#1
Het enige wat bij mij helpt: niet zo streng voor mezelf zijn. Niet druk gaan lopen maken dat je je klote voelt, gewoon zo'n dag beetje chill proberen door te zweven. Beetje relaxen, filmpje kijken, zo min mogelijk dingen doen die moeten. Probeer van zo'n dag een persoonlijk feestje te maken, vaak weet je toch wel dat het qua efficientie een verloren dag is. Zwijmel desnoods lekker in je eigen treurigheid, koop bakken ijs, of chocolade, en oja leuke vrienden uitnodigen, mensen om me heen helpt bij mij uitstekend! (maar dan wel de juiste/relaxte mensen waar je niet je best voor hoeft te doen)
Geniet van je eigen ellende!
Geniet van je eigen ellende!
