Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Nouja, je proeft natuurlijk wel iets, maar ik vond het niet vies."
"En? Hoe was het?"
"Egodeath. Wat je nu beschrijft zoek ik al maanden, zelfs met 6 gram (2 porties) was mn ego nog enigzins intact."
"Wat een eng nummer zeg :P. Echt niet een nummer waar ik op zou willen trippen iig."
"Haha, je maag kan dat beetje GBL echt wel hebben. Enig idee hoe laag de pH van je maag is?"
"ja"
"Ok, misschien is het idd lichamelijk verslavand.. ALS JE ELKE DAG OM DE DRIE UUR DOSEERT. Kom op zeg"
"Tuurlijk, er zijn altijd mensen die er verslaafd aan raken. Maar dat is met alles zo; eten; tv kijken; games; drugs; sporten (runners high anyone?); etc. maar ik kan van iemand in jouw situatie nooit verwachten dat het de schuld bij de gebruiker legt, dus ik verwijt je niets, echter is het wel iets om over na te denken."
"Lever- en nierproblemen door GHB, right.. Dat kan echt NOOIT door GHB gekokmen zijn. Als het door GHB zou komen dan zou ze sowieso lever- en nierproblemen krijgen door het eten van enkel zout.."
"Nee."