Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWakker zijn?!

Wakker zijn?!

230 antwoorden
75 weergaven
18-5-2026
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#1
Lucas 15 zei:
eu ik ben al 67 uur wakker waarvan ik er 5 eb geslaape :) :grin:
Klik om te vergroten...

OENK :openmouth: damnit..
L
Lucas 15Lid
01-01-2024, 00:00
#2
minn zei:
Lucas 15 zei:
eu ik ben al 67 uur wakker waarvan ik er 5 eb geslaape :) :grin:
Klik om te vergroten...

OENK :openmouth: damnit..
Klik om te vergroten...

whaha ut is uitijndelijk 72 uur wakker gewordE
whaha ga je wel rare dinge van zien:P :) :rolleyes:
H
HDALid
01-01-2024, 00:00
#3
Lucas 15 zei:
minn zei:
Lucas 15 zei:
eu ik ben al 67 uur wakker waarvan ik er 5 eb geslaape :) :grin:
Klik om te vergroten...

OENK :openmouth: damnit..
Klik om te vergroten...

whaha ut is uitijndelijk 72 uur wakker gewordE
whaha ga je wel rare dinge van zien:P :) :rolleyes:
Klik om te vergroten...
fijn voor u... :rolleyes:
L
Lucas 15Lid
01-01-2024, 00:00
#4
HDA zei:
Lucas 15 zei:
minn zei:
Lucas 15 zei:
eu ik ben al 67 uur wakker waarvan ik er 5 eb geslaape :) :grin:
Klik om te vergroten...

OENK :openmouth: damnit..
Klik om te vergroten...

whaha ut is uitijndelijk 72 uur wakker gewordE
whaha ga je wel rare dinge van zien:P :) :rolleyes:
Klik om te vergroten...
fijn voor u... :rolleyes:
Klik om te vergroten...
ja he? :wave:
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#5
Deranged zei:
Het liefst slaap ik nooit meer, meer tijd en ik hoef meteen nooit meer uit mijn nest te komen op zeer pijnlijke en mensonterende wijze.
Klik om te vergroten...

"i'm never so tired as when i'm waking up"
v
vLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik durf het nie zeggen :flushed:
E
Elektronik_dynamiteLid
01-01-2024, 00:00
#7
mijn hoogte punt van 3 dagen is verbroken :(
het is nu 7 dagen geworden, kk slapeloosheid
H
HDALid
01-01-2024, 00:00
#8
Elektronik_dynamite zei:
mijn hoogte punt van 3 dagen is verbroken :(
het is nu 7 dagen geworden, kk slapeloosheid
Klik om te vergroten...
Dit is toch absoluut niet meer verantwoord?
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#9
Idd, zou je er niet voor naar een arts gaan?
E
Elektronik_dynamiteLid
01-01-2024, 00:00
#10
nee idd ik ga er ook voor naar een arts want ik zit er zelf echt mee omdat ik het niet trek met school :(
maar idd het is niet 7 dagen non stop wakker zijn na de 4e nacht dan heb je wel is dat je idd op je stoel inslaap valt maar dan schrik je weer wakker als je spieren zich verslappen en zeg maar je arm van de leuning valt of je hoofd voor over valt
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#11
Elektronik_dynamite zei:
mijn hoogte punt van 3 dagen is verbroken :(
het is nu 7 dagen geworden, kk slapeloosheid
Klik om te vergroten...
volgens mij kan da nie 7 dagen wakker blijven
gij denkt mss da ge zo lang wakker zijn maar gegarendeerd da ge tussendoor ff geslapen hebt als ge op de zetel ligt ofzo.
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#12
Doet me denken aan een film die ik onlangs heb gezien, The Machinist. Echt een aanrader overigens.
c
cuntLid
01-01-2024, 00:00
#13
Bal0n zei:
Doet me denken aan een film die ik onlangs heb gezien, The Machinist. Echt een aanrader overigens.
Klik om te vergroten...
moest ik ookal aan denken. heb er veel over gelezen maar jammer genoeg nog niet gezien. binnekort maar ff downen :)
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#14
Elektronik_dynamite zei:
nee idd ik ga er ook voor naar een arts want ik zit er zelf echt mee omdat ik het niet trek met school :(
maar idd het is niet 7 dagen non stop wakker zijn na de 4e nacht dan heb je wel is dat je idd op je stoel inslaap valt maar dan schrik je weer wakker als je spieren zich verslappen en zeg maar je arm van de leuning valt of je hoofd voor over valt
Klik om te vergroten...
ja idd zo kan het wel maar der zijn mensen die beweren dat ze letterlijk 7 dagen wakker zijn zonder ma 1 min te slapen
E
Elektronik_dynamiteLid
01-01-2024, 00:00
#15
Bal0n zei:
Doet me denken aan een film die ik onlangs heb gezien, The Machinist. Echt een aanrader overigens.
Klik om te vergroten...
ja ik heb die film al :)
E
Elektronik_dynamiteLid
01-01-2024, 00:00
#16
schranziewanzie zei:
Elektronik_dynamite zei:
nee idd ik ga er ook voor naar een arts want ik zit er zelf echt mee omdat ik het niet trek met school :(
maar idd het is niet 7 dagen non stop wakker zijn na de 4e nacht dan heb je wel is dat je idd op je stoel inslaap valt maar dan schrik je weer wakker als je spieren zich verslappen en zeg maar je arm van de leuning valt of je hoofd voor over valt
Klik om te vergroten...
ja idd zo kan het wel maar der zijn mensen die beweren dat ze letterlijk 7 dagen wakker zijn zonder ma 1 min te slapen
Klik om te vergroten...
dat lijkt me echt kut...
want 7 dagen zonder slaap is gewoon kut ook al slaap je soms enkele minuutjes...
want je gaat dan alles anders zien, je denkt dat je helderder kan denken
en je word er sociaal niet bevordelijk op want je bent chagerijnig als een ongestelde vrouw en dat keer 20 ofsow
en de gesprekken met jezelf zijn leuker als met andere "echte" mensen
s
savannaLid
01-01-2024, 00:00
#17
Bal0n zei:
Idd, zou je er niet voor naar een arts gaan?
Klik om te vergroten...

Denk je nou echt dat een arts je gaat helpen, terwijl het je eigen schuld is...? Je helpt je eigen leven naar de tyfus, en dan zielig bij n arts aan gaan kloppen van: OOh, ik kan niet meer slapen.....help me alsjeblieft. Stelletje idioten! Echt...ga naar school ofzo!
H
HempyLid
01-01-2024, 00:00
#18
wat is die lul nou aan het lullen
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#19
savanna zei:
Bal0n zei:
Idd, zou je er niet voor naar een arts gaan?
Klik om te vergroten...

Denk je nou echt dat een arts je gaat helpen, terwijl het je eigen schuld is...? Je helpt je eigen leven naar de tyfus, en dan zielig bij n arts aan gaan kloppen van: OOh, ik kan niet meer slapen.....help me alsjeblieft. Stelletje idioten! Echt...ga naar school ofzo!
Klik om te vergroten...

Haha, wat stem jij? Christen Unie? :wink:

Als je nou even eerst leest en vooral nadenkt voordat je dergelijke dingen neerzet. Hij slaapt niet door speedgebruik, maar lijdt aan slapeloosheid..

Of zit ik er nu naast?
H
HempyLid
01-01-2024, 00:00
#20
:P :mrgreen: :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...89101112
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."