Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Een vrachtwagen in het zand! Er is een grote rij voor de dierentuin. Er zit een vrouw in die doos!"
"Gevoel kan zo maar weg zijn, dat is bij mij wel het geval iig. Heb dit weekend een pilletje op (3) getest op 170mg. Eerste pilletje kickte goed in, ging lekker en had een soort love gevoel, wel erg laag hoor. Helaas werkte hij erg snel uit (lees 1-1,5 uur) het gevoel werd een stuk minder, 2de pilletje erin en toen ging ik lekker.. Beeld ging keihard heen en weer, alleen geen love gevoel. Ook deze werkte redelijk snel uit (1,5 uur). Daarna de 3de gedropt waarvan ik eigenlijk geen plezier meer van heb beleefd, het werd er niet beter op, het effect werd niet leuker iig en zwakte voor mijn gevoel alleen maar negatief af. De laatste keer dat ik heb gebruikt voor dit weekend was augustus 2012. Om heel eerlijk te zijn heb ik het echte love gevoel maar 2x gehad, zo'n 6-7 jaar geleden toen ik begon met drugs. JA, het is heel goed mogelijk dat xtc niet altijd een love gevoel bezorgd, ik doe het daar dan ook niet meer om, eigenlijk alleen om het spacen (beeld keihard heen en weer gaan) en zelfs afgelopen weekend had ik niet het gevoel dit is het.. Nee, pilletjes laat ik wel weer links liggen en als je op zoek bent naar het love gevoel adviseer ik jou om dit ook te doen."
"Afgelopen zaterdag met mysteryland 3,5 weggetikt en heb toch nergens last van, denk de kater/dip eruit gelopen op de terugweg naar de bus :P"
"Begrijp dat je de volle 3 dagen gaat? Ik ga zelf maar 1 dag.. Maar inderdaad gewoon met tape onder of op je ballen plakken, daar mogen ze niet voelen en is ALTIJD safe. Zou het niet in je schoen/hand doen, schoenen worden wel eens gecontroleerd. 'Drugshonden' zijn er wel is maar die zijn meestal nep, gewoon voor de bangmakerij. Overigens, als je gepakt wordt, is het niet een ramp zolang je maar geen 15 pillen bij je hebt. Bij 1 tot 5 pilletjes doen ze echt niet zo moeilijk, pakken ze af en ze laten je meestal gewoon door feesten. Succes en wie weet tot daar?"
"Tickets zijn nog beschikbaar"
"Leuk dat je het weer gaat doen, ik begon ook 5-6 jaar geleden dus ik kan meepraten over de pillen destijds. Ook een aantal jaar gestopt en onlangs weer is gedaan. Hoeveel MG is wel een punt om rekening mee te houden, hoe dan ook ik zou je pil even bekijken op pill reports (welke je koopt van de 'populaire' items is niet belangrijk). Krijg je toch altijd een indicatie van de sterkte. Nintendo's en spul rond de 200mg gewoon even in 2en breken, de helft is namelijk even sterk als een pilletje van 5-6 jaar geleden. Vooral omdat je het zo lang niet heb gedaan en omdat je het met je vriendin gaat doen zou ik eerder voor het gevoel gaan dan de space, een wat 'lagere' dosis is dan perfect anders space je hem helemaal weg en zal er waarschijnlijk niet veel van terecht komen"
"Gast, ik zou echt niet 12 uur lang strak staan. Ik ben daar afgelopen jaar geweest (geen drugs alleen drank) en ga dit jaar weer als ik kaarten kan fixen, er waren mensen die begonnen te spacen om een uur of 1 's middags die je tegen de avond knock out op het grasveld zag. Heb op Mysteryland wel een paar weggetikt, begon om 6 uur en dat was zelfs te vroeg vond ik. Een uur of 3-4 spacen is echt wel genoeg, langer wordt het echt zwaar met die drukte (het is echt kapot druk niet normaal) en de space wordt er niet beter op."
"Ik betaal 1,50 euro voor een pilletje, bij me andere dealer 3 euro."
"Het kan er ook gewoon aan liggen dat je xtc kut vind, wat bij mij igg het geval is. Wordt er ongelovelijk spacy van, kan dan niet meer normaal praten want ik ben te veel bezig met spacy zijn. Kaken die klappen als de malle en dat doet nog is pijn ook. Ik raad je niet aan om het nog een keer te proberen, misschien vind je het dan wel leuk. Dat zou niet best zijn want dan ga je het waarschijnlijk vaker doen. Aan de andere kant kan je het nog kutter vinden, zoals ik. Dan raad ik je het wel aan, want dan doe je het nooit meer.. Dubbel op he"
"Snoepjes, Pillen, Lovertjes :P."