Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Zuivere pep, dat is al heel lang geleden"
"Re: wappen op een feestje Immo zei: Nee, het is niet triest. Ieder z'n eigen ding. Iets voor triest uitmaken is voor leeghoofden. Klik om te vergroten... Wat een onzin. Er gebeuren zat dingen die triest zijn. Klik om te vergroten... Precies triest om zo iets te zeggen, een ander niet in zijn waarde laten dat is triest."
"50 is een beetje erg veel voor 1gr. Als het echt geweldig zou zijn en ook nog legaal, dan zou 30 de max. zijn"
"Toch raar dat het dan niet te krijgen is op de "legale" markt als het echt nog legaal is"
"Heb gisteren 3 gram van het goedje gehaald en alles bij elkaar zo'n 1/2 gram opgemaakt .... Het ik vindt er niets aan, zonde van het geld, heb er nog 3 gram van gehaald ook Geef mij maar gewoon lekkere pep, goedkoop en het werkt tenminste"
"heb het nu ook een paar keer gehad bommetjes voel ik helemaal niets van, lijntjes werken wel maar heel kort. Als ik eer een aantal heb gehad begint het wel lekker te voelen,maar het is zeer snel uitgewerkt. Wordt er zelfs slaperig van"
"Dat bedoel ik dus: je kan er pas over meepraten als je het ook daatwerkelijk hebt gehad."
"ooscaar zei: Ik en mijn vrienden kunnen net zo loeihard gaan als beschreven wordt over de speed uit de jaren '90. Klik om te vergroten... Dat dus kun je niet zeggen als het niet gehad hebt. Ja als beschreven wordt, maar het is moeilijk te beschrijven. En blijkbaar lezen de meesten van jullie niet. Het is geen gewenning, want ik heb nooit veel gehad. ook geen ouderdom, want ben nog lang niet bejaard. Discussie mag van mij gesloten worden, het is toch niemand aan het verstand te brengen."
"Ik kan er maar een ding over zeggen: als je die pep van toen nooit gehad hebt, weet je niet waar je over praat. Er zijn op meerdere fora discussies over. Doe je huiswerk zou ik zeggen"
"Welk mesje ? gewoon zo'n Stanley mesje waar je steeds stukjes af kan breken"