Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ik ben nog nooit gepakt gelukkig en hoop t ook nooit mee te maken."
"ik hoor altijd dat veel mensen moeite hebben en zelfs niet kunnen eten onder de speed. ik eet gewoon alles onder de speed en heb dr helemaal geen moeite mee en neem net zoveel maaltijden dan als ik nuchter ben alleen eet misschien enkeld wat minder."
"mijn maximum was 4 dagen, om precies te zijn 110 uur maar nooit meer dat ik dat doe. als ik wakker blijf ben ik meestal 2 dagen op ofzo."
"meth666 zei: Bij speed is het jezelf dwingen te eten heel belangerijk. Er zijn zat mensen die niks eten en na een nachtje wakker blijven helemaal gesloopt zijn. Als je jezelf het eten maar eenmaal heb aangeleerd verschuiven je grenzen een stuk. Ik heb nog wel eens regelmatig dat ik 2 a 3 nachten oversla. Ik blijf gewoon veel eten, vooral s'nachts ook veel, en het gaat prima Klik om te vergroten... ik heb mezelf ook aangeleerd om gewoon te blijven eten als ik speed gebruik, dan ben je een stuk minder gesloopt idd. overigens heb ik liever speed dan xtc bij speed ben ik helderder zeg maar dan bij xtc. bij xtc ben ik gelijk zo helemaal de kwijt zodat ik niet soms niet eens door heb wat er gebeurt. en van xtc wordt ik altijd misselijk en moet ik overgeven."
"alcohol caffiene coke (eenmalig) weed speed xtc momenteel alleen nog caffiene en speed"
"pep"
"speed"