Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOntiegelijke trek in pep

Ontiegelijke trek in pep

724 antwoorden
115 weergaven
18-5-2026
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#1
DrippTone zei:
Ing. pep, wolkenkrabbers bouwen in seconden. :P
Klik om te vergroten...
Ontwerpen dan.
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ook wel trek in pep, daarom maar een lijntje genomen :grin:
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#3
^_^
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Geen zin.

Tot over twee weken.
A
AmaranthLid
01-01-2024, 00:00
#5
Nacht van dinsdag op woensdag voor eerste keer pep gedaan en ik snap wel heel goed dat het heel verslavend is. Het voelt niet aan als een ernstige drang, maar wel een 'zin in'. Extra reden om hier echt goed mee op te passen want hier wil ik niet aan verslaafd raken.

f.liereluiter zei:
Al jaren geen pep meer op maar had hier vandaag toch wel weer eens zin in. Dus naar mijn oude vertrouwde dealer hier in Rdam getogen. Maar helaas verhuisd kennelijk. Jammer want was de enige die ik kende met echt goede pep. Had altijd van die lekkere roze "rilpep". Yummie.

Oh well.. koud biertje dan maar. Ook lekker :)
Klik om te vergroten...
Heb je hier nou echt een account voor aangemaakt? :P
V
VitamineXLid
01-01-2024, 00:00
#6
Tis weer welletjes geweest dit weekend!


















Is het al vrijdag? :wink: :P :rockband:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik heb vandaag een behoorlijke trek, de eettafel puilt uit van ongeopende rekeningen.

Het huis in nog net aan begaanbaar ..... tussen de rommel door zijn er looppaden, het doet me denken aan het archiefhol van Guus Flater.

Waar te beginnen ....

:confused:

ik weet het, ik neem nog 2x 5 mg Dextro Amfetamine !!
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik heb dit nooit echt. Het is meer dat ik naar de leuke/bizarre dingen uitkijk die er vaak op zo'n dag/nacht gebeuren.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Trek pulling aan me receptoren .....
t
tipsyflipsyLid
01-01-2024, 00:00
#10
niet meer want ik heb al nieuwe

en hij is FFFFFFFFFiiiiiiiiijjjjjjjjjjjjjjjjjnnnnnn
A
ArenshiLid
01-01-2024, 00:00
#11
tipsyflipsy zei:
niet meer want ik heb al nieuwe

en hij is FFFFFFFFFiiiiiiiiijjjjjjjjjjjjjjjjjnnnnnn
Klik om te vergroten...
Proficiat.
T
TaatLid
01-01-2024, 00:00
#12
Begint wel weer te kriebelen nu na een weekje of 8 zonder..
Alleen problemen met de dealert, dus zal toch ff moeten wachten :confused:
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#13
Heb echt stuk meer trek in dex in de vakantie dan als ik bezig ben met mijn studie. Ik probeer het nog maar even te weerstaan.
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#14
Nog steeds niet, morgen op Summer Darkness ga ik denk ik ook gewoon lekker alleen wat xtc nemen! :P
A
ABC No JaneiroLid
01-01-2024, 00:00
#15
3970 zei:
Dit weekend hadden we zowiezo te veel te doen voor pep...maar ik heb nu al trek in volgend weekend :grin:
Klik om te vergroten...

DE reden
W
WietpepLid
01-01-2024, 00:00
#16
Me dealer is gestopt
ik moet er echt een vinden
al 1.5 week niks gehad :confused:
ik hebbb zinn!! :hearteyes:
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#17
heerlijk vooral nu dat ik het nog maar af en toe doe, hophop tis bijna 12 september Q-Base dan mag ik weer van mezelf :grin:
K
KetaboyLid
01-01-2024, 00:00
#18
pff zou wel een lijntje lusten... jack daniels doet de zin ook niet echt afnemen. :beer:
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#19
Nu clean van de pep sinds 12 juli en nu ik weet dat ik zwanger ben ga ik nog heeeeeeeeeel lang door met clean zijn!! :wave:

Ontiegelijke peptrek is dus heel ver te zoeken bij mij en gelukkig ook maar...
l
leppehLid
01-01-2024, 00:00
#20
Dubbel gefeliciteerd! :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1617181920...37
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."