Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Tsja is toch een terug kerend thema in de pep hoek, nieuwsgieirge mensen kopen die ongeteste pep en rossen een grammetje weg. Alsof het niets is !! En dat dan ook nog is in een tijdsmonent dat de relatie klote en dat is opzich echt heel erg fout, dope nemen als er problemen zijn dat is echt vragen om poblemen. Ik neem nooit een gram per dag niet eens een 0,5 gr per dag. En dan ook nog is 6 dagen door trekken. Al met al had de TS misschien langer moeten lezen en eerst moeten lezen en toen pas de giftige stof amfetamine nemen. Eventueel afwegen kan 112 voorkomen. Elke dag een vrije hand op de speed is niet gezond misschien ben jij idd wel erg verslavingsgevoelig en dus moet je oveal weg bij blijven. Ik neem nu weer een paar pilletjes pep. al een jaar ofzo .... ik ga helaas niet dood altijd als ik dood wil heeft God geen tijd. Kus Liesje"
"ouwe snuifdoos zou is wat vaker moeten bommen ... hoe gaat het met je slijmvliezen in je neusholte dan ?"
"Re: speed-freak zei: In het algemeen zijn bommetjes gevaarlijker dan snuiven. Als zon bommetje in je keel blijft hangen kan je dood gaan... ook kan je maagbloedingen krijgen en je hebt meer speed nodig dan als je gaat snuifen. Klik om te vergroten... ok heb je bewijs ? van snuiven zijn de complicaties aanzienlijk erger ... overal het algemeen moet je van deze forumleden niets klakkeloos aannemen maar een expert raadplegen bij de trimbos."
"badkamer bouwen"
"Het is ook een beetje voorbarig niet ? misschien was de pepnemer wel niet bekend met de echte zuivere pep. Voorop gesteld dat 90% van de samples die getest worden vervuild zijn en niet verder reiken dan 25 % amfeta. Je titel begint ook over 100% zuivere amfetamine maar dat is in vloeibare vorm In poeder vorm reikt het niet verder dan 73% . Iemand die de 73% niet kent en de 16% + 69 % cafeine gewent is krijgt idd allerlei nieuwe impulsen te verwerken. Zoals : insomnia gewichtsverlies paranoia hartkloppingen en na een nacht slaap overslaan komt daar een leuk lijstje bij ..... katers hallucinaties stemmingswisselingen"
"Re: 72% pure speed 72% ... i rest my case ... de droogte is te overwinnen mits je correct hamstert en geduld toont respect toont het heeft nu maanden geduurd maar Carnaval kan beginnen de enige reden waarom er minder coma zuipers zijn is omdat ze nu pep hebben it gaet un"
"gewoon een bommetje als ontbijt .... lekkkuuhh breek de dag neem een bom !! altijd 1 bom nooit meer ...."
"neemt jou apotheker dan ook pep ?"
"lotske1984- zei: Nee bedoel dat ze de pep zo niet mogen versnijden.. Klik om te vergroten... Mensen die de pep versnijden zijn echt achterlijk ! Dat je de pep eerst moet wassen is ook een schande ! Iedere Belg en Nederlander heeft recht op de 70%. @ Lotske1984, de zoektocht heeft bij mij jaren geduurt van allerlei aangetroffen ellende tijdens het testen, MABIJ ( meth amfetamine bijprodukten), cafeine, 4 methylfenaat, drijfnatte 70% verdunt met vloeistoffen, en geopende vacuumpakken. Je word er zo ontmoedigt van dat je alle dealers vervloekt, en gelijk heb je !! Dealers zijn kanker .... Vermijd ze en zoek je warmte en veiligheid bij iemand die weigert versneden pep te nemen en te verkopen. Kijk je koopt je lasagne bij een italiaan niet bij een Turk. Je koopt de beste pasta bij een verzamelaar niet bij een straat dealer of praatjesmaker op internet."
"Iedereen die ik ken is beland in een kliniek ... wel spijtig De amfetamine is helaas de baas lijkt wel. Persoonlijk word ik gelukkig pep moe na een maandje ofzo ... Ben dan weer een langere tijd onthoudend, blijft toch gewoon sterk spul die 70%. Dan nog maar niet te spreken over de variaties aan psychoses die het de gebruiker aan doet, ik heb ze allemaal wel gezien nu, van mensen die zich helemaal open krabben tot ziekelijke achtervolgingswaanzin. Zullen jullie het allemaal rustig aan doen met die amfetamine het is geen grap en het is geen speelgoed !! Kusje Liesette"