Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWakker zijn?!

Wakker zijn?!

230 antwoorden
73 weergaven
18-5-2026
s
sellyLid
01-01-2024, 00:00
#1
lieky speedfreaky zei:
mijn record is 3 weken maar geloof me dan lig je ook daarna wel ff een half/heel dagje plat op je bed :openmouth:
Klik om te vergroten...

god jezus 3 weken dat kan toch niej :confused:
dan ben je volgens mij al lang dood
maar ja het kan aan mij liggen hoor :(
m
melissaLid
01-01-2024, 00:00
#2
snuifen jullie gewoon maar door dan ofzo :confused: :confused: :confused:
of is speed zo een erge pep dat je er tig dagen van wakker ligt :confused: :confused:
ik heb er eerlijk gezegd vrij weinig mee,mensen die geen maat weten te houden....
heb ze genoeg gezien,die er al helemaal verka***** uitzien,scheve mond,pupillen op ontploffen,algemene staat van onbehagen,maar toch nog vrolijk hun neus verder blijven ophalen......
HEEL LELIJK..... :openmouth: :openmouth: :openmouth:
kun je t niet gewoon bij een grammetje laten,op is op en dan naar bedje,of t er in ieder geval bij laten
ik ken t zelf ook hoor,als ik met de sos om een uur of twee stop kan ik gewoon de slaap niet vatten,dan komen de kids om 10 uur terug van de oppas en dan zijn mijn kansen verkeken,maar dat is dus niet op vrijwilligge basis.
en ik vindt t belachelijk dat vrouwen die gebruiken loeders zijn........of wat dan ook
en als daarmee bedoeld wordt dat een vrouw die gebuikt er niet zo charmant uitziet,dan ken ik nog genoeg mannen voor wie t zelfde geld.
heb je uberhaupt wel eens iemand gezien die er charmant uitzag,nadat hij/zij gebruikt had(ja tenzij jezelf strak staat)
H
HDALid
01-01-2024, 00:00
#3
Wijs gesproken melissa.
Recreatief druggebruik is okee, maar 3 weken, daar geloof ik geen sikkepit van ! Dit kan gewoon niet zonder in het ziekenhuis te belanden.

En sowieso, of je nu man of vrouw bent, als je te veel gesnoven hebt ben je niet sexy meer...
m
melissaLid
01-01-2024, 00:00
#4
HDA zei:
Wijs gesproken melissa.
Recreatief druggebruik is okee, maar 3 weken, daar geloof ik geen sikkepit van ! Dit kan gewoon niet zonder in het ziekenhuis te belanden.

En sowieso, of je nu man of vrouw bent, als je te veel gesnoven hebt ben je niet sexy meer...
Klik om te vergroten...

helemaal geen drugs zou nog beter zijn :wink: :wink: :wink:
maar als t toch "moet" dan maar met mate.........
en ga er dan geen toppic over maken hoelang je wel niet wakker kan blijven,hallo waar heb je t dan over.....
betuigd niet echt van "wijs"gebruik,maar eerder misbruik......
tjonge ik ben 3 weken wakker gebleven :openmouth: cool
en idd hda,er is niks zo oncharmant als een doorgesnoven persoon man of vrouw :wink:

p.s:kijken die mensen niet meer in de spiegel dan voordat ze naar school/werk gaan.
ik zou mijn hoofd niet meer durfen te vertonen als ik 3/4 dagen had doorgetrokken.....
en dan hebben ze t over waanideeen die je er dan op de koop toe bijkrijgt
,die ze dan "tof"vinden
ik weet t niet hoor......
m
melissaLid
01-01-2024, 00:00
#5
en nu zijn een heleboel mensen boos op mij :angry: :angry: :angry: :angry:
ik weet t..........
:wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave:
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#6
3 weken is zever...
je valt uiteindelijk toch in slaap,of je nou snuift of niet!!!
H
HDALid
01-01-2024, 00:00
#7
melissa zei:
en nu zijn een heleboel mensen boos op mij :angry: :angry: :angry: :angry:
ik weet t..........
:wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave:
Klik om te vergroten...
Ik deel je mening volledig, melissa... :sunglasses:
m
melissaLid
01-01-2024, 00:00
#8
HDA zei:
melissa zei:
en nu zijn een heleboel mensen boos op mij :angry: :angry: :angry: :angry:
ik weet t..........
:wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave:
Klik om te vergroten...
Ik deel je mening volledig, melissa... :sunglasses:
Klik om te vergroten...


