Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSpeed-kater

Speed-kater

83 antwoorden
57 weergaven
18-5-2026
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#1
THANK GOD ITS OVER!!

Trusten iedereen!! :wave: :mrgreen:
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#2
De rust, superfly.

JuliaLenco zei:
MetaalKonijn zei:
JuliaLenco zei:
goedemorgen
Klik om te vergroten...

Fuck yeah, vloeibaar voedsel red de dag!
Klik om te vergroten...

Amen! :grin:


Aan de mensen die niet tot nauwlijks last hebben van een kater; hebben jullie dan een lijn genomen of een bommetje?
Klik om te vergroten...

Beide keren gooi je speed in je lichaam, dus dat maakt niet/nauwelijks uit.
Tenzij je maag niet alles is, dan kan een speedbom misschien wel hard aankomen.
m
maverickLid
01-01-2024, 00:00
#3
lijntjes..:) ene keer heb ik wel andere keer niet.. ligt ana hoeveelheid en bij dirnken en eten en hoe je er mee omgaat :)..
S
SebastiaanLid
01-01-2024, 00:00
#4
Stop zondag voor 3 uur smiddags, dan kan je Zondag rond 12 uur slapen.
Je word dan wakker in de ochtend je voelt je super fris,
dit komt omdat er nog speed in je bloed zit (na 72 uur nog)
en omdat je geen R.E.M slaap hebt de nacht na speed gebruik.

De dag hierna(dinsdag/woensdag) zal je waarschijnlijk verrot wakker worden.

Om dit tegen de te gaan probeer ik te eten tijdens gebruik en uiteraard veel drinken. En na het gebruik probeer ik het volgende lijstje af te werken:

Vitamine complex pillen
visolie capsules,
2 bruine boterhammen,
Magnesium,
Calsium,
Kippensoep
En zoveel mogelijk vocht.

Hierdoor heb ik meestal weinig tot geen kater (op beetje moe zijn na)
terwijl ik soms 30 uur door trek in het weekend.
A
AgonistLid
01-01-2024, 00:00
#5
Sebastiaan zei:
Stop zondag voor 3 uur smiddags, dan kan je Zondag rond 12 uur slapen.
Klik om te vergroten...

Tenzij je dexamfetamine gebruikt :rolleyes:
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#6
Agonist zei:
Sebastiaan zei:
Stop zondag voor 3 uur smiddags, dan kan je Zondag rond 12 uur slapen.
Klik om te vergroten...

Tenzij je dexamfetamine gebruikt :rolleyes:
Klik om te vergroten...
:mrgreen:
E
EndymionLid
01-01-2024, 00:00
#7
Als je 1 nacht doorgaat ga je de volgende dag toch niet de hele dag met een kater rondlopen.

En vitamine pilletjes nemen zeker, yeah right. Zo snel kom je hier niet aan een vitamine tekort, laat staan vitamine c.

Gewoon wat zuipen en/of benzootje pakken en toch 2 a 3 uurtjes ff pitten.
De volgende dag gewoon nog een klein beetje pep pakken en je dag is gewoon goed en slapen gaat daarna best als je niet te lang doorgaat met snuiven.
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#8
Endymion zei:
Als je 1 nacht doorgaat ga je de volgende dag toch niet de hele dag met een kater rondlopen.

En vitamine pilletjes nemen zeker, yeah right. Zo snel kom je hier niet aan een vitamine tekort, laat staan vitamine c.

Gewoon wat zuipen en/of benzootje pakken en toch 2 a 3 uurtjes ff pitten.
De volgende dag gewoon nog een klein beetje pep pakken en je dag is gewoon goed en slapen gaat daarna best als je niet te lang doorgaat met snuiven.
Klik om te vergroten...

Njaaaah makkelijk gezegd, maar dan moet het je wel lukken om "toch 2 a 3 uurtjes ff lekker te pitten". Vaak lukt dat namelijk bij veel mensen niet en ben je gewoon te wakker. Dan werkt een benzo'tje ook niet en moet je echt een heleboel van die dingen slikken om te kunnen pitten. Dat is dan ook wel weer een combinatie die niet geheel zonder risico's is en die ik anderen ook niet aanraad.
Maar goed, doe je het lekker toch (ik spreek ook uit meerdere ervaringen van mijn verre drugsverleden), dan doen die heleboel benzo'tjes die je hebt genomen hun werk uiteindelijk ook wel. Ook als jouw speed inmiddels echt al lang uitgewerkt is (benzo's blijven namelijk erg lang in je bloed aanwezig en kunnen dus ook heeeeel lang doorwerken als je er te veel van neemt). Het gevolg is dat je hele volgende dag naar de klote is, omdat je gewoonweg niet kunt functioneren met al die slaappillen nog in je bloed.... Of je verslaapt je, omdat je aan een stuk door half in coma ligt. Of je wordt soms wel wakker, omdat in de verte de pep ook nog wel wat aanwezig is. Maarrrrr, je hebt wel die dag een ontiegelijke "benzokater"...! Wat inhoudt dat je de rest van de dag op het niveau van een meervoudig gehandicapte zit. And believe me, you don't want to be like that...!
p
psych-outLid
01-01-2024, 00:00
#9
gewoon ziek, elk botje in mijn lichaam doet pijn. spieren zijn stroef,....
dan heb je het koud dan heb je het warm .
gewoon het grieperig gevoel maar dan is er de griep niet bij.
maar dit is wel niet na een avondje snuive ofzo maar na meerdere dagen na elkaar.
speed is ongeloofelijk lekker , vind ik toch alleen de dagen na speed zijn echt gewoon het klotigst van elke drug die ik al heb geprobeerd.
p
peppieLid
01-01-2024, 00:00
#10
Als je stopt moet je es proberen met een bak yoghurt en de volgende dag ook weer.
Veel heel veel water drinken en heel goed eten (niet te veel in een keer maar de hele dag door) :)
t
tipsyflipsyLid
01-01-2024, 00:00
#11
Vitamine C

