Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"nja, de allereerste keer nam ik rond 12 snachts een vrij 'grote' lijn (voor me toen)... toen was ik de volgende nacht om 12u toch ook nog vrij wakker, viel dan uiteindelijk in slaap rond half 2"
"HarryNak zei: 1 bommetje op een feestje, volstaat om tot en met de volgende dag wakker te blijven, wel getest op 73%. Probeer het niet te veel doen om dat ik er altijd weer van baal als ik de volgende dag niet kan slapen.. Klik om te vergroten... dus twee nachten wakker van een bommetje? congrats, ik sliep vorige week al 5uurtjes na een lijntje, en het is niet dat het bagger kwaliteit was"
"ik heb mijn ernstige twijfels bij het beter opgenomen worden via de maag"
"pbwebmaster zei: Ik heb net m'n hand eraf gezaagd, nu bloed ik. Hoe komt dit? Klik om te vergroten..."
"weyoun22 zei: Het zijn waarschijnlijk niet eens steken in je hart, maar een bijverschijnsel van het zich samentrekken van je rompspieren. Speed spant spiergroepen samen. Dat is ook de reden dat je er een ingevallen bek van kan krijgen. Klik om te vergroten... +1, en dan vooral ook het terug relaxeren vanuit de overdreven opgespannen staat"
"speed breekt je spieren op een razendsneltempo af, maak je daar maar geen illusies over. vernietigend effect op testosteron (dat op een shitload aan manieren je spieren versterkt): In rat studies, it is obvious it exerts its testosterone-smacking down effects through: -an increase in cAMP (PMID: 8799572) -decrease in 3beta-HSD activity -decrease in 17,20 lyase (P450c17) activity -decrease in 17-KSR activity (another androgenic enzyme which I cant seem to locate the function of right now) (PMID: 9384514) waarom je spieren zo doen op pep: http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/6276953"
"cAMP= cyclisch AMP de rest zijn enzymen die ervoor zorgen dat je of genoeg testo hebt of dat je er ook werkelijk iets mee kan aanvangen. in a nutshell zorgt pep gewoon voor grote eiwitafbraak, dus byebye spiertjes. het feit dat ze zo hard en mogelijk pijnlijk aanvoelen achteraf is omdat je ze op pep gewoon blijft opspannen, ook al doe je zelf niet echt iets. gewoon je spieren opspannen zorgt niet meteen voor spiergroei, daarvoor heb je stimulatie (=weerstand), rust en voeding nodig. en laat ook die laatste 2 weer iets zijn dat met pep behoorlijk lastig wordt..."
"ik ben toch geen fan van hard te snuiven, gewoon een rustig zuchtje wind, anders pleur ik dat spul nog mn longen in"
"MephBoy zei: Ik denk dat je het probleem verkeerd ziet, en het probleem heet brandend maagzuur. Net als ik, maar ik ben er op onderzocht, hebben we een afsluitklep op de maag naar de slokdarm die traag-slecht functioneert, waardoor als je iets eets wat flink kan zorgen voor hevig werkend maagzuur, bijv. zoetigheid, of veel vochtbevattend fruit, koffie drinken, en talloze dingen, waaronder zeker ook Speed. En omdat deze klep niet goed functioneerd komt het er langs omhoog en gaat het verschrikkelijk branden, en dat is het nare gevoel in die streek. Geloof mij, je capsuletje houd het wel tot aan je maag, Die trip is zo kort, en als je hem neemt Succes! Klik om te vergroten... het is niet de bedoeling dat dat capsuletje houdt tot in je maag, eens opgelost in je maag zit je gewoon weer met die overdaad aan maagzuur + de reflux daarvan naar je oesophagus. dus je moet niet maken dat de speed in je maag zit, maar in je darm, en daarvoor heb je die speciale maagsapresistente capsule nodig."
"Sublimo zei: engebelg zei: MephBoy zei: Ik denk dat je het probleem verkeerd ziet, en het probleem heet brandend maagzuur. Net als ik, maar ik ben er op onderzocht, hebben we een afsluitklep op de maag naar de slokdarm die traag-slecht functioneert, waardoor als je iets eets wat flink kan zorgen voor hevig werkend maagzuur, bijv. zoetigheid, of veel vochtbevattend fruit, koffie drinken, en talloze dingen, waaronder zeker ook Speed. En omdat deze klep niet goed functioneerd komt het er langs omhoog en gaat het verschrikkelijk branden, en dat is het nare gevoel in die streek. Geloof mij, je capsuletje houd het wel tot aan je maag, Die trip is zo kort, en als je hem neemt Succes! Klik om te vergroten... het is niet de bedoeling dat dat capsuletje houdt tot in je maag, eens opgelost in je maag zit je gewoon weer met die overdaad aan maagzuur + de reflux daarvan naar je oesophagus. dus je moet niet maken dat de speed in je maag zit, maar in je darm, en daarvoor heb je die speciale maagsapresistente capsule nodig. Klik om te vergroten... Daar heb je een punt. Maar is speed in de darmen dan zo goed ? En als je dan op die manier begint kun je na mijn idee net zo goed pluggen. Klik om te vergroten... precies, maar sommige mensen pluggen niet zo graag"