Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsspeeddieet

speeddieet

136 antwoorden
31 weergaven
18-5-2026
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Mij lijkt het dat het zó schadelijk wel niet zal zijn als je het bij 50mg per dag houdt en goed blijft eten...

Probleem is natuurlijk 'als', vanaf het moment dat het trager begint te gaan moet je natuurlijk niet stoppen met eten of ineens dubbel zoveel beginnen nemen...
m
melissaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Deranged zei:
Het idee lijkt mij minder dom en kansloos dan iedereen zegt. Maar dat heeft wellicht te maken met mijn paasontbijt
Klik om te vergroten...

:grin: :grin: :grin: :grin:
F
Fat Freddy's catLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ivoos zei:
Mij lijkt het dat het zó schadelijk wel niet zal zijn als je het bij 50mg per dag houdt en goed blijft eten...
Klik om te vergroten...


maar waarom dan speed ervoor te gebruiken als hiervoor veel effectievere en minder schadelijke drugs voor zijn? (vb anavar, deca enz..)
m
melissaLid
01-01-2024, 00:00
#4
http://www.supplementen.com/belgie/wwwb ... /2148.html

deze tabletten had ik dus...
en er zit wel degelijk amfetamine in.
vandaar dus mijn vraag!
ik stond er toen ook niet van te stuiteren ofzo,dus ik dacht oprecht dat t geen kwaad kon als ik een "speeddieet"zou volgen,als ik maar wist welke hoeveelheid verantwoord was.
dus voor iedereen die mijn idee onverantwoord of belachelijk vonden,dit was dus mijn motivatie :wink:
m
melissaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Fat Freddy's cat zei:
Ivoos zei:
Mij lijkt het dat het zó schadelijk wel niet zal zijn als je het bij 50mg per dag houdt en goed blijft eten...
Klik om te vergroten...


maar waarom dan speed ervoor te gebruiken als hiervoor veel effectievere en minder schadelijke drugs voor zijn? (vb anavar, deca enz..)
Klik om te vergroten...

ik heb ff gegoogeld en ik denk niet dat dit middel geschikt is om af te vallen :confused:
tenzij ik mannelijke trekjes wil krijgen :wink:
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#6
Volgens mij moet ongeacht de methode na het afvallen altijd de levensstijl worden aangepast om het resultaat te behouden. Ik vroeg me dus af tor in hoeverre amfetamine daarin daadwerkelijk verschilt van andere methoden. Afvallen met speed en vervolgens met een aangepaste juiste levensstijl dat resultaat behouden, waarom zou dit niet mogelijk zijn?
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#7
Tuurlijk is het wel mogelijk, maar het put je alleen maar sneller uit. Sport, 200-500 onder je onderhoud eten en dan nog die amfetamines erbij :openmouth: is mega slecht! Ook al doe je geen sport, dan moet je niet gaan afvallen met amfetamine of supps. die daar op lijken. Ik vind het erg dom en je gaat je er niet gezonder door voelen.
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Deranged zei:
Volgens mij moet ongeacht de methode na het afvallen altijd de levensstijl worden aangepast om het resultaat te behouden. Ik vroeg me dus af tor in hoeverre amfetamine daarin daadwerkelijk verschilt van andere methoden. Afvallen met speed en vervolgens met een aangepaste juiste levensstijl dat resultaat behouden, waarom zou dit niet mogelijk zijn?
Klik om te vergroten...

Dat denk ik dus ook, maar het punt is volgens mij dat speed willen gebruiken voor snel resultaat (vaak, niet altijd) teken is dat je je levensstijl niet wil aanpassen, want speed gaat stukken sneller, en zelfs zonder aangepaste levensstijl werkt het.
F
Fat Freddy's catLid
01-01-2024, 00:00
#9
melissa zei:
ik heb ff gegoogeld en ik denk niet dat dit middel geschikt is om af te vallen :confused:
tenzij ik mannelijke trekjes wil krijgen :wink:
Klik om te vergroten...



Met wat sport er bij ga je hiermee al je vet verbranden als sneeuw voor de zon.
En van 1 kuurtje ga je echt geen mannelijke vormen krijgen hoor!


dus je denkt dat speed hiervoor beter geschikt is??? :rolleyes:
met speed ga jij ook al je spieren verbranden en zal je zo slap worden als een vaatdoek, een vies lijkkleurtje krijgen, rotte tanden, puisten enz.... vind je dat beter dan?
F
Fat Freddy's catLid
01-01-2024, 00:00
#10
melissa zei:
http://www.supplementen.com/belgie/wwwboard/berichten/2148.html

deze tabletten had ik dus...
en er zit wel degelijk amfetamine in.

