Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"stylez zei: zolang mn lul morge normaal uitziet vind ik alles prima :P Klik om te vergroten... Plaats effe een foto dan kunnen wij ook zien of alles weer goed gekomen is Helaas kan ik jullie verdere zorgen niet delen, ik heb namelijk helemaal geen lul"
"frenchcore zei: ...... 130 gram pasta had gekregen op krediet van een dealer , hij zou die dan verkopen en zou de dealer dan 1040 euro moeten betalen....... Klik om te vergroten... Whoooo Er is er maar eentje écht slim hier en dat is die dealer"
"Nou als iemand tegen mij zou zeggen: Kees Klapkaak zei: .........Maat: "Ik ga altijd knoalsterhukkedukken met bejaarden in de middoorweek".........!" Klik om te vergroten... Dan zou ik ook ook zeggen: "Ik ga altijd knoalsterhukkedukken met bejaarden in de middoorweek??????????????" Best wel heel normaal dus zoals je reageert"
"dyson zei: mijn probleem is dat ik bijna elke keer na of tijdens pep in psychose raak. Ik weet dat dit niet goed voor me is maar toch blijf ik trek houden en neem ik weer onnodig risico. Ik vroeg me af of er mensen zijn met een soort gelijk probleem of mensen met tips en trucs om alles wat makkleijker te maken. Klik om te vergroten... Raak je bijna elke keer in een psychose of raak je elke keer bijna in een psychose?? Ik heb het laatste, maar dan niet met speed, maar met XTC. Er is mij dan ook door velen afgeraden om XTC te nemen of max. 2 pilletjes, maar blijft lastig, want ik ben er gek op. Ik heb erover gepraat met iemand van een verslavingskliniek en die vertelde met dat het het begin van een psychose is en dat het voor mij eigenlijk levensgevaarlijk is, maar ja. Echt tips heb ik niet, want ik merk zelf dat de trek ondanks het risico onverminderd is. Dat komt op sommige misschien raar over, maar vergelijk het met gewoon roken. Iedereen weet dat het slecht voor je is en je er o.a. longkanker van kunt krijgen, maar toch roken ze. Mijn halve psychoses zijn trouwens een bron van vermaak voor mijn vrienden en vaak iets met mijn werk te maken. Sta ik ineens klanten te woord ofzo of ga ik de etalage inrichten (ik werk in een winkel) maar natuurlijk niet midden in de nacht thuis. Ik denk het alleen"
"Wat is de magnetrontest??? Enlighten me, please Trouwens in hoeverre voelde je echt niets? Misschien was je wel te moe ofzo? Had ik laatst ook, ik dacht dat ik niets voelde dus ik nam nog wat en voelde nog steeds niets. Ik ging steeds meer praten en heb ik iedereen gek geluld, maar ik bleef moe"
"Petrovic zei: Heb liever nieuwe sneakers dan 1,5gram sos Klik om te vergroten... Ik hou niet van coke en ik hou niet van sneakers, dus mag je de mijne wel hebben { "lightbox_close": "Close", "lightbox_next": "Next", "lightbox_previous": "Previous", "lightbox_error": "The requested content cannot be loaded. Please try again later.", "lightbox_start_slideshow": "Start slideshow", "lightbox_stop_slideshow": "Stop slideshow", "lightbox_full_screen": "Full screen", "lightbox_thumbnails": "Thumbnails", "lightbox_download": "Download", "lightbox_share": "Share", "lightbox_zoom": "Zoom", "lightbox_new_window": "New window", "lightbox_toggle_sidebar": "Toggle sidebar" }"
"Ik had er zelf nooit bij stilgestaan dat speed en de verdoving bij de tandarts van invloed op elkaar zouden zijn. Een keer had ik 2 uurtjes vantevoren een bommetje genomen en kwam er toen achter dat mijn verdoving niet goed werkte. Erg naar Omdat jij jouw laatste bommetje alweer gisteravond hebt genomen vraag ik me af of dat dan ook nog van invloed is, maar uiteindelijk kom je er straks zelf achter. Geef het gewoon aan en vraag of hij/zij je wat extra wil verdoven als het pijnlijk is."
"Geweldige topictitel { "lightbox_close": "Close", "lightbox_next": "Next", "lightbox_previous": "Previous", "lightbox_error": "The requested content cannot be loaded. Please try again later.", "lightbox_start_slideshow": "Start slideshow", "lightbox_stop_slideshow": "Stop slideshow", "lightbox_full_screen": "Full screen", "lightbox_thumbnails": "Thumbnails", "lightbox_download": "Download", "lightbox_share": "Share", "lightbox_zoom": "Zoom", "lightbox_new_window": "New window", "lightbox_toggle_sidebar": "Toggle sidebar" }"
"Taat zei: Ik snap niet waarom je een bommetje dropt als je weet dat je naar de tandarts moet en een verdovend middel krijgt toegediend, drop hem dan gewoon als je bent geweest Klik om te vergroten... In mijn geval wist ik niet vantevoren dat ik een verdoving zou krijgen en ik neem mijn bommetjes op vaste tijden. Maar zoals ik al zei wist ik dus ook niet dat het van invloed op elkaar zou zijn. Helaas, maar goed zo leer je weer eens wat"
"Anti-Neocon zei: mijn ouders denken dat ik blow, maar ik heb nog niet de ballen om de waarheid te zeggen maar over dat pistest het was een bluf leuke aan religieuze mensen is als je eenmaal zweert wat heilig is, dan geloven ze het meteen Klik om te vergroten... Daar is helemaal niets leuks aan. Je gedraagt je als een hypocriete drol als je bij allah gaat zweren of wat voor tekst je dan ook gebruikt alleen om hen te overtuigen, zodat jij er vanaf bent. Waarschijnlijk zal dat je ouders nog vele malen meer dwars zitten dan je drugsgebruik. Hoe durf je trouwens?! Jij...jij...ongelovige!!"