Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"marko zei: Marko schrijft....... Ik citeer dat ik sinds kort ben opgenomen in de verslavingszorg detoxinatie. Een proces die ik gedurende een tijd van plus minus 3weken moet ontgiften. Ja speed of amfetaminen zijn werkelijk verslavende, verdovende middelen, omdat ik dat zelf naar enige tijd te hebben gebruikt zelf ervaar. Zo`N ruim 13jaar geleden ben ik aan de drugs begonnen, en ben er sinds anderhalve week mee gestopt. Maar ik moet zeggen dat, dat heel moeilijk voor mij is om er een definitief punt achter te zetten, omdat mijn zuchtmomenten die als vlagen voor de dag komen als een moeilijke ervaring omschreven kan worden. Misschien neem ik wel teveel hooi op de vork, maar mijn draagkracht die op mijn schouders rusten worden steeds zwaarder. Mensen ik heb het er zeer moeilijk mee!!! maar laat me eerlijk zijn: waar een wil is, is een weg.........En voor iedereen is die weg mogelijk te bewandelen. Neem de tijd ervoor om nee te zeggen wanneer het op het juiste moment mogelijk zou zijn. En op dit moment is mijn tijd aangebroken om er een definietief punt achter te zetten. Amfetaminen zijn zeer zeker verslavend. Als drugservaringsdeskundige kan ik dat wel stellen.....Gr. Marko Klik om te vergroten... ja jonge, ik ben zelf ook 13 jaar verslaafd geweest ook aan amfetaminen{ later Crystal Meth} en bij mij was een veel langere opname nodig {t is 2jaar geworden} En het is heel moeilijk ik worstel nog elke dag, maar ben nu inmiddels al 2jaar Pep vrij. maar ik wil je alle respect toe wensen en ga dr voor. Grtz. t.F"
"Ja precies zei: Ik gebruik al 12 jaar elke dag speed en wil daar vanaf NU mee kappen. Maar ik vraag me af, kan ik het beste van het ene moment op het andere moment stoppen of moet ik het afbouwen? En welke afkickverschijnselen kan ik verwachten? En wat kan ik het beste doen op zwakke momenten als ik heel erg verlang naar een snuif? Ik probeer de afkickverschijnselen nu op te vangen met GHB, maar dat is natuurlijk ook niet alles. Klik om te vergroten... ja,precies. ben zelf ook 13 jaar verslaafd geweest aan de pep en weet dat het moeilijk is. maar heb er respect voor dat je de keuze hebt genomen om te stoppen. want dat is de eerste stap.Maar afbouwen gaat bijna niet als je echt wilt stoppen moet je eerst eerlijk naar je zelf kijken of je sterk genoeg bent om het op eigen houtje te gaan doen. Want stoppen met gebruik is makkelijk maar er vanaf blijven is de kunst. Want wat er allemaal bij komt kijken na gebruik denken de mensen niet bij na want het is een deel van je leven geweest en dat zul je merken je zult je hele leven om moeten gooien en dat is heel zwaar. want je omgeving,vrienden,uitgaan etc. Zijn allemaal trigger momenten voor jou. En regel 1: denk er niet te makkelijk over 2: schaam je niet als het niet wil om hulp te gaan zoeken. Ik ben 26kr in mijn speed tijd teruggevallen tot dat ik hulp ging zoeken. 3: ga geen vervanging zoeken helemaal geen GHB want ik heb 3 vrienden zien afkicken van de GHB en 2 van hen zijn opgenomen in een Psychiatrisch ziekenhuis omdat ze psychotisch zijn geworden na stoppen met GHB en ik denk niet dat je daar ook nog op zit te wachten. Dus ga dr voor en ga je een keer op je bek denk niet dat alles verloren is maar pak gewoon de draad weer op en kijk wat er verkeerd ging en probeer het de volgende keer op een andere manier te doen want je bent ook maar mens en mensen leren door fouten te maken. Je moet gewoon een midden weg zien te vinden waar jij je prettig bij voelt. Dus go for it en je kunt altijd hier op het forum je ei kwijt. Want hier zijn genoeg mensen die weten hoe het voelt. En nog een tip: Als je trek hebt ga in contact want er over praten helpt en je kunt misschien dan ook nog goeie tips en adviezen van andere mensen krijgen die je helpen. Veel succes en respect"
"Salvia vond ik ook wel apart heb gewoon mijn waterpijp volgestamp omdat ik toen nog niet wist hoeveel ik moest gebruiken. toen die begon te werken hoorde ik alles in de verte en had het gevoel dat ik naar een kant werd gedrukt door een onzichtbare kracht of zo het leek net of alles naar een kant bewoog weet nog dat ik naar mijn gordijnen keek maar op de ene of andere manier toch anders waren heeeeeeeeeeeeeeel vreemd het is een aparte ervaring zekers :"
"truffeltjes vond ik ook fijn had bij paddo's van die vlagen van niet lekker in je trip zitten en dat vind ik niet tof truffeltjes doen dat niet het gaf mij een heel lekker warme good feeling trip met alles er op en dr aan de kleurtjes,euforie,bewegende visualisaties ja al met al een lekkere trip en daar doen we het voor toch"
"hoe zo ga je je eigen handel beginnen Heel slim om online dingen te bestellen"
"al wil je pino sealtjes het gaat om de inhoud"
"1 keer per dag????????????????????!!!!!!!!!!! ja wat is 1keer per dag {1pijpje,1gram,10gram} maar 1 kr per dag is al teveel daar hou je het niet bij geloof me Zolang je heb is alles okee maar ja dan komt de ''crackerjack'' om de hoek en heeft hij een nieuw vriendje. neem dan gewoon een snuifie {werk ook nog langer}"
"Xander88 zei: Flakes is gewoon een hele bekende naam in de coke-scene en er zijn nog steeds dealers die denken beter te kunnen verkopen door die naam te noemen terwijl ze gewoon versneden bende verkopen. En de meeste mensen geloven blind in wat zo'n aap zegt want die weet ook wel tegen wie hij het zegt.. dat zijn mensen die geen ervaring hebben met goede coke, maar alleen met die rag die ze altijd gehad hebben. Ik heb zelf van die mensen wel eens echt goeie gegeven en die vonden het maar raar smaken en voelen doordat ze die versneden troep gewend zijn. Mensen weten geeneens wat goeie coke is. Klik om te vergroten... daar ben ik het helemaal mee eens het zijn gewoon verkooppraatjes om te zeggen dat ze "flakes,dynomite,crystalrock etc. hebben. En dat als ze een keer goeie krijgen vinden ze het raar spul {ja als je manitol gewent ben}"
"ben het voledig met AXXIS een als het op is niet meer gaan halen en in combinatie met alcohol denk je toch van ''aaaaaaah waarom niet we nemen er nog een'' en de combinatie met alcohol word een link en dat kan op den duur gevaarlijk worden weet ik uit eigen ervaring. Want als ik drank kreeg kwam de ''craving'' ook en het duurde maar even en ging weer ff halen maar anders om ook als de coke was uitgewerkt ging ik dempen met alcohol. neem gewoon en dkke snuif en op=op"
"verschil tussen 5-meo en 4Aco is hoe je neurotransmitters de stof herkent dus verschil in visuele effecten en gevoel en emotie kan verschillen maar het blijft DMT dus over het algemeen bekeken is het dat je bier met wijn verglijkt ze werken net even anders in en voelt ook net ff anders"