Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Dat wou ik eigenlijk ook zeggen over jullie maar ik dacht ik houd mn mond wel.. Maar ik zie hem niet gerirriteerd raken hoor.. Hoe oud ben je eigenlijk schranziewanzie? Gedraag je is naar je leeftijd of zoek een ander forum op."
"schranziewanzie zei: Frisko zei: THE KING OF MDMA :P Klik om te vergroten... en nie te vergeten the king of commentaar op noobies Klik om te vergroten... Haha Dit vond ik nog 1 van je beste grappen tot nu toe"
"Wie pakt dr nou speed bij als ie MDMA gaat doen.. Misschien na afloop als het uitgewerkt is maar zeker niet voor of tijdens.."
"De lijstjes worden steeds langer"
"Ehmm de werking van mn zojuist opgeloste keel pastille raast door mn bloedbaan gek En tja ben wijselijk al maanden geleden gestopt met roken dus ben bang dat k verder (wat vandaag betreft) clean ben.. (voor zover dat mogelijk is)"
"Ten 1e wil ik ff kwijt dat mixxen achterlijk en zonde is Het is bedoelt om puur te drinken naar mijn mening of het nou bier is of bacardi.. Alleen Stroh Rum 80 wordt puur enigszins branderig in je keel maarja dat drink ik dan dus ook maar niet. Mijn favorieten: Raki Bacardi Razz (mmmm ) en van de wat minder sterke drankjes ehmm Tjaa Nix eigenlijk.. ik ben meer iemand van de sterke drank .."
"Het lekkerste vind ik rooie wodka/red bull voor wat ik tot nu toe heb gehad.. en das niet zoveel Maar het beste om te zuipen is toch wel een flessie rum of vieux"
"Het onderwerp zegt het al.. Hoeveel moet jij drinken voor je dronken ben? Het ligt er natuurlijk ook aan hoelang je erover doet maar laten we aannemen dat de pauzes tussen elk(e) glas/fles betrekkelijk kort zijn hehe Ik drink zelf meestal sterke drank dus dat wil wel vlotten (ik bedoel nu dus niet als je uitgaat maar over het algemeen), en na een halve liter rum (37.5%) ben k meestal wel echt dronken... Ik heb 1 x toen ik mn grenzen nog niet kende in 3 teugen een halve liter opgedronken en toen wist ik niet meer wat ik deed dus daar heb ik wel van geleerd, maar verdeeld over een paar uurtjes (2/3) voel ik hem wel behoorlijk zitten. Met bier weet ik het niet.. ik heb nog nooit genoeg bier om om dronken van te worden."
"Een fles passie voel ik niks eigenlijk. En ik drink bijna alleen sterke drank omdat ik niet boven de 2 liter wil uitkomen om beetje dronken/aangeschoten te worden, wordt k meestal alleen misselijk van en dan blijf je pissen.. Ik mix wel vaak dingen door elkaar maar kga nooit meer kotsen van drank, "vroeger" wel maja je moet het beetje leren .. De 1e pakweg 10 keer dat k een beetje goed sterke drank begon te drinken ging ik over mn zuiger maja als je t lang genoeg doet kan je er wel tegen. Ik weet dat kotsen geen goed teken is omdat je lichaam dan duidelijk maakt dat je slecht bezig bent maar ik ben nou eenmaal iemand van de sterke drank"
"Snoepies knikkers noten jetsers ronde vriendjes.. hehe noem ze zelf meestal noten (randstad)"