Veel vocht

Eten

en ff een stukje wandelen of zo in de frisse lucht en door dat je beweegt gaat de pep ook sneller uit je lichaam en zul je je beter gaan voelen.

:smoke: :smoke: :smoke: :smoke:
C
ChylanLid
01-01-2024, 00:00
#12
probeer tijdens het gebruik te blijven eten en goed drinken, vitamines slikken doe ik zelf ook altijd. Fruitontbijt en Goede Morgen! zijn idd goede alternatieven als je niks door je strot heen krijgt, veel melk en bijv. geperste sinaasappels doen ook wonderen! En gewoon niet meer als 1 nacht overslaan en zoiezo af en toe wat uurtjes gaan liggen ook al kan je niet pitten. Verplichtingen zijn de day after ook niet an te raden, en probeer je idd niet te druk te maken over allerlei dingen want je hersens draaien nog steeds op een 'andere snelheid' die van muggen olifanten maakt!
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#13
na speed in de morgen (vroeg in de morgen)
slaap ik snachts een paar uurtjes door de benzo's
dan word ik lekker fit wakker
wel dan de hele dag last van hartklopping, neiging tot hyperventileren, wakker gevoel
irritant
dan kan ik die nacht weer niet slapen
dagen erna beetje kut depri
en da was het.
p
peppieLid
01-01-2024, 00:00
#14
:wink:
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#15
Jep. Mijn speed kater (en xtc-kater for that matter) is rampzalig.

Lichamelijk moe, geestelijk uitgeput, wakker, dus slapen is geen optie, overal aan twijfelen, down, bleh.

Maar goed, dat is alleen maar goed, als je die kater niet zou hebben zou je ook niet meteen realiseren dat dat spul toch niet zo goed voor je is. Althans, zo ervaar ik het.

Olle
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik vind die kater ergens ook wel positief. Als die er is, heb ik meestal geen zin meer in speed tot ik volledig hersteld ben. Zo doe je het ook niet te vaak. :beer:

Wat bij mij wel werkt is gewoon doorsnuiven tot ik op een plaats ben waar ik kan herstellen, bij mij thuis op de sofa of in mijn bed. Dan neem ik de laatste lijn rond 4u ofzo en vertrek ik een uurtje of 2 erna, tegen dat ik thuis ben zijn we weer 2u verder, dan nog 4u tegen ik in mijn bed lig, en dan voel ik het meestal wel als de "kater"/"afkick" gaat beginnen en dan slaap ik lang uit. Dat werkt dan wel goed en voel ik me de dag erna hoogstens moe. En eten binnenproppen net voor je eraan begint en ertussen helpt natuurlijk ook. Al doende leert men.. Vroeger at ik helemaal niks en stopte ik om 3-4u 's ochtends al met snuiven terwijl ik nog een hele dag te gaan had en pas des avonds in mijn bed lag. :kots:
B
BiertjeLid
01-01-2024, 00:00
#17
lekker bij 'n maat blijven slapen, dag erna naar de supermarkt wandelen, peukie roken... watermeloen kopen en wat chills te drinken, filmpje opzetten en niet eens denken aan t kutgevoel! gewoon genieten van de leegte in je hoofd! Voor mij zijn dit echt utlimaterelaxing moments!
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#18
Sindsdien ben ik echt wat 'verweerd' tegen de katers.
Tuurlijk altijd wel moe,en een leegte maar dat hou je toch.
Neem nu ook wat moeite om het echt tegen te gaan,vroeger niet..
M
MegasumoLid
01-01-2024, 00:00
#19
Re:

Supervlieg zei:
Agonist zei:
Sebastiaan zei:
Stop zondag voor 3 uur smiddags, dan kan je Zondag rond 12 uur slapen.
Klik om te vergroten...

Tenzij je dexamfetamine gebruikt :rolleyes:
Klik om te vergroten...
:mrgreen:
Klik om te vergroten...

ugh...ja...
s
snelgemsurfdLid
01-01-2024, 00:00
#20
Pepkaters zijn bij mij verschrikkelijk, sinds dat er ne kleine keuter rondloopt , dan weet ik het toch wel hoe hard da ik afzien, vooral tijdens die opera uitbarstingen van onze kapoen.m

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."