Deranged zei:
Eerst allemaal heel erg blij doen over amfetamine en commentaar hebben op de levensstijlvan andere mensen en nu hier komen huilen met een of ander wazig verhaal. De obsessieve blije bullshit over speed op heel het forum en nu ineens deze jankerige post hier zijn beide een belediging.voor amfetamine. Dit doet me meer denken aan een cokemietje. Wakker zijn hoeft allemaal niet zo ingewikkeld te zijn.
En je punt is? Ik ben gewoon goed de mist in gegaan, maar zie je mij daar iets of iemand ergens de schuld van geven anders dan mijzelf? Ik blijf van mening dat speed een heerlijke drug is. Maar je zult mij nooit zien ontkennen dat het ook goed fout kan gaan en het een van de smerigste drug is. Beetje slap om mij hier nu op aan te vallen, maar ik weet nu in ieder geval dat ik wel nooit meer een negateieve ervaring zal posten aangezien dat blijkbaar mijn df-status beinvloedt. En te weinig drinken in vergelijking tot het zweet dat je produceert is niet altijd makkelijk om in te schatten. Ik heb in principe een gemiddelde hoeveelheid gedronken (circa zon 6L in 32uur) maar heb dus constant ontzettend veel gezweet, waardoor ik alsnog vocht tekort kwam. Ik had dit moeten zien aankomen, niet gezien en ben er gelukkig goed mee weg gekomen. Ik weet natuurlijk niet in hoeverre de shit aan was, want heb me geen moment vervelend gevoeld, en merkte pas eigenlijk tijdens de comedown dat ik heel veel vocht ben verloren. Om het zo maar te zeggen, je lichaam is heel warm en terwijl je ervoor al bij de minste geringste rukbeweging een waterval naar beneden stroomde, was ik nu kurkdroog. Echter werd mijn huid donkerder met de minuut en vooral zeer vlekkerige, uitgemagerde handen hebben me erg laten schrikken. Maatje van me geinformeerd, en die begon ook over eventuele hitteaanvallen, die ik idd 1 maal heb gehad, maar waarvan ik dacht dat het niet echt extreme gevolgen gehad zou kunnen hebben, en ik maar beter niet kon bijnemen. Stom natuurlijk om hier zomaar vanuit te gaan, maar laat het een goede les zijn. Uiteindelijk ben ik er gewoon heel erg van geschrokken, aangezien er meerdere risicos voorbij zijn gekomen.
Moet ik er wel bij zeggen dat ik toch een vrij grote hoeveelheid in een korte tijd heb weggewerkt, maar tot het besef kwam dat ik maar beter over kon gaan op incidentele sleutelpunten. Ik heb in de eerste 4/5 uurtjes 2gram geconsumeerd. Daarna overgegaan op puntjes en ik heb uiteindelijk na zo 36 uur in totaal nog 1gr bijgenomen. Dus in totaal 3g en dan erg slecht verdeeld over de avond. De gevolgen van mijn snelle inname aan t begin werden pas aan het einde echt duidelijk. Ik had hier rekening mee moeten houden, vandaar ok dat ik het hier neerzet want het is echt iets dat je niet wilt meemaken, en wat je in principe ten alle tijde zou kunnen en moeten voorkomen. Ik ben dan ook erg benieuwd hoe ik er morgen aan toe ben en of dit nog een staartje krijgt. Voel me al een stuk beter en zie er weer een tikkie frisser uit, maar ik ga nu echt even een schoonheidslaapje kunnen doen.
