Je kan speed prima oplossen in water hoor, een vriendin van mij doet het altijd in de thee. Werkt prima.
Hoeveel je nodig hebt hangt in grote mate van je dealer af, speed wordt vaak nogal grof versneden, dus ik zou het zeker in jou geval ff laten testen zodat je weet hoeveel van het poeder daadwerkelijk amphetamine is.
Speed zal je niet direct paranoia maken ofzo, wel als je het langere tijd dagelijks blijft gebruiken, dan ga je overal spoken zien. En insecten.
Ik begrijp dat je het nog niet eerder hebt gebruikt, dan zijn de effecten in het begin wel vrij heftig.
Niet zozeer dat ge keihard gaat ofzo (zoals met bijv. xtc), maar wel lulkicks, je praat iedereen de oren van het hoofd, en je barst van de energie.
Werken met speed op kan wel, hangt een beetje van het soort werk af natuurlijk, maar de eerste keren zou ik daar wel mee oppassen, je hebt zelf vaak niet in de gaten hoe overactief je bent, dat kan voor collega's best irritant zijn.
Als je goeie speed hebt, dus 35% of meer, zou ik maximaal 50mg per dag nemen, dat is genoeg. Dan heb je wel de energie, maar geen klapkaak of bolle ogen.
Verder, probeer die extra energie om te zetten in iets positiefs, en hou rekening met slaapproblemen, zeker de eerste week.
Drink veel water, thee, sap, etc., en eet alleen maar supergezond.
De verleiding is groot om gewoon maar niks te eten, maar dat is geen goed idee, de dag erna heb je daar spijt van, echt waar.
Speed is niet zo verslavend als coke, maar pas wel op, zoals Bonie al zegt, kap er na een maand weer mee, dat zal al moeilijk genoeg zijn.
Maar als je met coke kan stoppen moet dat geen al te grote problemen opleveren.
Want dat er beslist gezondere manieren zijn om af te vallen wist je al.
![:wink:]()