pfffffffff,dat doet me deugd :wink: :wave:
m
melissaLid
01-01-2024, 00:00
#9
misssloca zei:
ben wel es 5 dagen wakker geweest op speed en coke mja het bleef gewoon gezellig en wou absoluut nie slapen!!!
Klik om te vergroten...

gezellig :confused: :confused: :confused: :wink:
S
ShinLid
01-01-2024, 00:00
#10
drie weken wakker zijn is buitengewoon gevaarlijk.
Voorbeeld: er zijn van die wereldrecord pogingen waarbij je 'iets zo lang mogelijk moet doen.' Vorig jaar was er een Nederlandse dj die 100 uur lang plaatjes draaide in een club. Toen ie dat gedaan had en ging slapen, moest ie de eerste 6 uur elk kwartier wakker gemaakt worden omdat hij anders in coma zou kunnen geraken. Mag ik vragen wat je die nachten gedaan hebt, hoe je je tijd hebt opgevuld (niet lullig bedoeld, maar kan me indenken dat je ineens heel veel extra tijd hebt)
d
dallandraLid
01-01-2024, 00:00
#11
ik zag laatst een film,en die gast erin had al een jaar niet geslapen zei ie...maar dat kan toch helemaal niet??
degenen met wie ik de film bekeek beweerden nl van wel :confused:
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#12
dallandra zei:
ik zag laatst een film,en die gast erin had al een jaar niet geslapen zei ie...maar dat kan toch helemaal niet??
degenen met wie ik de film bekeek beweerden nl van wel :confused:
Klik om te vergroten...
volgens mij ook niet nee :rolleyes:
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#13
er is wel iemand die al een aantal jaren niet meer gezeten heeft , hij slaapt ook staand
E
Elektronik_dynamiteLid
01-01-2024, 00:00
#14
dallandra zei:
ik zag laatst een film,en die gast erin had al een jaar niet geslapen zei ie...maar dat kan toch helemaal niet??
degenen met wie ik de film bekeek beweerden nl van wel :confused:
Klik om te vergroten...
was dat toevallig the machinist ? :)
het is volgens mij ook niet echt mogelijk maar je ziet ook wel hoe gek hij is geworden in dat jaar :P
d
dallandraLid
01-01-2024, 00:00
#15
Elektronik_dynamite zei:
dallandra zei:
ik zag laatst een film,en die gast erin had al een jaar niet geslapen zei ie...maar dat kan toch helemaal niet??
degenen met wie ik de film bekeek beweerden nl van wel :confused:
Klik om te vergroten...
was dat toevallig the machinist ? :)
het is volgens mij ook niet echt mogelijk maar je ziet ook wel hoe gek hij is geworden in dat jaar :P
Klik om te vergroten...

ja die film was t ja!
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#16
spacekonijn zei:
er is wel iemand die al een aantal jaren niet meer gezeten heeft , hij slaapt ook staand
Klik om te vergroten...

is natyuurlijk ook leuk :P

Maar goed. Tsja. Als je niet meer slaapt leef je wel 2x zo lang :rolleyes:
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#17
mathijs zei:
spacekonijn zei:
Maar goed. Tsja. Als je niet meer slaapt leef je wel 2x zo lang :rolleyes:
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

Nee, niet waar. Je moet gewoon gemiddeld (als gemiddelde mens) 7 a 8 uur slapen. Minder is ongezond en meer ook. Minder slapen krijg je wel eerder last van.
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#18
als je slaapt leef je natuurlijk ook , dat beweze mijn dromen me vanacht weer
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#19
Het liefst slaap ik nooit meer, meer tijd en ik hoef meteen nooit meer uit mijn nest te komen op zeer pijnlijke en mensonterende wijze.
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#20
Deranged zei:
Het liefst slaap ik nooit meer, meer tijd en ik hoef meteen nooit meer uit mijn nest te komen op zeer pijnlijke en mensonterende wijze.
Klik om te vergroten...
hier zit wel iets in deranged,maar ik slaap veel te graag :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :stoned:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...45678...12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."