Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Phenethylamines zijn bijna onbeperkt houdbaar, mits donker en op stabiele temperatuur."
"Fractal zei: Een Maya-zegeltje... Lekkere stuff! Eventjes op verkenning geweest buiten, zonet filmpje (2001 A Space Odyssey - geschifte film) en tussendoor nog een portie colombiaanse. Was een van mijn betere namiddagen, moet ik zeggen. Klik om te vergroten... Niceee!!"
"Shpongle is echt briljant! Nuchter maar ook in trips! Zeer rijke muziek"
"Wat raar dat Moby nog niet genoemd is hier. Vooral z'n laatste albums als Play, 18 en Hotel vind ik erg goed aansluiten bij een goede LSD trip. Aanrader wat mij betreft!"
"Persoonlijk zou ik het op 15 mg houden. Daarmee kom je effectief al op een dosering van 30mg uit als je het oraal zou nemen. En dat is over het algemeen een vrij sterke dosering."
"lysergine25 zei: de test uitslag was toen 64 mics ofzo ... Houdbaarheid in de vriezer is onbeperkt lang. Klik om te vergroten... Hee Stonie, dat kan wel zijn... Maar LSD kan juist slecht tegen temperatuurschommelingen. Dus het lijkt me extra slecht voor je liquid als je het steeds uit de vriezer haalt, moet ontdooien, dosis nemen, en daarna weer invriezen. Kan je het niet beter op stabiele kamertemp bewaren dan?"
"Wat een onzin dat je eerst paddo's moet proberen voordat je aan de LSD gaat. LSD is perfect te handelen, ook voor beginners. Mijn tips zijn: - 1 (liefst ervaren) tripzitter - niet teveel andere nuchtere mensen erbij. - niet teveel trippende mensen erbij (hooguit 3 is een mooie groep meestal) - zorg voor een bekende, rustige omgeving. Het liefst thuis dus. - muziek die je van voor tot achter kent en ook leuk vind. Wat rustigere muziek is in een trip vaak lekkerder, zeker de 1e keer. - zorg voor objecten waar je je mee kan vermaken. Een xbox bv. Of een kwast met verf. Whatever. - neem niet teveel lsd. 100ug is een mooie hoeveelheid. - wees er zeker van dat je mindset goed is. Dus je bent vrolijk, opgewekt, etc. En je hebt niet een paar uur voor de trip nog ruzie gehad. - belangrijk ook: Je hebt een goede geestelijke gezondheid. Geen schizofrenie etc. - besef je dat je niet meer terug kan zodra je het genomen hebt, en dat je alles over je heen moet laten komen. - als het vreemd aanvoelt moet je je bedenken dat het allemaal goed komt en er uiteindelijk niets aan de hand is. Als je dit allemaal opvolgt heb je hoogstwaarschijnlijk een supergave trip! Over de prijs: Voor 1 microdot of zegel betaal je meestal tussen de 4-10 euro. 10 euro is wel duur, maar is het voor een keer zeker waard"
"Mooie eerste keer zo te lezen! En toch ga ik ff de moraalridder spelen: Niet rijden met LSD op! Je bent met LSD veel sneller afgeleid dan normaal. En ook al denk je dat je wel goed kan rijden, er hoeft maar iets mis te gaan en je trip zou wel eens geheel de verkeerde kant op kunnen gaan. Niet doen dus!"
"Prachtige trip! Zelf heb ik ook al meer dan eens ervaren dat speed/dex icm 2c-b zeer goed samengaan. Grappig dat je het met MDMA vergelijkt, want die vergelijking was ook al eens bij mij opgekomen. Dat jij er nog shrooms bij had zal het effect misschien een tikje anders hebben gemaakt. Maar mijn inziens bereik je nagenoeg hetzelfde met 2c-b + amfetamine."
"ErnstJünger zei: Dà t is interessant! In welke volgorde neem je dan de combo dex-2CB? Ik vraag dit vanwege de tolerantie tussen 2CB en alle amfetamine-derivaten. Bijvoorbeeld als ik de week ervoor MDMA gedaan heb, heb ik geen enkel effect van de 2CB. Ongeacht de dosis. Ik heb wel meerdere mensen deze tolerantie horen beschrijven. Heb jij hier ook ervaring mee? Of geldt dit misschien niet voor simultaan-gebruik? Klik om te vergroten... De paar keer dat ik het heb gecombineerd zat ik eerst geruim een uur al aan de amf. Dan een leuke hoeveelheid 2c-b erbij, en gaan! Meestal 30+ mg aan 2c-b. Door de amf helderheid heb je wel iets meer nodig. Maar om te stellen dat er tijdens de combinatie al tolerantie wordt opgebouwd, dát denk ik niet. Zelf heb ik dan echt nog nooit, maar dan ook nooit een tolerantie tussen 2c-b en andere amfetamine-derivaten bemerkt. Ik ben er zelfs achter gekomen dat je haast (niet alleen ikzelf) geen tolerantie opbouwt voor 2c-b. Probeer maar eens bij te nemen na 4-5 uur. Halve dosering is genoeg :P."