Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSpeed-kater

Speed-kater

83 antwoorden
58 weergaven
18-5-2026
1
123spacerLid
01-01-2024, 00:00
#1
mijn oplossing:
tijdens en na gebruik "goede morgen" of "fruitontbijt" drinken. Werkt super bij mij en tegen de hoofdpijn neem ik 1 uboprufen ofzoiets, zon rose pil en dan is het ook weg.

tegen de "depressie" is niet zo veel te doen vind ik
J
JuliaLencoLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hoe erg -of juist niet- is jouw kater van speed?

Ik vind dat af en toe wel jammer hoor, dat rotgevoel de volgende dag. Droge mond, klaarwakker maar toch moe (na een tijdje dan). Ik heb ook wel eens last van twijfel gevoel, dat ik niet kan beslissen of de avond nou wel of niet leuk was, terwijl ik eigenlijk weet dat ie dat wel was. Hebben jullie dat ook wel eens? Soms heb ik ook wel eens dat schaamte gevoel, terwijl ik niets verkeerd heb gedaan -dat ik weet dan :wink: .

Ben benieuwd hoe het bij jullie is. :)
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#3
De enige tip is om de lijdensweg snoeihard te ondergaan, en vitamines nemen wil ook wel helpen. :P

Ik heb inderdaad ook vaak last van dat schuldgevoel na de tijd, zo'n weemoedig gevoel. Maar houd mezelf voor dat dat d'r bij hoort, als een mechanisme om niet lichtvoetig met speed om te gaan. :wink:
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#4
Het enige wat bij mij helpt: niet zo streng voor mezelf zijn. Niet druk gaan lopen maken dat je je klote voelt, gewoon zo'n dag beetje chill proberen door te zweven. Beetje relaxen, filmpje kijken, zo min mogelijk dingen doen die moeten. Probeer van zo'n dag een persoonlijk feestje te maken, vaak weet je toch wel dat het qua efficientie een verloren dag is. Zwijmel desnoods lekker in je eigen treurigheid, koop bakken ijs, of chocolade, en oja leuke vrienden uitnodigen, mensen om me heen helpt bij mij uitstekend! (maar dan wel de juiste/relaxte mensen waar je niet je best voor hoeft te doen)

Geniet van je eigen ellende! :wave:
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#5
Southpark kijken werkt bij mij altijd :)
N
NorthawkeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik heb altijd behoorlijke speedkaters. Een van de redenen waarom ik zo goed als gestopt ben. Heb het afgelopen jaar nog twee keer gebruikt met 1x een lichte kater en de vorige keer kreeg ik zware buikgriep de dag na het gebruiken. :openmouth: Dan piep je wel anders.
H
Hillbilly bastardLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik heb erg weinig last van speedkaters. Ik ben de volgende dag gewoon nogal suf, moe en soms melancholisch en/of in de war. Tegen de avond is dit meestal al over (soms nadat ik een dutje heb gedaan) en de volgende dag heb ik nerges nog last van.
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik ben altijd een week verrot en heb sowieso de 2 dagen erna weinig zelfrespect..
M
MissisprincessLid
01-01-2024, 00:00
#9
Mijn afkick is echt klote..

Ik kan totaal niet rechtstaan want dan val ik flauw. Ik kan ook niet eten. Ik kan niet slapen. Ik verveel me steendood. enzoverder...

Ik wil hier ook wel wat tips tegen laat maar komen haha :grin:
E
Extrm-BzarLid
01-01-2024, 00:00
#10
Bah bah Ga nu wel een klein puntje pakke ander ben ik weer zo moe Vanhet werke de hele week en dan gewoon chille zuipe tot ik moe ben :grin: Maar Echt knalle op pep Doe ik niet meer ik Kan der Fucking niet meer tege dat denke altijd van waar was het NU weer goed voor de verveling de honger maar tg geen zin om te vreten knakkende gevrichten duizligheid kleffe bek moe niet kunne slape nee dank u wel ....

maar vroeger vond ik het zelfs relax om zo (rot)te zijn. Toen ervaarde ik dat ng niet zo was ik gewoon wazig ging ik zelfs ng dingen doen raar maar waar :( miss maar goed ook :mrgreen:
m
maverickLid
01-01-2024, 00:00
#11
Marla Singer zei:
Southpark kijken werkt bij mij altijd :)
Klik om te vergroten...


haha dat gaat k zojuist doen !:grin:

nog steeds wakkeer.. ook schuldgevoel gehad en drukmaken om nix... gwn verstand gebruiken.. dat is na-effect vn speed.. uiteindelijk blijtk dat je nergens druk om hebt gevoelt/gemaakt...

