Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSpeed-kater

Speed-kater

83 antwoorden
55 weergaven
18-5-2026
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik doe met je mee :grin:
A
AgonistLid
01-01-2024, 00:00
#2
Van een kater of dip heb ik nooit echt last. Waar ik wel last van heb is ontzettende duizeligheid bij het opstaan de day after. En dan niet alleen uit bed, maar gewoon elke keer dat ik opsta. Tot net-niet flauwvallen aan toe.
Ik denk zelf, en dat heb ik nog niet getest, dat ik zout te kort kom omdat ik zo ontzettend veel zeik tijdens speedgebruik. Water drink ik overigens wel genoeg. Zout zorgt er volgens mij ook voor dat je bloeddruk op peil blijft, en dat is juist waar het bij mij fout gaat.
J
JuliaLencoLid
01-01-2024, 00:00
#3
MetaalKonijn zei:
JuliaLenco zei:
goedemorgen
Klik om te vergroten...

Fuck yeah, vloeibaar voedsel red de dag!
Klik om te vergroten...

Amen! :grin:


Aan de mensen die niet tot nauwlijks last hebben van een kater; hebben jullie dan een lijn genomen of een bommetje?
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#4
THANK GOD ITS OVER!!

Trusten iedereen!! :wave: :mrgreen:
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#5
De rust, superfly.

JuliaLenco zei:
MetaalKonijn zei:
JuliaLenco zei:
goedemorgen
Klik om te vergroten...

Fuck yeah, vloeibaar voedsel red de dag!
Klik om te vergroten...

Amen! :grin:


Aan de mensen die niet tot nauwlijks last hebben van een kater; hebben jullie dan een lijn genomen of een bommetje?
Klik om te vergroten...

Beide keren gooi je speed in je lichaam, dus dat maakt niet/nauwelijks uit.
Tenzij je maag niet alles is, dan kan een speedbom misschien wel hard aankomen.
m
maverickLid
01-01-2024, 00:00
#6
lijntjes..:) ene keer heb ik wel andere keer niet.. ligt ana hoeveelheid en bij dirnken en eten en hoe je er mee omgaat :)..
S
SebastiaanLid
01-01-2024, 00:00
#7
Stop zondag voor 3 uur smiddags, dan kan je Zondag rond 12 uur slapen.
Je word dan wakker in de ochtend je voelt je super fris,
dit komt omdat er nog speed in je bloed zit (na 72 uur nog)
en omdat je geen R.E.M slaap hebt de nacht na speed gebruik.

De dag hierna(dinsdag/woensdag) zal je waarschijnlijk verrot wakker worden.

Om dit tegen de te gaan probeer ik te eten tijdens gebruik en uiteraard veel drinken. En na het gebruik probeer ik het volgende lijstje af te werken:

Vitamine complex pillen
visolie capsules,
2 bruine boterhammen,
Magnesium,
Calsium,
Kippensoep
En zoveel mogelijk vocht.

Hierdoor heb ik meestal weinig tot geen kater (op beetje moe zijn na)
terwijl ik soms 30 uur door trek in het weekend.
B
BiertjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Als de pep nog door mijn lichaam raast kan ik écht niet slapen... Hoezeer ik me hier ook op instel.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Geen kater hier. Die twee puntjes waren niet genoeg om mij te laten kateren.
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#10
Geen kater. En ik heb toch nauwelijks gegeten gister.

'k Ben wel erg moe, maar dat viel te verwachten.

Olle
J
JuliaLencoLid
01-01-2024, 00:00
#11
Hoe erg -of juist niet- is jouw kater van speed?

Ik vind dat af en toe wel jammer hoor, dat rotgevoel de volgende dag. Droge mond, klaarwakker maar toch moe (na een tijdje dan). Ik heb ook wel eens last van twijfel gevoel, dat ik niet kan beslissen of de avond nou wel of niet leuk was, terwijl ik eigenlijk weet dat ie dat wel was. Hebben jullie dat ook wel eens? Soms heb ik ook wel eens dat schaamte gevoel, terwijl ik niets verkeerd heb gedaan -dat ik weet dan :wink: .