:
Klik om te vergroten...


hahaha geloof jij alles wat je op zo'n messageboards staat??? :mrgreen:

het onderzoek werd georganiseerd door ergogenetics, als die naam opstaat kan je er al vanuit gaan dat de info niet betrouwbaar is.. :wave:
a
angie123Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Waarom moeten wij vrouwen altijd op dieet??? Van wie moeten we op dieet?? Wie zegt dat??
De media laat ons zien hoe we er uit moeten zien.
OP MTV zien we vrouwen rond huppelen als sexobjecten met maatje 32 die vooral hun tieten en konten wulps richting mannen werpen!! Deze meiden zitten waarschijnlijk ook allemaal aan de pep of coke om er zo uit te kunnen zien.
In de bladen zien we vrouwen/meiden een crême of ander "mooi"makend product aanprijzen. Dat er uren aan vooraf zijn gegaan om de foto zo te bewerken dat ieder rimpeltje en of vetrolletje niet meer zichtbaar is, wordt niet in de advertentie gezet.

Ik maak me zorgen om het beeld dat bv. mijn dochters krijgen van hoe een vrouw eruit moet zien en hoe ze zich moet gedragen. Moeten ze ook met push-up bh en super strakke jeans waar hun string boven uit komt naar de brugklas? Een pukkel in 't gezicht en je moet je een week ziek melden. Een keer patat eten en je hebt een lyposuctie nodig .Je moet wel je schaamlippen in de gaten houden of ze niet te groot zijn want stel je voor!!!! Als je op je 13de nog maagd bent is er toch echt iets mis met je en voor je 16de verjaardag vraag je een "nosejob"

Wat is er mis met maatje 38/40? Wat is er mis met die paar heerlijke vetrolletjes? Waarom mag het niet gezien worden dat je (in mijn geval 3)kinderen hebt gedragen en gebaard? We moeten tevreden zijn en verdomme trots zijn op ons zelf!! Een kilo'tje meer is een kilo'tje meer vrouw!! Ik zeg niet dat je je moet laten gaan als je eenmaal aan de man bent en kinderen hebt.
Ook ik maak me wel eens zorgen om mijn gewicht en doe ik een paar dagen kalm aan na bv. de feestdagen, maar ik ben wel zo realistisch dat ik er nooit meer uit zal zien als toen ik 16 was met, ja een super-sport-lijf en maatje 32!! Ik leef bewust en ben gelukkig.
Accepteer je lichaam en je zal in balans komen en dan heb je die speed niet nodig om af te vallen!! Voor wie eigenlijk ????? Je bent zo mooi als je je zelf voelt.

Sorry dat dit nogal een lang epistel is geworden :flushed:

Groetjes van Angie :wave:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
^ +100!!! Het gaat allemaal om de binnenkant dat is wat jou als mens maakt...Niet de buitenkant, als je een mars koopt gooi je toch ook de wikkel weg?

X
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#13
Als iedereen zo dacht, zat nl vol met dikke mensen die er zeker wel wat aan kunnen doen. Het rare is; wanneer ik in de school pauze mijn trommel met meergranen pannenkoeken plus kip erbij pak, dat de mensen met de lelijkste lichamen zwaar geinteresseerd zijn waarom ik dat eet en als ik hun uitleg dat ik veel sport en liever gezond eet dan een broodje hamburger waar de vet ervan afdruipt, dan gaan ze lachen. In het begin zal dit wel liggen aan het feit dat ze er met hun verstand er niet bij kunnen, maar na een tijdje gaan ze opmerkingen maken wat puur voort komt uit jaloezie. Mensen willen wel wat aan hun lichaam doen, maar kunnen het gewoon weg niet, vanwege te weinig discipline en schaamte tegen over hun vrienden die wel elke avond een biertje erbij pakken en zwaar beneden hun stand palen. Zelf wil ik het maximale uit het leven gaan halen door dingen te doen waarmee mijn ik mijn ambitie zeker wel kan gaan halen. Mensen: Ga voor het lange termijn voordeel en denk altijd rationeel na!
T
TaatLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik pak een lijn
E
EndymionLid
01-01-2024, 00:00
#15
angie123 zei:
Waarom moeten wij vrouwen altijd op dieet??? Van wie moeten we op dieet?? Wie zegt dat??
Klik om te vergroten...

