Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"mitchieee zei: in een rijste vlutje van langevlu om mee te draaien in doen, spul erin dicht maken, mond vullen met water omhoog kijken en doorslikken Klik om te vergroten... Ik vind het altijd zo mooi om te zien op hoeveel manieren mensen dit woord schrijven. Heb al gezien: Vloei Vloe Floe Flu en dan nu voor het eerst vlu"
"Vrijwel alleen samen met andere mensen. Op feestjes of bij iemand thuis. Stimulanten en soms tripmiddelen met mijn vrienden. Trippen en blowen met mijn vriendin. Trippen in mijn eentje ben ik niet principieel tegen. Een keer gedaan met paddo's, was leuk. Andere middelen doe ik niet alleen. Dat is een voorzorgsmaatregel tegen verslaving. Nooit verslaafd geweest maar ik vind wel dat je daar alert op moet zijn. Ik zou mezelf ook een beetje een triest geval vinden als ik in mijn eentje zat te snuiven en dan niks bijzonders ging doen. Ik heb weleens een biertje alleen gedronken maar echt zuipen doe ik ook alleen in gezelschap."
"Heb vroeger weleens een nacht doorgehaald om de de avond erop te gaan slapen. De hele dag zitten blowen, tegen de avond sloeg ik alleen nog maar wartaal uit. Vergat ik halverwege een zin wat ik wilde zeggen. Maar meestal hield ik het om een uur of 12 's middags wel voor gezien. Die afters zijn dan ook helemaal niet leuk meer. Meestal zit er zo'n figuur bij die niet kan stoppen met lullen en alleen maar onzin uitkraamt. De rest zegt amper nog iets. Zelf voel je je ook niet al te best meer. Dan is het hoogtepunt wel geweest wat mij betreft. Tegenwoordig kap ik er uiterlijk 5-6 uur 's nachts mee, maar meestal eerder, uur of 3. Ben inmiddels ouder dan 30 en ben een halve week van slag na zo'n avond. Mensen die 2 of meer nachten doorhalen zijn mijns inziens niet goed wijs."
"Voeljijaliets zei: ik vind het erg knap dat jij rond 5-6 een streep eronder kan zetten, bij sommige drugs is het namelijke enorm verleidelijk om door te gaan. vooral bij 3MMC. heb je misschien tips hoe jij dit doet? Klik om te vergroten... Kan ik je vrees ik niet bij helpen. Ik voel die verleiding niet zo sterk denk ik. Op een gegeven moment is de lol er voor mij wel af."
"Mindless zei: Same... Toch wel heel verschil met toen ik nog in mijn 20's was en ik de klappen veel beter opving. Ik wil écht niet weten wat een nachtje zuipen tot in de vroege ochtend met me zou doen. Zou daar gewoon bang voor zijn. Nou, het gaat erom dat genot als het allerhoogste wordt gezien. Dus iemand met een puur hedonistische levensstijl plaatst dat boven gezondheid. Natuurlijk is het bijna nooit zo zwart/wit en geven de meeste mensen echt wel om hun gezondheid. Maar we maken soms gewoon een hedonistische keuze denk ik, door ons genot even prioriteit te maken. En in zo'n geval lever je denk ik wel bijna altijd gezondheid in ja. Klik om te vergroten... Het helpt wel om minder te zuipen. Zelfs als je in plaats daarvan meer drugs gebruikt houd je netto minder kater over."
"Mindless zei: Dat helpt zeker, maar ik voel me de volgende dag al niet echt fit als ik 3 (meestal wel sterke) biertjes heb genomen. Ben er dus ook nog eens gevoelig voor. Klik om te vergroten... Ja, dit heb ik ook hoor. Denk dat dat normaal is. Denk dat een groot deel van de mensen die zeggen er geen last van te hebben gewoon gewend is aan dat niet-fitte gevoel."
"whitesugar zei: Ik heb dit niet. Ik drink dan vaak geen sterke biertjes, maar denk dat ik pas vanaf een stuk of 5 de volgende dag een beetje last ervan krijg wat dan nog niet heel erg is. Maar vanaf 7 heb ik sowiezo echt wel een kater. Klik om te vergroten... Hoe oud ben je?"
"whitesugar zei: 25 Klik om te vergroten... Ja toen was het voor mij ook geen probleem!"
"Mij te risicovol. Aangezien er ook voldoende andere manieren zijn om drugs te nemen begin ik er niet aan. Om diezelfde reden steek ik ook geen drugs in mijn reet. Het zal best goed werken, maar waarom zou je als je kan snuiven en slikken. Drugs zijn ook meestal heftiger en korter als je ze injecteert. Dat is niet waar ik naar op zoek ben."
"aMT ruikt naar stront, dus het lijkt me heel vies om te snuiven."