niet op zou zitten te wachten. But maybe I like living in chaos? geef maar eens wat reacties! gr Asfaltjunkie Klik om te vergroten... schijt hebben aan alles en iedereen is geen kenmerk van adhd"
"Asfaltjunkie zei: Yeah, ik voel me er prima bij, ik weet ook niet beter natuurlijk. Er gaat wel dagelijks een 1,5gr wiet/hasj per dag doorheen trouwens en dat alweer zo'n 16jaar lang..... Inderdaad chaos rulezzz Ik ben wel benieuwd naar reacties van Ritalin gebruikers eigenlijk. gr Asfaltjunkie Klik om te vergroten... jaah chaos rules weet je wat? laat ze ritalin brengen en geef dat aan mij, mensen zonder adhd die blijven zo wakker als bij speed"
"Ik sta al meer dan een jaar droog, ik haat alcohol"
"Wie denkt dat hij/zij mss een verslaving heeft. Dan moet je goed nadenken want er zijn heel veel mensen onbewust verslaafd zoals koffie, roken. Maar ook mensen die 1x in de week speed nemen, en dat als ze op die dag geen speed krijgen dat ze eigenlijk niet zonder willen, of mensen die niet uit kunnen gaan zonder XTC. (dan word meegeteld, dat je zonder drugs (ook alcohol) geen lol kan hebben). Wie denkt een verslaving te hebben? graag reacties"
"Weet je, als je speed gebruikt dan val je inderdaad af. Maar je wilt dan ook weer van de speed af komen. Dat is erg moeilijk, tegen de tijd dat je van de speed af bent ben je alweer net zo zwaar als dat je eerst was. Er zijn EGT! gevallen bekend ben mensen die eerst 200 kilo weegden en door de speed 150 kilo zijn afgevallen. De mensen die van de amphetamine af konden kicken, waren nog zwaarder geworden dan ze voornamelijk waren. Dat is bij 80% van de gevallen zo. Maar weet je wat ik nog het minst slim vind van je idee, je zegt: "toen ik van de coke afbleef kwam ik ineens SUPER VEEL AAN!" Maar denk je da da dan anders is bij speed? maja gewoon gezond eten, lekker sporten, zolang je maar gezond doet en dan bedoel ik dat je best eens een lijntje kan vatten als je dat wil;P"