Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsspeeddieet

speeddieet

136 antwoorden
28 weergaven
18-5-2026
m
melissaLid
01-01-2024, 00:00
#1
http://www.supplementen.com/belgie/wwwb ... /2148.html

deze tabletten had ik dus...
en er zit wel degelijk amfetamine in.
vandaar dus mijn vraag!
ik stond er toen ook niet van te stuiteren ofzo,dus ik dacht oprecht dat t geen kwaad kon als ik een "speeddieet"zou volgen,als ik maar wist welke hoeveelheid verantwoord was.
dus voor iedereen die mijn idee onverantwoord of belachelijk vonden,dit was dus mijn motivatie :wink:
m
melissaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Fat Freddy's cat zei:
Ivoos zei:
Mij lijkt het dat het zó schadelijk wel niet zal zijn als je het bij 50mg per dag houdt en goed blijft eten...
Klik om te vergroten...


maar waarom dan speed ervoor te gebruiken als hiervoor veel effectievere en minder schadelijke drugs voor zijn? (vb anavar, deca enz..)
Klik om te vergroten...

ik heb ff gegoogeld en ik denk niet dat dit middel geschikt is om af te vallen :confused:
tenzij ik mannelijke trekjes wil krijgen :wink:
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#3
Volgens mij moet ongeacht de methode na het afvallen altijd de levensstijl worden aangepast om het resultaat te behouden. Ik vroeg me dus af tor in hoeverre amfetamine daarin daadwerkelijk verschilt van andere methoden. Afvallen met speed en vervolgens met een aangepaste juiste levensstijl dat resultaat behouden, waarom zou dit niet mogelijk zijn?
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#4
Tuurlijk is het wel mogelijk, maar het put je alleen maar sneller uit. Sport, 200-500 onder je onderhoud eten en dan nog die amfetamines erbij :openmouth: is mega slecht! Ook al doe je geen sport, dan moet je niet gaan afvallen met amfetamine of supps. die daar op lijken. Ik vind het erg dom en je gaat je er niet gezonder door voelen.
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#5
Antondebeuker zei:
Gezondheidsfreaks, het zijn net Jehova's, er is maar 1 visie en dat is de onze.
Alle mensen met overgewicht zijn dus diep ongelukkig?
Wat een ongelofelijke bullshit.
En ongezond, die is echt sterk, op een drugsforum....
Klik om te vergroten...
Niet iedereen met overgewicht zal vast ongelukkig zijn. Ik heb het erover dat als je lichaam niet aansluit op je ideaal beeld dat, dat kan gaan leiden tot ongelukkigheid. GOED LEZEN! :wave:
A
AntondebeukerLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ach so, je deed het een beetje als een vaststaand feit lijken.
Ik ben het nl echt met Angie eens hier, als je ouder wordt, word je er vaak niet mooier op.
Daar kun je als een bezetene tegen gaan vechten (zie bijv. Vanessa), of je kunt het (tot op zekere hoogte) accepteren en gewoon doorgaan met leven.
Ik zie gewoon zoveel mensen lijden aan zo'n lijn-obsessie, terwijl ze er gewoon prima uitzien.
Sommige mensen worden gewoon dik, ook zonder hamburgers en chips.
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik doe sowieso niet aan de lijn... de lijn is gewoon een deel van mij :P
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
jcutter123 zei:
Het gaat om de uitstraling die uit straalt op mensen! Als jij niet gelukkig bent, dan is je uitstraling kut en krijg je zo'n terug speel effect van je omgeving. :sunglasses:
Klik om te vergroten...

Precies! Een vriendin van mij is 120 kg ofzoiets en is gelukkig en heeft veel fijne vrienden om haar heen. Zij straalt uit dat ze vrede heeft met zichzelf en dat straalt kracht uit...

