Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Sooooooooooow anders ik wel, tis alweer week of 3 geleden maar hierow valt t de laatste tijd om de een of andere reden nie te krijgen.... PEP!"
"Speed! Heerlijk! Mits niet bruut versneden dan, maar dat zit hierzo altijd wel goed. Coke? Coke doet je alleen maar denken aan de volgende lijn die je gaat nemen terwijl je de huidige net weggenakt hebt omdat OF het effect goed is als je goeie hebt en je weet dat 't zo weer is uitgewerkt OF omdat 't rotzooi is en het effect gewoon heel de tijd 'net niet' komt, en de zooi die in NL te krijgen is bevat vaak amper coke, of je hebt geluk, of je zit dicht bij 't criminele circuit waar het net uit de reet van een of andere smokkelaar komt... SPEED!"
"...Sterkte!!"
"probeer tijdens het gebruik te blijven eten en goed drinken, vitamines slikken doe ik zelf ook altijd. Fruitontbijt en Goede Morgen! zijn idd goede alternatieven als je niks door je strot heen krijgt, veel melk en bijv. geperste sinaasappels doen ook wonderen! En gewoon niet meer als 1 nacht overslaan en zoiezo af en toe wat uurtjes gaan liggen ook al kan je niet pitten. Verplichtingen zijn de day after ook niet an te raden, en probeer je idd niet te druk te maken over allerlei dingen want je hersens draaien nog steeds op een 'andere snelheid' die van muggen olifanten maakt!"
"zeker weten jajaa, ik neem nog n lijn..."
"sinds oktober '07 begonnen aan pep na een heftige XTC zomer, deze zomer was het begin van veelvuldig harddrugsgebruik. ik was toen 17 en werd 12 november 18.. sindsdien geregeld weken achter mekaar gebruikt en nooit klachten, tussendoor ook vaak XTC met de blauwe driehoeken als hoogtepunten. Verder gebruik ik vandaag de dag nog steeds pep en er heeft nooit langer dan een maand tussen gebruik gezeten, veel periodes gehad dat ik het om de 2 a 3 weken deed, meestal 1 en soms 2 nachten doorhalen en dit uiteraard in het weekend. Heb ook af en toe cocaine gebruikt en vind dit alleen leuk als het goeie is en met de juiste mensen, toch snap ik niet waarom je coke zou gebruiken als je deze op alle vlakken met pep vergelijkt, ik begrijp dat dit uiteraard ook met de wensen v/d gebruiker samenhang. Ik ben nooit een grote drinker geweest -de laatste tijd drink ik wat meer- wel een blower, altijd een goede eter gebleven want met een knagend geweten kan ik niet ontspannen en speed en stress is funest. Dat doet letterlijk overal zeer... ik noem mezelf verslaafd want als ik het heb gebruik ik het in principe ook, niet meer die lijnen van een kilometer maar ik laat het dan niet liggen. Als ik het niet heb maakt dat opzich niet veel uit, dan kan ik prima zonder -ik rook dan gewoon m'n joint- maar na 2 tot 3 weken zal ik dan zeker de dealer weer bellen voor een grammetje. Ook dit noem ik verslaving ook al heb je zeker het gevoel dat je het onder controle hebt wat naar mijn menig ook is, na 1 lijn vervliegen ook bij mij de normen en waarden en wordt ik ook zwaar nicotinist terwijl ik op werkdagen vaak amper rook enkel 's avonds m'n halve tot hele joint (deze bevat natuurlijk ook tabak maar toch scheidt ik dit voor het gemak met 'gewoon' roken). Ik kan nog wel effe doorgaan maar laat ik eht hier maar gewoon bij houden!"