Niemand, dieet werkt ook meestal niet, slechts tijdelijk.


angie123 zei:
OP MTV zien we vrouwen rond huppelen als sexobjecten met maatje 32 die vooral hun tieten en konten wulps richting mannen werpen!! Deze meiden zitten waarschijnlijk ook allemaal aan de pep of coke om er zo uit te kunnen zien.
Klik om te vergroten...

Waarschijnlijk? Vooroordeel? Ik denk eerder dat de meesten er wel degelijk een hoop voor doen in positieve zin.


angie123 zei:
Ik maak me zorgen om het beeld dat bv. mijn dochters krijgen van hoe een vrouw eruit moet zien en hoe ze zich moet gedragen. Moeten ze ook met push-up bh en super strakke jeans waar hun string boven uit komt naar de brugklas?
Klik om te vergroten...

Ik vind een string die boven een broek uitkomt of een push up-bh nou niet echt mooi staan ofzo, een slank lijf wel.


angie123 zei:
Wat is er mis met maatje 38/40? Wat is er mis met die paar heerlijke vetrolletjes? Waarom mag het niet gezien worden dat je (in mijn geval 3)kinderen hebt gedragen en gebaard? We moeten tevreden zijn en verdomme trots zijn op ons zelf!! Een kilo'tje meer is een kilo'tje meer vrouw!! Ik zeg niet dat je je moet laten gaan als je eenmaal aan de man bent en kinderen hebt.
Ook ik maak me wel eens zorgen om mijn gewicht en doe ik een paar dagen kalm aan na bv. de feestdagen, maar ik ben wel zo realistisch dat ik er nooit meer uit zal zien als toen ik 16 was met, ja een super-sport-lijf en maatje 32!! Ik leef bewust en ben gelukkig.
Accepteer je lichaam en je zal in balans komen en dan heb je die speed niet nodig om af te vallen!! Voor wie eigenlijk ????? Je bent zo mooi als je je zelf voelt.
Klik om te vergroten...

Het gaat ook niet alleen om het uiterlijk. Dik zijn is ook ongezond.
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#16
En als jij je niet voldoet aan je ideale beeld, dan kan je nog zo tegen jezelf gaan liegen; diep van binnen voel jij je niet goed en gelukkig uit dat gevoel zich op een sterkere manier op sommige momenten en waardoor zal dat nou komen?? Hint: het uiterste bereiken als het gaat om voortplanting :wink: Dus dat je gezonde partners aantrekt en hierdoor gezonde kinderen krijgt. Zie jezelf als een sinaasappel die je helemaal uitperst tot het uiterste..
A
AntondebeukerLid
01-01-2024, 00:00
#17
Gezondheidsfreaks, het zijn net Jehova's, er is maar 1 visie en dat is de onze.
Alle mensen met overgewicht zijn dus diep ongelukkig?
Wat een ongelofelijke bullshit.
En ongezond, die is echt sterk, op een drugsforum....
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#18
Antondebeuker zei:
Gezondheidsfreaks, het zijn net Jehova's, er is maar 1 visie en dat is de onze.
Alle mensen met overgewicht zijn dus diep ongelukkig?
Wat een ongelofelijke bullshit.
En ongezond, die is echt sterk, op een drugsforum....
Klik om te vergroten...
Niet iedereen met overgewicht zal vast ongelukkig zijn. Ik heb het erover dat als je lichaam niet aansluit op je ideaal beeld dat, dat kan gaan leiden tot ongelukkigheid. GOED LEZEN! :wave:
A
AntondebeukerLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ach so, je deed het een beetje als een vaststaand feit lijken.
Ik ben het nl echt met Angie eens hier, als je ouder wordt, word je er vaak niet mooier op.
Daar kun je als een bezetene tegen gaan vechten (zie bijv. Vanessa), of je kunt het (tot op zekere hoogte) accepteren en gewoon doorgaan met leven.
Ik zie gewoon zoveel mensen lijden aan zo'n lijn-obsessie, terwijl ze er gewoon prima uitzien.
Sommige mensen worden gewoon dik, ook zonder hamburgers en chips.
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik doe sowieso niet aan de lijn... de lijn is gewoon een deel van mij :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...7
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."