X
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#9
Je moet wel eerlijk tegen jezelf zijn natuurlijk en jezelf nooit voor de gek houden! :sunglasses:
D
Dr. TommyLid
01-01-2024, 00:00
#10
het werkt echt niet ik ben in 3 maanden weer 8 kilo bij gekomen
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#11
Beter ga je aan de lsd, werken aan de binnenkant ipv aan de buitenkant!
Daar wordt je vanzelf mooi van, uitstraling, zelfverzekerder en minder drang naar een ongezonde levensstijl! :wave:
T
TaatLid
01-01-2024, 00:00
#12
Maar die slappe pilletjes is toch net wat anders vergeleken met een beetje goeie speed, die tolerantie bouwt toch op en ook al is het weinig je zult inderdaad toch beetje bij beetje een grafkop ontwikkelen
A
AntigoneLid
01-01-2024, 00:00
#13
Taat zei:
Maar die slappe pilletjes is toch net wat anders vergeleken met een beetje goeie speed, die tolerantie bouwt toch op en ook al is het weinig je zult inderdaad toch beetje bij beetje een grafkop ontwikkelen
Klik om te vergroten...
Het is absoluut anders, maar vanuit die gedachtengang werd een beetje geredeneerd.

Wat betreft een grafkop van de speed. Ik denk dat iedereen hier een soort van skeletten
hoofd ofzo voorstelt op een uitgemergeld lichaam, maar zover hoeft het toch niet te komen??
Stel dat iemand 80 kilo weegt en afvalt tot 65 ofzo ben je echt niet uitgemergeld ofzo hoor!
Ik ga overigens van vrouwen uit, mannetjes van 65 kilo vind ik persoonlijk veel te mager :grin:
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#14
je bent sowieso wel aan de lijn....
A
AntigoneLid
01-01-2024, 00:00
#15
Drientje zei:
.......Over de schadelijkheid zal ik binnenkort eens met een vriend praten, die werkt in een kliniek en kan dat vast wel vertellen!

Groetjes Drientje
Klik om te vergroten...
Dat zou ik heel erg waarderen als je dat wilt doen. Het lijkt er een beetje op alsof er maar
weinig mensen zijn die het inderdaad langdurig volhouden op een kleine hoeveelheid.

Nu heb ik niet de illusie dat het dan helemaal niet schadelijk zou zijn, maar hoe het precies
zit weet ik dus niet. Ik hoor het graag van je Drientje, mag via dit topic of via privébericht :)
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#16
@ Antigone, ik zet dit in het topic omdat iedereen er wat aan heeft.

Ik heb de vriend gevraagd welke problemen je zou kunnen hebben mbt elke dag een klein beetje speed nemen.

1: Het is gevaarlijk omdat speed vocht uit je lichaamscellen trekt. Nu kun je bijv. wel veel drinken maar de snelheid waarmee de speed het vocht uit je lichaan trekt krijg je niet aangedronken. De cellen lopen dan de kans om beschadigd te raken.

2: Hoe weet je hoe zuiver de speed is? Haal je altijd bij dezelfde dealer? Dan nog bestaat de kans dat hij niet elke dag dezelfde speed in huis heeft en kan dus varieren in sterkte. Nu kan jij dus wel elke dag dezelfde hoeveelheid naar binnen gooien maar stel: dag 1 heb je speed van 26%. Daar doe je 10 dagen mee (1gram = 10 lijnen ongeveer. 1 lijn per dag om het hongergevoel te drukken).
Dan ga je weer langs de dealer voor nog een gram. Die bestaat uit 35% speed en verder uit rommel. Dan ga je ineens dus meer speed tot je nemen, met als gevolg dat je niet alleen het honger gevoel drukt maar ook speedy wordt.
Zo kan de sterkte varieren en heb je kans dat je gewend bent aan de 35% en ineens 6% krijgt voorgeschoteld. Resultaat: honger. Zelfs als ze het versnijden met caffeïne en je dus wel het speedy effect krijgt heb je honger! Wat dan weer resulteerd in: of je gaat speed bijpakken, of je gaat eten...

Je zou dit dus op kunnen lossen door grote hoeveelheden speed in te kopen en te laten testen zodat je weet wat je binnenkrijgt...

Anyway: Ik ben ook aan een dieet, het is moeilijk en het komt niet aanwaaien maar ik moet en zal van de zomer die broek aan!!! Ik heb mezelf een doel gesteld zonder drugs, die zijn voor mij recreatief, en ik ga het halen! Eet patroon omgegooid(geen tosti meer met mayo :cry: )alleen maar verse groenten en mc Donalds laten staan. Verder veel wandelen en positief denken!