Ben benieuwd hoe het bij jullie is. :)
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#12
De enige tip is om de lijdensweg snoeihard te ondergaan, en vitamines nemen wil ook wel helpen. :P

Ik heb inderdaad ook vaak last van dat schuldgevoel na de tijd, zo'n weemoedig gevoel. Maar houd mezelf voor dat dat d'r bij hoort, als een mechanisme om niet lichtvoetig met speed om te gaan. :wink:
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#13
Het enige wat bij mij helpt: niet zo streng voor mezelf zijn. Niet druk gaan lopen maken dat je je klote voelt, gewoon zo'n dag beetje chill proberen door te zweven. Beetje relaxen, filmpje kijken, zo min mogelijk dingen doen die moeten. Probeer van zo'n dag een persoonlijk feestje te maken, vaak weet je toch wel dat het qua efficientie een verloren dag is. Zwijmel desnoods lekker in je eigen treurigheid, koop bakken ijs, of chocolade, en oja leuke vrienden uitnodigen, mensen om me heen helpt bij mij uitstekend! (maar dan wel de juiste/relaxte mensen waar je niet je best voor hoeft te doen)

Geniet van je eigen ellende! :wave:
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#14
Southpark kijken werkt bij mij altijd :)
N
NorthawkeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik heb altijd behoorlijke speedkaters. Een van de redenen waarom ik zo goed als gestopt ben. Heb het afgelopen jaar nog twee keer gebruikt met 1x een lichte kater en de vorige keer kreeg ik zware buikgriep de dag na het gebruiken. :openmouth: Dan piep je wel anders.
H
Hillbilly bastardLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik heb erg weinig last van speedkaters. Ik ben de volgende dag gewoon nogal suf, moe en soms melancholisch en/of in de war. Tegen de avond is dit meestal al over (soms nadat ik een dutje heb gedaan) en de volgende dag heb ik nerges nog last van.
N
NocturnalJohnnyLid
01-01-2024, 00:00
#17
De kater gewoon wegspoelen met wat alcohol !
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#18
Speed kater? Wat is dat?
N
NocturnalJohnnyLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ben net in een serieuze Speed afkick periode heb begin deze week misschien wel zo'n 7 gram op ongeveer 24 uur gesnoven en geslikt (of gebomd :) ) , ben meer als 50 uur wakker geweest en ik kom tot de conclusie dat Alcohol gewoonweg DE beste remedie is tegen een Speed afkick VOOR MIJ (let op VOOR MIJ) aangezien ik al redelijk lang dag in dag uit beroep doe op Alcohol (al van voor m'n Speed gebruik ).... Ik kan best begrijpen dat voor iemand die niet gewoon is aan Alcohol (occassionele gebruikers) dit misschien niet zo evident is ....

Misschien al eerder gezegd , maar toch nog effe: als je niet wil verslaafd geraken aan Speed is het slechtse wat je kan doen in de afkickperiode nog maar is een lijntje of een bommetje leggen of slikken , aangezien je dan meer richting verslaving geraakt !
s
sjelepopiLid
01-01-2024, 00:00
#20
Dopezilla zei:
Drientje zei:
Ik heb nog steeds respect voor de manier waarop jullie die borden leeg zaten te werken.
Klik om te vergroten...
Zou dit mijn grote talent zijn? Eten onder invloed van speed?
Klik om te vergroten...

Wow dan zou ik dus ook een talent hebben. :sunglasses:

Maja verschilt ook, ene keer kan ik wel wat eten andere keer niet.
In de zomer heb ik het gepresteerd om een broodje kroket op te eten. Vraag me niet hoe dit gelukt is. :P
Heb dan wel weer het nadeel dat ik met xtc op 0.0 men keel afkrijg.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."