#1
lieky speedfreaky zei:mijn record is 3 weken maar geloof me dan lig je ook daarna wel ff een half/heel dagje plat op je bed![]()
god jezus 3 weken dat kan toch niej
dan ben je volgens mij al lang dood
maar ja het kan aan mij liggen hoor
lieky speedfreaky zei:mijn record is 3 weken maar geloof me dan lig je ook daarna wel ff een half/heel dagje plat op je bed![]()
HDA zei:Wijs gesproken melissa.
Recreatief druggebruik is okee, maar 3 weken, daar geloof ik geen sikkepit van ! Dit kan gewoon niet zonder in het ziekenhuis te belanden.
En sowieso, of je nu man of vrouw bent, als je te veel gesnoven hebt ben je niet sexy meer...

Ik deel je mening volledig, melissa...melissa zei:en nu zijn een heleboel mensen boos op mij![]()
![]()
![]()
![]()
ik weet t..........
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
HDA zei:Ik deel je mening volledig, melissa...melissa zei:en nu zijn een heleboel mensen boos op mij![]()
![]()
![]()
![]()
ik weet t..........
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

misssloca zei:ben wel es 5 dagen wakker geweest op speed en coke mja het bleef gewoon gezellig en wou absoluut nie slapen!!!
volgens mij ook niet needallandra zei:ik zag laatst een film,en die gast erin had al een jaar niet geslapen zei ie...maar dat kan toch helemaal niet??
degenen met wie ik de film bekeek beweerden nl van wel![]()

was dat toevallig the machinist ?dallandra zei:ik zag laatst een film,en die gast erin had al een jaar niet geslapen zei ie...maar dat kan toch helemaal niet??
degenen met wie ik de film bekeek beweerden nl van wel![]()
Elektronik_dynamite zei:was dat toevallig the machinist ?dallandra zei:ik zag laatst een film,en die gast erin had al een jaar niet geslapen zei ie...maar dat kan toch helemaal niet??
degenen met wie ik de film bekeek beweerden nl van wel![]()
het is volgens mij ook niet echt mogelijk maar je ziet ook wel hoe gek hij is geworden in dat jaar :P
spacekonijn zei:er is wel iemand die al een aantal jaren niet meer gezeten heeft , hij slaapt ook staand

mathijs zei:spacekonijn zei:Maar goed. Tsja. Als je niet meer slaapt leef je wel 2x zo lang![]()
hier zit wel iets in deranged,maar ik slaap veel te graagDeranged zei:Het liefst slaap ik nooit meer, meer tijd en ik hoef meteen nooit meer uit mijn nest te komen op zeer pijnlijke en mensonterende wijze.

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."