#1
flash kieke zei:Van vrijdag ochtend tot zondag avond:toen ik mijn derde keer xtc deed
van alleen maar xtc?
flash kieke zei:Van vrijdag ochtend tot zondag avond:toen ik mijn derde keer xtc deed
caatje zei:flash kieke zei:Van vrijdag ochtend tot zondag avond:toen ik mijn derde keer xtc deed
van alleen maar xtc?
caatje zei:ik krijg t niet voor elkaar. Wel om 24u wakker te blijven maar op een gegeven moment ging ik gewoon out voor een aantal uren
Deranged zei:Mensen stellen zich zelf zwak op idd. Maar dan nog vond ik wat er tegen Doodkapje gebeurde paar dagen terug echt behoorlijk gemeen. Zoals ik al zei vond ik het echt treiteren en kleineren wat er gebeurde. Verder sta ik daar buiten en is het vooral tijd voor een lijn hier.

belgiumpartycrasher zei:ik van vrijdag morgen 7 uur tot zondagavond 22.30uur
dat maakt bijna 65 uur wakker...
hoeveel ik toen gesnoven en gepakt heb, vraag het mij niet...
ha ja, kdoe da trouwens nooit meer!!! de moment zelf was da allemaal te goe!!! maar die dagen erna... al goe da het in de conge was
grtzzz
it'sme zei:zooooo......komt daar een late berekening. Vraag wordt in 2006 gesteld en in 2010 antwoord![]()

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."