Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Had eerder een briefje van twintig in mijn handen, die rook echt heeeeeel erg naar pep! Krijg spontaan trek! Wou dat ik zelf ook een lijntje kon trekken =) Briefje maar aan de kapper gegeven, geruild tegen een nieuwe coupe."
"Wil wel speed, maar 'k heb het niet ... Maargoed, wie weet maken die happy caps me wel happy. Ik ga ze vanavond proberen"
"Drie hoera'tjes voor het zelfgenezend lichaam"
"Misschien ben je nu wel geinfecteerd met die nieuwe varkensgriep. Of hebben ze je gedroged met rattengif, of ben je allergisch voor overdose lauwe caffeine troep die in je shitpep zaten. Misschien lopen ze straks vol met bloed en ontploffen ze en wordt je dood verklaard en levend begraven. Het blijft maar gissen he... Zoek een dokter? Als je je schaamt voor je pepgebruik; denk je echt dat ze jou soort klanten niet over de vloer krijgen? Ik denk zelfs vaker dan dat ze een dikke vette spuit in een of andere reet mogen douwen. Ze hebben beroepsgeheim. Ga gewoon even langs. Als je echt bang bent voor wat er nu (lichamelijk/geestelijk) met je gebeurd is dat vast een aanrader. Misschien kom je er achter dat speed niet jou drug is. Je krijgt er ook een peplulletje van. Best lullig. Maar het hoort er bij. Als je een nieuwe drug uit probeerd, lees je van tevoren in. En begin met kleine beetjes. Snuif niet gelijk je hele zakje leeg. En zorg dat je niet alleen bent. Stel je ogen spatten dadelijk echt uit elkaar dan is er iemand die nog een lijkenwagen voor je kan bellen."
"bommetjes zijn alleen handig als een lijntje niet kan"
"Hey iedereen! Ik, als nieuweling, heb mij natuurlijk niet zonder reden aangemeld. Zit namelijk met een aantal vragen, waarvan de meest brandende ook gelijk de meest domme vraag is. Hoe weten jullie in hemelsnaam hoe veel iets weegt? Ik las eerder dat een lijntje 100mg zou zijn... Maar mijn 'nauwkeurige' keukenweegschaal weegt 'op vijf gram nauwkeurig' dus daar heb ik weinig aan. Ik gebruik heel weinig, dus veel inzicht wat gewichten betreft heb ik niet. Vandaar deze vraag! En waarom ik het wil weten, geen idee.. Ben gewoon benieuwd. Groetjes, Jordgubb!"
"Tja, de oplossing ligt dan eigenlijk wel voor de hand. Hee, maar hoe weet je dat een gram ook werkelijk een gram is? Wij halen onze speed lekker safe uit Aachen (terwijl we dus in het absolute noorden wonen) via bekenden (geen eigen Dealer) maar vaak hebben we het idee dat het veel minder is dan waar we voor betalen. Vandaar dat het inderdaad ook handig zou kunnen zijn om het te wegen. Als we genaaid worden kunnen we wellicht op zoek naar een ander"
"Even doorsnuiven en uitstellen, heb je brakke maandag i.p.v. brakke zondag... ?"
"Euhm, verwarrend goedje. Samengevat is de conclusie nu.. : We kunnen meer dan we denken als we niet denken aan wat we kunnen?"
"Serieus? Daar ga je vast heel Gronings door klinken.."