Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Neuh, dat klinkt redelijk normaal - en andere (je vrienden) zagen je wit worden? Hadden die niks op? Das pas A-relaxed bij zo'n dosis. Misselijk is waarschijnlijk de boel die eens even flink inslaat. Wit worden is omdat je misselijk was- en trippen is omdat je toch redelijk zware dosis MDMA deels in MDA omgezet werd. Jij moet je echt verrot gevoeld hebben erna...."
"Re: 35+ vrouwen Dag iedereen, Nee ik ben geen vrouw- maar mijn vrouw is. is wat ouder dan ik ben- 38 jaar, en blijkbaar latent hardstyle/hardcore adept al die tijd want we gaan tegenwoordig samen naar clubs en feesten (Ghosttown, Defqon, Decibel etc) En ja...inclusief pillen...Terwijl ik een hele poos nog alleen met vrienden ging... Ik ben nu 34- hoor bij de '1992 is for you' generatie...de oldschool gabbers zeg maar...(ja- toen kaal en aus) Toen vond ik niemand te oud- vond het zelfs interessant. (en gaaf natuurlijk- die oudjes lekker hakken) Nu ben ik dus 'die' leeftijd. Veel ouder, veel wijzer...Hoop dat mijn dochters (nu 4 en 7) later net zulke waanzinnig gave dingen ervaren als ik toen- en eigenlijk nog steeds...(maar heb wel eerst een paar hardgeleerde tips voor ze ) Echt, als je denkt dat je te oud bent- dan zou ik zeker eens op verschillende oldschool feesten gaan kijken. Daar ben je niet alleen."
"Re: 35+ vrouwen ShootingStar zei: Op grote feesten en festivals vind ik het te gek om 30/40 plussers onder invloed tegen te komen. Klik om te vergroten... Hehe. Thanks. Maar goed, dat vond ik vroegah dus ook...15 jaar geleden (damn) Vind het nu andersom ook wel grappig..."
"Elfquest zei: Je serotonine is dan op ofzo? M Klik om te vergroten... Dat hoop ik niet voor je, dat zou heel akelig kunnen uitpakken en is ook zeer onwaarschijnlijk. Je serotine regelt bijna alles waar emoties bij betrokken zijn. Je kan wel verminderde afgifte hebben om veel redenen (uitputting van de receptoren?) Je word dan depressief."
"Angramar Temenos zei: Je hebt ook nog de XTC fietsmode. Dit wordt als volgt bereikt: Je hebt nodig: -knip- gras lijm Plaats de schans, bind de geit voor de schans aan de stoel vast. Leg de grote (30+ liter) bak met stront op de stoel. Doe het clownspak aan, en maak een groot gat in het pak op de rug. Smeer hier de lijm op, en daarop weer het gras. -knip- Echt een tip, proberen! Klik om te vergroten... Maakt het nog uit wat voor lijm je gebruikt?"
"Re: 35+ vrouwen Fresh zei: Soms vraag ik me ook wel eens af of ik 20 jaar later nog steeds zo hiermee bezig ben Klik om te vergroten... Jawel... Het wordt misschien even minder (kinderen, verschuivende prioriteiten zoals carriere etc). Maar het bloed kruipt waar het niet gaan kan."
"Re: 35+ vrouwen Marla Singer zei: Waarom eigenlijk alleen een topic over 35+ vrouwen? Waarom niet gewoon 35+ ers in het algemeen? Meer mensen die het daar mee eens zijn? Zo ja, dan verander ik de topic titel even... Klik om te vergroten... Sjop...ik stem voor...alleen maar omdat ik sinds vrijdag bij die groep hoor."
"edit: Zaterdag mogen we weer. Iemand voor The Eden Rave?"
"Geen reactie nog? Apart. Vraag is denk ik , is een avondje flink spacen goed voor je. :P Ik denk niet dat Melatonine iets uitmaakt wanneer je het niet tijdens of direct erna doet. Zelfde als met 5HTP. 5HTP bevorderd de serontine aanmaak, welke vervolgens omgezet wordt naar melatonine. Advies is even wachten met nemen en pas als je wilt gaan slapen of een half uurtje ervoor een paar pilletjes droppen. Ik weet niet precies wat de gebruikelijke dosering is. Op recept krijg je 1 tot 5 mg pillen denk ik, bij het kruidvat is dat 0.1mg. volgens mij is 0.3mg wel te merken? Ik hoop niet dat dit allemaal al in de Speed forum staat."
"Cuppie zei: . Volgende keer eerst een halfje doen ofzo? 30 minuten wachten en dan de andere helft? En na 2 uur een hele? En rustig afwachten ergens? (relaxen op een hardstyle feest lijkt me lastig) Klik om te vergroten... Relaxed op een HS feest kan best. Maar een halfje van 80mg, zou ik niet doen. Ik zou eerder anderhalf nemen, 120mg..lekkere dosis, en gaan met die banaan.En niet de hele tijd nadenken.Op je piek de laatste halve...Die werkt dan lekker mee en verlengt de boel. Maak niet de fout om nog een pil te nemen nadat de boel is uitgewerkt of gaat uitwerken. Dan heb je kans dat die niet meer werkt en je misschien kutter gaat voelen. Gr"