Waarom moeten wij vrouwen altijd op dieet??? Van wie moeten we op dieet?? Wie zegt dat??
De media laat ons zien hoe we er uit moeten zien.
OP MTV zien we vrouwen rond huppelen als sexobjecten met maatje 32 die vooral hun tieten en konten wulps richting mannen werpen!! Deze meiden zitten waarschijnlijk ook allemaal aan de pep of coke om er zo uit te kunnen zien.
In de bladen zien we vrouwen/meiden een crême of ander "mooi"makend product aanprijzen. Dat er uren aan vooraf zijn gegaan om de foto zo te bewerken dat ieder rimpeltje en of vetrolletje niet meer zichtbaar is, wordt niet in de advertentie gezet.
Ik maak me zorgen om het beeld dat bv. mijn dochters krijgen van hoe een vrouw eruit moet zien en hoe ze zich moet gedragen. Moeten ze ook met push-up bh en super strakke jeans waar hun string boven uit komt naar de brugklas? Een pukkel in 't gezicht en je moet je een week ziek melden. Een keer patat eten en je hebt een lyposuctie nodig .Je moet wel je schaamlippen in de gaten houden of ze niet te groot zijn want stel je voor!!!! Als je op je 13de nog maagd bent is er toch echt iets mis met je en voor je 16de verjaardag vraag je een "nosejob"
Wat is er mis met maatje 38/40? Wat is er mis met die paar heerlijke vetrolletjes? Waarom mag het niet gezien worden dat je (in mijn geval 3)kinderen hebt gedragen en gebaard? We moeten tevreden zijn en verdomme trots zijn op ons zelf!! Een kilo'tje meer is een kilo'tje meer vrouw!! Ik zeg niet dat je je moet laten gaan als je eenmaal aan de man bent en kinderen hebt.
Ook ik maak me wel eens zorgen om mijn gewicht en doe ik een paar dagen kalm aan na bv. de feestdagen, maar ik ben wel zo realistisch dat ik er nooit meer uit zal zien als toen ik 16 was met, ja een super-sport-lijf en maatje 32!! Ik leef bewust en ben gelukkig.
Accepteer je lichaam en je zal in balans komen en dan heb je die speed niet nodig om af te vallen!! Voor wie eigenlijk ????? Je bent zo mooi als je je zelf voelt.
Sorry dat dit nogal een lang epistel is geworden
Groetjes van Angie