Ik denk dat een speeddieet niet werkt, ik weet het wel zeker, been there, done that... Vorig jaar 20 kg afgevallen met speed, binnen 3 maanden 15 erbij zonder speed en op mijn gat zitten!!! Het enige wat werkt is je leef patroon omgooien!

Veel succes!!!
D
DjoLid
01-01-2024, 00:00
#17
melissa zei:
hey djo lievie,om te beginnen nog gefeliciflapstaard.
en nu snap ik waarom jij er zo strak bij staat op je hyves foto :wink: 22 kilo ik ben jaloers :angry:

afvallen is op dit moment niet meer mijn prioriteit....
uhhhh zul je denken :rolleyes:
nee tegenwoordig is t terugvallen :(
trieste bedoeling.
Klik om te vergroten...


Oh, Melis, heel veel sterkte, hoop dat je weer kunt terugvallen in het goede. Als je ergens mee zit, je weet me te vinden. Als je je ei kwijt moet, geef maar een gil. :hearteyes:

Ik moet ook zeggen, dat ik die kilootjes door veel stress en een uberdruk zoontje ben kwijtgeraakt, want ik at laatst kei veel en ik viel en viel maar af.

Dikke knuffel van Djo :hearteyes:
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#18
Meisje meisje, pas goed op hiermee!!!!!! Ik ben ooit op zo'n manier in een zware speedverslaving beland, en ja ik dacht ook dat ik wel een grote meid was.... En als je weer stopt met speed, kom je keihard weer in kilo's aan....
A
AntondebeukerLid
01-01-2024, 00:00
#19
Je kan speed prima oplossen in water hoor, een vriendin van mij doet het altijd in de thee. Werkt prima.
Hoeveel je nodig hebt hangt in grote mate van je dealer af, speed wordt vaak nogal grof versneden, dus ik zou het zeker in jou geval ff laten testen zodat je weet hoeveel van het poeder daadwerkelijk amphetamine is.
Speed zal je niet direct paranoia maken ofzo, wel als je het langere tijd dagelijks blijft gebruiken, dan ga je overal spoken zien. En insecten. :smoke:

Ik begrijp dat je het nog niet eerder hebt gebruikt, dan zijn de effecten in het begin wel vrij heftig.
Niet zozeer dat ge keihard gaat ofzo (zoals met bijv. xtc), maar wel lulkicks, je praat iedereen de oren van het hoofd, en je barst van de energie.
Werken met speed op kan wel, hangt een beetje van het soort werk af natuurlijk, maar de eerste keren zou ik daar wel mee oppassen, je hebt zelf vaak niet in de gaten hoe overactief je bent, dat kan voor collega's best irritant zijn.

Als je goeie speed hebt, dus 35% of meer, zou ik maximaal 50mg per dag nemen, dat is genoeg. Dan heb je wel de energie, maar geen klapkaak of bolle ogen.



Verder, probeer die extra energie om te zetten in iets positiefs, en hou rekening met slaapproblemen, zeker de eerste week.
Drink veel water, thee, sap, etc., en eet alleen maar supergezond.
De verleiding is groot om gewoon maar niks te eten, maar dat is geen goed idee, de dag erna heb je daar spijt van, echt waar.

Speed is niet zo verslavend als coke, maar pas wel op, zoals Bonie al zegt, kap er na een maand weer mee, dat zal al moeilijk genoeg zijn.
Maar als je met coke kan stoppen moet dat geen al te grote problemen opleveren.
Want dat er beslist gezondere manieren zijn om af te vallen wist je al. :wink:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#20
ik heb het 6 maanden lang gedaan .... op 36%-46% normale pep.

je gedrag zal dan negatief veranderen, voor je het weet heb je er heel veel andere problemen bij.

zonder pep is het beste !!

ga 2 x per 6 km wandelen zo snel als je maar kan.

ZONDER PEP IS HET BESTE !!!

:wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...34567
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."