whoehaaaaaaaaa wat een reacties
ik wou vandaag ff komen melden hoe t ervoor staat en ben echt onder de indruk van jullie (meestal)
![:wink:]()
lieve reacties met goede bedoelingen.
bedankt dfers
maargoed ik heb besloten t op eigen kracht te doen,de weg van de meeste weerstand.
ik heb besloten calorieen te tellen en te gaan snelwandelen(hardlopen zit er voorlopig nog niet in met ruim 1 pakje peukies per dag)
dus nu weeg en tel ik alles af, eet smorgens 1 bord special k,smiddags twee grof volkoren boterhammen met appelstroop,om vier uur weer een bord special k,om 6 uur de helft van mijn avondeten,en savonds een tomaat en een stuk komkommer.
en water veeeeeeeellllll water
en hopla week 1 ging er 2 kilo en 200 gram af
dinsdag is er weer een weegdag,dus dan laat ik jullie ff weten wat t word.
daarbij voel ik me heel energiek,dat had ik nooit verwacht.
ik ben blij dat ik t toch zo heb geprobeerd
kussie melis