gewoon groot ontbijt ik heb nu voor me (2 liter sinasappelsap, 1.5 vitamine mineralen pil.. veel water.. broodjes met brie, jam, pasta, pindakaas, kaas met ketchup en cervelaat worst en sandwichspread.. strx nog halve liter yoghurt met suiker rankje 2 bananen en cruesli.. dan sigaretje.. dan in bed liggen met chille muziek en ik zweer dat ik me na 2 uur fit voel :)

en nee kheb geen zin in eten maar liever met tegen zin eten dan zo gebrekkig lichamelijk en geestelijk kutgevoel :wave:
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#12
Goed plan, ik ga ook eten!! Ik kan wel niet slapen, maar het is wel zwaar relaxed dit... Heeeerlijk chillen! :hearteyes:
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#13
maverick zei:
hahah er zijn zoveel toffe afleveringen vn southpark maar ik vind deze:

http://www.allabout-sp.net/?p=season6/604

te tof.. met russelcrow fighting around the world :P.. hehe :grin:
Klik om te vergroten...

Southpark is geniaal! Laatst ook weer in een deuk gelegen om Cartman die het presteert om met zijn kont te eten en vervolgens met zijn mond alles weer uitpoept. Hoe verzin je zoiets? Als ik een speedkater heb en verder geen andere verplichtingen hoef te doen, dan vermaken mijn lief en ik ons prima door uuuuren achtereenvolgens SP te kijken. Onder het genot van een drinkontbijtje, verse fruitsapjes etc, voel ik dan niet eens meer dat ik een pepkater heb!
T
TemptationLid
01-01-2024, 00:00
#14
magnesium tabletten, genoeg drinken, iets zout (bv soep) eten en rusten!!!

ik zelf heb niet echt een afkick (meer).
T
TweakLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ff geleden dat ik een speedkater heb gehad. Maar goede sex helpt wel. en geen South Park maar Family Guy :grin: Hoe het ook komt, Stewie Griffin is gewoon te goed voor woorden :grin: ( De oude aflevering waar hij world domination enzo wilt ofcourse, die nieuwe doet hij ietsje te gay) Geen flame naar bi's of homo seksuelen btw :)

Btw > off topic , echt dik verveling :openmouth:
m
maverickLid
01-01-2024, 00:00
#16
hmmzzz geen last van kater.. terwijl ik wel sinds vrijdag ochtend wakker ben.. wel op bed gelegen maar niet kunnen slapen.. voelde me erg chill en nog steeds.. en word ook niet erger want ken dit wel.. relaxt :)

strx toch maar tegen mn zin in eten en kijken of ik met vriendin en kameraad film kan kijken en tegen fyne dame kan gaan liggen :hearteyes: .. oef ik houd er van!
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#17
Supervlieg zei:
Ik ben altijd een week verrot en heb sowieso de 2 dagen erna weinig zelfrespect..
Klik om te vergroten...

Ik ben ook compleet naar de klote de eerste 2 dagen. Daarna gaat het wel weer, maar op de eerste dag ben ik echt een depressief lijk.
i
ibra_is_imbaLid
01-01-2024, 00:00
#18
gewoon wat misselijk of zo na één nacht niet slapen, dan blow ik gewoon wat of zo.

heb het nog niet echt gehad geloof ik
i
K
KimmerdLid
01-01-2024, 00:00
#19
Heb ook redelijk wat last, maar al bij al gaat het nog ,
Alleen dan : Dat ik soms het gevoel heb voor flauwtevallen
Uh , Me Down Voel , Futloos, Geen honger, geen dorst,
En Oh , veel spierpijn:)
J
JuliaLencoLid
01-01-2024, 00:00
#20
Huh, ik heb per ongeluk mijn bericht verwijderd..?

Hmmz, nou goed. Ik zei dus iets van;

Vandaag is voor het eerst dat ik geen heftige kater heb!
Gister eerst speed gehad en aan het eind van de avond een halve gram coke opgemaakt. Weet niet of het dus met de combinatie van coke en speed te maken zou kunnen hebben?
Lag om zes uur ongeveer in bed, eerst nog wat goedemorgen gedronken (tip van hier haha), en 2 vitamine C1000 geslikt en heb ongeveer tot half 10 lichtelijk kunnen slapen. Daarna nog een paar keer wakker geworden maar toch tot 12 uur geslapen. En op wat lichte hoofdpijn na ben ik niet echt brak vandaag.

JEEJ! :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."