#1
ik weet wel bijna zeker dat je je enorm dood gaat voelen en heel blij bent als je weer in bed ligt.
Speedwijffie zei:Mr. XTC zei:ik weet wel bijna zeker dat je je enorm dood gaat voelen en heel blij bent als je weer in bed ligt.
ik ben wel om 11 uur uit.. dus kan daarna glijk me nest weer in..
maar k ga buite..![]()
Speedwijffie zei:Nou heb geslape vanacht.. me bed uit kome was egt zwaaaar!! maar de dag was wel oke opzich.. was om half 12 thuis, toen ben k op me nest gaan liggen.. tot 20 min. gelede.. maar ben nu zelf nog wel actief.. best vaag..
alleen school was wel klote.. naar leraren luister poeh!! veel te moeilijk..
laat staan fysieke inspanningen...Mr. XTC zei:Speedwijffie zei:Nou heb geslape vanacht.. me bed uit kome was egt zwaaaar!! maar de dag was wel oke opzich.. was om half 12 thuis, toen ben k op me nest gaan liggen.. tot 20 min. gelede.. maar ben nu zelf nog wel actief.. best vaag..
alleen school was wel klote.. naar leraren luister poeh!! veel te moeilijk..
zolang je niet echt wat moet doen gaat het idd wel allemaal.... maar zoals je zelf al aangeeft wordt het lastig als je moet funtioneren.... bij jou was dat dus het naar de leraren luisteren

hier zit wel iets in deranged,maar ik slaap veel te graagDeranged zei:Het liefst slaap ik nooit meer, meer tijd en ik hoef meteen nooit meer uit mijn nest te komen op zeer pijnlijke en mensonterende wijze.

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."