Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWakker zijn?!

Wakker zijn?!

230 antwoorden
64 weergaven
18-5-2026
s
sellyLid
01-01-2024, 00:00
#1
mijn record wakker blijven op de speed is 4 nachten :grin:
d
dallandraLid
01-01-2024, 00:00
#2
mijn record is 2 dagen,maar dat vind ik meer dan zat!
ik word dan al para en gek van mezelf..
N
NiekosvdLid
01-01-2024, 00:00
#3
kben nu 2 dagen wakker .
Wat niet men bedoeling was maja...
Nu moek zo gaan werke met die wazige kop.

1ding weet ik wel.

No speed @ sunday !

men recort was afgelope jaar met de carnaval 1 week !
met de TE grote afkick nadien.

NEVER AGGAIN !
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#4
6 dagen, 5 nachten. don't try this at home, maar op een feestje :tongueout:
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#5
Mijne was 3 dagen, dan word je gek savonds van de schimmen die je ziet rondvliegen en overal hoor je de raarste geluiden, genoeg is genoeg...
s
sellyLid
01-01-2024, 00:00
#6
BobG zei:
Mijne was 3 dagen, dan word je gek savonds van de schimmen die je ziet rondvliegen en overal hoor je de raarste geluiden, genoeg is genoeg...
Klik om te vergroten...

hahaha ja ik ken dat idd heb het zelf ook wel eens gehad vooral na die 4 dagen dat doe ik ook nooit meer.
nu alleen vrijdags en zaterdag :)
S
SpeedtraumaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Vrijdagmorgend tot maandagavond, is wekelijkse traditie maar wat heb jij er nu aan van dit te weten :confused:
l
lieky speedfreakyLid
01-01-2024, 00:00
#8
mijn record is 3 weken maar geloof me dan lig je ook daarna wel ff een half/heel dagje plat op je bed :openmouth:
C
ChimeraLid
01-01-2024, 00:00
#9
lieky speedfreaky zei:
mijn record is 3 weken maar geloof me dan lig je ook daarna wel ff een half/heel dagje plat op je bed :openmouth:
Klik om te vergroten...

:openmouth: krizus...
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#10
lieky speedfreaky zei:
mijn record is 3 weken maar geloof me dan lig je ook daarna wel ff een half/heel dagje plat op je bed :openmouth:
Klik om te vergroten...

boh 3 weken, dat is toch ontzettend slecht voor je hersenen je kunt tog gek worden als je zolang nie slaapt?
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#11
DarkScope zei:
lieky speedfreaky zei:
mijn record is 3 weken maar geloof me dan lig je ook daarna wel ff een half/heel dagje plat op je bed :openmouth:
Klik om te vergroten...

boh 3 weken, dat is toch ontzettend slecht voor je hersenen je kunt tog gek worden als je zolang nie slaapt?
Klik om te vergroten...

Jazeker.. Dan heb je het eigenlijk al verneukt..

Ik geloof er ook geen zak van eerlijk gezegd. 3 weken is echt te lang, als je die behoefte hebt spoor je al niet.
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#12
Het kan volgens mij helemaal niet eens....echt tre ziek
requiem for a dream :rolleyes:
m
missslocaLid
01-01-2024, 00:00
#13
ben wel es 5 dagen wakker geweest op speed en coke mja het bleef gewoon gezellig en wou absoluut nie slapen!!!
s
sellyLid
01-01-2024, 00:00
#14
lieky speedfreaky zei:
mijn record is 3 weken maar geloof me dan lig je ook daarna wel ff een half/heel dagje plat op je bed :openmouth:
Klik om te vergroten...

god jezus 3 weken dat kan toch niej :confused:
dan ben je volgens mij al lang dood
maar ja het kan aan mij liggen hoor :(
m
melissaLid
01-01-2024, 00:00
#15
snuifen jullie gewoon maar door dan ofzo :confused: :confused: :confused:
of is speed zo een erge pep dat je er tig dagen van wakker ligt :confused: :confused:
ik heb er eerlijk gezegd vrij weinig mee,mensen die geen maat weten te houden....
heb ze genoeg gezien,die er al helemaal verka***** uitzien,scheve mond,pupillen op ontploffen,algemene staat van onbehagen,maar toch nog vrolijk hun neus verder blijven ophalen......
HEEL LELIJK..... :openmouth: :openmouth: :openmouth:
kun je t niet gewoon bij een grammetje laten,op is op en dan naar bedje,of t er in ieder geval bij laten
ik ken t zelf ook hoor,als ik met de sos om een uur of twee stop kan ik gewoon de slaap niet vatten,dan komen de kids om 10 uur terug van de oppas en dan zijn mijn kansen verkeken,maar dat is dus niet op vrijwilligge basis.
en ik vindt t belachelijk dat vrouwen die gebruiken loeders zijn........of wat dan ook
en als daarmee bedoeld wordt dat een vrouw die gebuikt er niet zo charmant uitziet,dan ken ik nog genoeg mannen voor wie t zelfde geld.
heb je uberhaupt wel eens iemand gezien die er charmant uitzag,nadat hij/zij gebruikt had(ja tenzij jezelf strak staat)
H
HDALid
01-01-2024, 00:00
#16
Wijs gesproken melissa.
Recreatief druggebruik is okee, maar 3 weken, daar geloof ik geen sikkepit van ! Dit kan gewoon niet zonder in het ziekenhuis te belanden.

En sowieso, of je nu man of vrouw bent, als je te veel gesnoven hebt ben je niet sexy meer...
m
melissaLid
01-01-2024, 00:00
#17
HDA zei:
Wijs gesproken melissa.
Recreatief druggebruik is okee, maar 3 weken, daar geloof ik geen sikkepit van ! Dit kan gewoon niet zonder in het ziekenhuis te belanden.

En sowieso, of je nu man of vrouw bent, als je te veel gesnoven hebt ben je niet sexy meer...
Klik om te vergroten...

helemaal geen drugs zou nog beter zijn :wink: :wink: :wink:
maar als t toch "moet" dan maar met mate.........
en ga er dan geen toppic over maken hoelang je wel niet wakker kan blijven,hallo waar heb je t dan over.....
betuigd niet echt van "wijs"gebruik,maar eerder misbruik......
tjonge ik ben 3 weken wakker gebleven :openmouth: cool
en idd hda,er is niks zo oncharmant als een doorgesnoven persoon man of vrouw :wink:

p.s:kijken die mensen niet meer in de spiegel dan voordat ze naar school/werk gaan.
ik zou mijn hoofd niet meer durfen te vertonen als ik 3/4 dagen had doorgetrokken.....
en dan hebben ze t over waanideeen die je er dan op de koop toe bijkrijgt
,die ze dan "tof"vinden
ik weet t niet hoor......
m
melissaLid
01-01-2024, 00:00
#18
en nu zijn een heleboel mensen boos op mij :angry: :angry: :angry: :angry:
ik weet t..........
:wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave:
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#19
3 weken is zever...
je valt uiteindelijk toch in slaap,of je nou snuift of niet!!!
E
Elektronik_dynamiteLid
01-01-2024, 00:00
#20
ik heb vandaag (een half uur geleden) van mijn doktor dormucim gekregen voor een kortdurig gebruik tegen mijn slaapprobleem...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."