#1
THANK GOD ITS OVER!!
Trusten iedereen!!

Trusten iedereen!!


JuliaLenco zei:MetaalKonijn zei:JuliaLenco zei:goedemorgen
Fuck yeah, vloeibaar voedsel red de dag!
Amen!![]()
Aan de mensen die niet tot nauwlijks last hebben van een kater; hebben jullie dan een lijn genomen of een bommetje?
Sebastiaan zei:Stop zondag voor 3 uur smiddags, dan kan je Zondag rond 12 uur slapen.

Agonist zei:Sebastiaan zei:Stop zondag voor 3 uur smiddags, dan kan je Zondag rond 12 uur slapen.
Tenzij je dexamfetamine gebruikt![]()

Endymion zei:Als je 1 nacht doorgaat ga je de volgende dag toch niet de hele dag met een kater rondlopen.
En vitamine pilletjes nemen zeker, yeah right. Zo snel kom je hier niet aan een vitamine tekort, laat staan vitamine c.
Gewoon wat zuipen en/of benzootje pakken en toch 2 a 3 uurtjes ff pitten.
De volgende dag gewoon nog een klein beetje pep pakken en je dag is gewoon goed en slapen gaat daarna best als je niet te lang doorgaat met snuiven.


Supervlieg zei:Agonist zei:Sebastiaan zei:Stop zondag voor 3 uur smiddags, dan kan je Zondag rond 12 uur slapen.
Tenzij je dexamfetamine gebruikt![]()
![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."