Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"de werkende stof amfetamine van speed word opgenomen in je bloed. Het word door de lever en de nieren weer uit je bloed gehaald en verlaat via je urine weer het lichaam. De stof werkt dan niet meer dus het lijkt me niet slim om je pis dan te gaan drinken. de andere stoffen die in speed zitten poep je misschien wel weer uit omdat het lichaam dit grotendeels niet opneemt maar hier heb je ook niets aan."
"haha bij mij is het gewoon toeval welke neus verstopt zit want daar past het niet in:P"
"meth is eigenlijk veel beter dan speed, alleen wel kut als je maandag na het weekend weer naar school toe moet:P"
"een ding is trouwens zeker: het is niet meth geweest, maar misschien speed met een heel klein beetje meth ofso, of misschien wel iets heel anders (wat ik dan wel zou wille kennen) maar goed, als het echt meth was geweest dan had je waarschijnlijk de eerste drie lijntjes niet gehaald"
"sorry dat het in 3 keer moet maar elke keer vergeet ik iets: Als je meth wil moet je meth kopen. Als je speed wil moet je speed kopen. Maar koop of neem geen dingen aan waarvan je niet weet wat het is. dat was het dan wel weer:P"
"ik heb het een keer gedaan want ik weet van meth dat het veel te sterk en ongezond spul is."
"haha ik maak altijd in een keer 1 gram op in het weekend en dan gak hard zat :P"
"Ik heb inmiddels al vaker XTC gedaan alleen ik kan me nog herinneren dat de eerste keer de allerleukste was. Ik was in Time Out in gemert en een maat van me had pillen kunnen regelen. het was al half 4 en om 4 uur was het afgelopen maar toch besloot ik 2 pillen te nemen. Het waren blue mitsubishi pillen. Toen ik naar huis fietste voelde ik nog helemaal niets. Toen thuis aangekomen ging ik beneden op de bank zitten en ik voelde nog steeds niets. Even met mijn broer gepraat die ook thuis was gekomen. Toen ik naar boven ging dacht ik er al helemaal niet meer aan dat ik XTC had gehad en ik voelde me wakker maar wel nuchter. Er staat een ventilator naast mijn bed en ik zat de hele tijd naar mijn ventilator te kijken. Als ik een beetje scheel keek dacht ik dat het 2 ventilatoren waren geworden. Dat was natuurlijk niet zo maar ik dacht dat ik dat met bepaalde krachten kon. Ik kon ook een van de 2 ventilatoren laten zweven. hij kwam ook op mij af en ik kon mijn hand er doorheen halen. en het veranderde in een zwarte stof wat koud aanvoelde. Die zwarte stof waar mijn ventilator in veranderd was loste op in de lucht. Zo heb ik dat ook gedaan met mijn oranje WK naxi helmpje die nog op mijn kamer lag en met papier. Tenminste dat dacht ik. Ik had nog steeds het gevoel dat ik gewoon nuchter was en dat dit echt gebeurde. Ik had ook ooit op tv gezien dat buddha's ECHT kunnen zweven met een bepaalde meditatiekracht. Dus ik dacht dat ik dat ook kon maar dan wel met de tv. Dat lukte ik kon zogenaamd door te mediteren de tv laten vliegen. Inmiddels werd het licht en besloot ik te gaan slapen. ik viel niet in slaap alleen ik voelde me wel heel lekker. toen ik 6 uur wakker met mijn ogen dicht in bed had gelegen ben ik weer opgestaan en ik kon de hele dag niets eten. Dat was mijn eerste en allebeste ervaring met XTC."
"haha volgens mij heeft elke regelmatige gebruiker (en vooral als jeh bijvoorbeeld in 2 dagen 16 pillen doorheenwerkt) last van schokjes in zun hoofd"
"haha alsk thuiskom en zat heb gehad dan begin ik altijd in mijn eentje te praten haha en pas ne keer meh een overdosis moesk naar de dokter ons pap die had me toen gebracht"