Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Zo lang speed gebruiken slaat ook nergens op. Na een paar dagen zijn je reserves wel op en is het tijd om het weer aan te vullen. Je ziet zo vaak zulke verhalen voorbijkomen maar ik snap echt niet hoe je op het idee komt om dit te gaan doen. Het langste wat ik ooit heb volgehouden is 2 a 3 weken maar toen was ik het ook echt helemaal zat en dat zou ik ook niet zo snel weer opnieuw doen. Weekendje door is leuk maar daarna is het weer tijd om bij te komen. Dan is het toch ook weer lekker om normaal te kunnen eten en slapen."
"Bij een presentatie voor 300 man lijkt me dat je genoeg adrenaline op een natuurlijke manier krijgt. Waarom zou je het nemen? Om wakker te blijven tijdens je presentatie??? Of ben je gewoon onzeker of heel zenuwachtig? Want dan kan je nog beter een bezootje nemen."
"Als je 1 nacht doorgaat ga je de volgende dag toch niet de hele dag met een kater rondlopen. En vitamine pilletjes nemen zeker, yeah right. Zo snel kom je hier niet aan een vitamine tekort, laat staan vitamine c. Gewoon wat zuipen en/of benzootje pakken en toch 2 a 3 uurtjes ff pitten. De volgende dag gewoon nog een klein beetje pep pakken en je dag is gewoon goed en slapen gaat daarna best als je niet te lang doorgaat met snuiven."
"MrWitte zei: Ik ben namelijk gaan zoeken op andere forums en kwam op de bodynetforum, voor iedereen die veel krachttraining doet met anabolen en dergelijke . Dus nu moet het helemaal goed komen. Klik om te vergroten... Ik heb een paar keer gekuurd met roids injecteren, deed het op gegeven moment ook bij mezelf zonder moeite. Maar dat spoot ik dan in mn bilspier. Speed moet je in je ader spuiten toch? Lijkt mij dan weer een stuk enger om te doen. Zou het zelf ook wel eens willen doen, het is sowieso minder schadelijk dan snuiven of slikken. Maar dan wel met iemand die daar ervaring mee heeft en weet wat ie doet. Ben benieuwd hoe het was enzo."
"En dit blijft allemaal maar doorgaan. Het niveau van dit forum gaat echt flink achteruit. Kan deze idioot niet gewoon verbannen worden en al die gare topics gesloten en/of verwijderd ofzo?"
"Ik heb tijden gekent dat hier gewoon geen speed te krijgen was, dus dan kocht je van ellende maar coke als je iets oppeppends wilde hebben. Maar wees nou eerlijk, de werking is ruk, de uitwerking een drama en dan is het nog duurder ook. Je bent alleen maar bezig met lijntjes maken of aan de volgende te denken want het echte lekkere gevoel komt toch niet. En dan de hele tijd die loopneus erbij.... Doe mij maar een bommetje speed, ook al kost die gram 2 keer zoveel als coke dan zou ik daar nog voor gaan."
"Speed om te leren is een slecht plan. Speed is veel te lekker om zoiets vervelends mee te gaan doen. Gebruik dan efedrine of ritalin."
"lysergine25 zei: berbe zei: uitgegroeid tot een ziekte die in mijn oge enkel met de dood kan beeindigd worden Klik om te vergroten... betuttelen heeft geen nut ... mijn manier van aanpak werkt altijd. de tijd zal het ons zeggen, daarnaast heeft berbietje geen respect voor niets. niet voor dit forum, niet voor de drugs en ook niet voor zijn eige leve !! ook in mijn ogen zeer juist geconcludeerd: hij is uitgegroeid tot een ziekte die in mijn oge enkel met de dood kan beeindigd worden Klik om te vergroten... Volledig mee eens."
"Hype zei: Als reactie mbt OP: 1. 2x/maand xtc is het hard verneuken van je hersens. Beter fok je niet teveel met je hersens anders gaan ze kapot. MDMA is relatief onschadelijk, MITS verantwoord gebruikt. Oftewel eens in de 3/4 maanden. 2. Als je je op feestjes zonder speed niet meer goed voelt moet je of naar andere feestjes gaan of stoppen met speed. Zonder speed/x geen goede tijd meer kunnen hebben is echt erg ongezond. Klik om te vergroten... 1. Er gaan periodes voorbij dat ik het wekelijks doe. Ik haal nog steeds opleidingen (hbo niveau), merk 0,0 achteruitgang met leren. Oja en ik gebruik pas 14 jaar ofzo. Maar jij hebt dus we; je hersens verneukt met mdma? Vertel eens, waar heb je allemaal last van? Hoe weet je zo zeker dat het daardoor is gekomen? 2. Als je feestje met speed op nog steeds niet leuk is kan je beter thuis speed gebruiken."
"Dat is wel weer erg drastisch he. Gewoon af en toe in het weekend, dan werkt het ook veel beter. Dan is het geen kwestie van moeten gebruiken maar iets gebruiken omdat je het leuk vind. Ik kan het iedereen aanraden trouwens, het werkt echt"