Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"van de pep die ik nu heb zeker 15 lijnen"
"Sky Radio.."
"radio 538"
"techno fashion beat"
"Klinkt heftig, ik vind dat je sterk in je schoenen stond om het toch te drinken.. Mooi report!!"
"Sade greatest hits"
"gebruik bijna ieder weekend speed, soms 1 gram soms een beetje, soms 2 gram of meer.. ligt eraan... doordeweeks vrijwel nooit..."
"Appeltjesspeed is egt LANG GELEDEN wel goeie, maar heb er al jaren niet meer van gehoord..."
"Ik heb idd ook vaker gehoord dat mensen het over me hadden haha!! Voor mij betekend dat meestal dat ik maar op bed moet gaan liggen!!"
"een filtertje je bedoelt een tip? Die kun je ook gewoon maken, door een stukje karton van je sigarettenpakje af te scheuren. 2 hele smalle strookjes omvouwen (een soort v-tje) en dan oprollen.. Zelf draaien is niet zo makkelijk als je het nog nooit gedaan hebt, maar oefening baart kunst! Succes!!!"