#1
Hier heb ik nooit last van want dan ben ik meestal al bezig.
Chris Pontius zei:

Maar jij bent dan ook al een tijd met andere dingen bezig.Dione zei:Chris Pontius zei:
Is het heel gek dat ik alleen misselijk word als ik dat zie op een foto?![]()


Hans zei:Een lijntje zou me wel goed helpen met mijn huiswerk.Zou ik een nachtje doorhalen en vervolgens de rest van mn toetsweek geen flikker meer uitvoeren.

Flameon zei:Hans zei:Een lijntje zou me wel goed helpen met mijn huiswerk.Zou ik een nachtje doorhalen en vervolgens de rest van mn toetsweek geen flikker meer uitvoeren.
Dan loop je wel het risico om de rest van je toetsweek brak rond te lopen. Speed maakt namelijk je reserver op, met duf en sufheid als gevolg. Kun je denk ik ook niet gebruiken tijdens een toetsweek.
Hans zei:Flameon zei:Hans zei:Een lijntje zou me wel goed helpen met mijn huiswerk.Zou ik een nachtje doorhalen en vervolgens de rest van mn toetsweek geen flikker meer uitvoeren.
Dan loop je wel het risico om de rest van je toetsweek brak rond te lopen. Speed maakt namelijk je reserver op, met duf en sufheid als gevolg. Kun je denk ik ook niet gebruiken tijdens een toetsweek.
Heb ik dus nooit last van, zelfs na week flink pepgebruik niet. Als ik gewoon de volgende dag weer een lijntje neem wat werkt tot slapengaan ben ik de dag daarna weer helemaal fit.
Misschien komt het omdat ik altijd veel fruit eet rondom periodes van pep.

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."