Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWakker zijn?!

Wakker zijn?!

230 antwoorden
68 weergaven
18-5-2026
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
flash kieke zei:
Van vrijdag ochtend tot zondag avond:toen ik mijn derde keer xtc deed
Klik om te vergroten...

van alleen maar xtc?
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#2
caatje zei:
flash kieke zei:
Van vrijdag ochtend tot zondag avond:toen ik mijn derde keer xtc deed
Klik om te vergroten...

van alleen maar xtc?
Klik om te vergroten...

Jep
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
ik krijg t niet voor elkaar. Wel om 24u wakker te blijven maar op een gegeven moment ging ik gewoon out voor een aantal uren
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#4
caatje zei:
ik krijg t niet voor elkaar. Wel om 24u wakker te blijven maar op een gegeven moment ging ik gewoon out voor een aantal uren
Klik om te vergroten...

Was bij mij:vrijdag ochtend op staan,naar school,savonds naar illusion gegaan,tot smorgens ,daarna lekker rond gehangen,zaterdag avond naar the-site,dan heel zondag terug rond gaan hangen,savonds in mijn bedje derect kunnen gaan slapen. :P
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#5
Wat dat betreft ben ik het ook driedubbel met je eens. Als je aandacht wil ga dan werken in een peuterspeelzaal, en als je het dan toch neerzet moet je niet raar opkijken als de ander zijn e-skills op je afvuurt.
i
it'smeLid
01-01-2024, 00:00
#6
zooooo......komt daar een late berekening. Vraag wordt in 2006 gesteld en in 2010 antwoord :tearsofjoy:
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#7
Mensen stellen zich zelf zwak op idd. Maar dan nog vond ik wat er tegen Doodkapje gebeurde paar dagen terug echt behoorlijk gemeen. Zoals ik al zei vond ik het echt treiteren en kleineren wat er gebeurde. Verder sta ik daar buiten en is het vooral tijd voor een lijn hier.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik ben wel veel te soft geworden maar dergelijk gedrag kan ik toch erg slecht uitstaan moet ik bekennen. Vooral met speed kan ik daar wel eens fanatiek op in gaan. Kan leuk zijn soms maar ik ben ervoor dat we op dit forum gewoon niet zo met elkaar omgaan.
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#9
Het is nu middag en net terug van mn eerste introdag. Na eerst een domme instructie en rondleiding door t schoolgebouw gingen we naar de Arena, die tegenover mijn school staat om vervolgens godverdomme een rondleiding te krijgen. En het enige wat ik wou was eten eten eten. Zucht, ik daar zweten als een motherfucker, bleek als een kadaver en daarnaast nog eens een heftige ruzie met mijn maag die zijn brandstof nodig had, maar een introductie die dat niet toeliet. En een trappenlopen, teeeering de hele dag door. Lift? Roltrap? Niks ervan we pakken gewoon de normale. Maargoed heb me er doorheen gezet en ben nu dus gelukkig thuis met 6 krentenbollen voor me neus :hearteyes:

Morgen maar even laten zien dat ik ook wel lief kan zijn :grin:

Btw alle klachten zijn weg, behalve natuurlijk mn maag, en branderige ogen.
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Deranged zei:
Mensen stellen zich zelf zwak op idd. Maar dan nog vond ik wat er tegen Doodkapje gebeurde paar dagen terug echt behoorlijk gemeen. Zoals ik al zei vond ik het echt treiteren en kleineren wat er gebeurde. Verder sta ik daar buiten en is het vooral tijd voor een lijn hier.
Klik om te vergroten...

ja dat vond ik nu ook wel whaahahahahahah :wave:
E
EclipXLid
01-01-2024, 00:00
#11
ik heb nu eens coke binne voor de afwoiisling maar ikk zit nu toch verkeerdd?
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Re:

belgiumpartycrasher zei:
ik van vrijdag morgen 7 uur tot zondagavond 22.30uur
dat maakt bijna 65 uur wakker...
hoeveel ik toen gesnoven en gepakt heb, vraag het mij niet...
ha ja, kdoe da trouwens nooit meer!!! de moment zelf was da allemaal te goe!!! maar die dagen erna... al goe da het in de conge was :)

grtzzz
Klik om te vergroten...

Volgens mijn rekenmachine is dat: 72 - 8,5 uur = 63,5 uur

Maar je verhaal lijkt veel op de mijne ook 1 keer zo'n weekend meegemaakt zelfs 69 uur wakker geweest, dat was een hel.

Daarna nooit meer meegemaakt zo lang gelukkig. :)

Rustig aan.
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#13
it'sme zei:
zooooo......komt daar een late berekening. Vraag wordt in 2006 gesteld en in 2010 antwoord :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

haha, ik las het nu pas. :grin:
t
traxjeeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Van pep van vrijdag rond un uur of 7 tot maandag 4uur 's middags. Hadden 14g hebben beetje weg gegooid. Zou dus echt niet weten hoeveel gram per man, waren met z'n tweeen

gr
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ja, in 2007 had ik absoluut nog een hele lange weg te gaan.

Maar ik ben dus mooi wel gegaan.

Ik ben niet blijven hangen.

En zo zie je maar:

Het is dus mogelijk

Groei.

En verder:

Wakker zijn, ja toch.

Vind ik wel, nog steeds.
S
SpeedwijffieLid
01-01-2024, 00:00
#16
hoi
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#17
offtopic :
moeha,moeje fier op zijn!!!

ontopic :
2.5 dag ofzo...ik probeer niet om ter langste!!! :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
M
Mr. XTCLid
01-01-2024, 00:00
#18
wakker blijven op de speed, eigenlijk is het vet rot maar ik moet toegeven dat ik het soms best lache vind.
volgens mij ben ik nooit langer dan 54 uur wakker gebleven, hoeveel ik heb gesnoven weet ik niet.... ben er ook niet trots op ofzo... maar het was wel lache
S
SpeedwijffieLid
01-01-2024, 00:00
#19
hoi
S
SpeedwijffieLid
01-01-2024, 00:00
#20
hoi

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...678910...12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."