Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumshoeveel speed gebruik jij ???

hoeveel speed gebruik jij ???

388 antwoorden
90 weergaven
18-5-2026
t
teonanacatlLid
01-01-2024, 00:00
#1
coudi zei:
hahaha zo'n antwoorden kon ik dus verwachten...:d
Klik om te vergroten...
nee om ff serieus te blijven zou ik kunnen denken dat je nu sneller koude handen krijgt omdat je een tijdje terug aan het gebruiken was doordat je weerstand lager gaat worden :)
c
coudiLid
01-01-2024, 00:00
#2
Zou idd wel kunnen...Nuja zolang het dat maar is!
T
TaatLid
01-01-2024, 00:00
#3
Het is inderdaad de sneeuw denk ik :rock:
Vandaag nog even de laatste 0,2-0,4 gram opgesnoven van afgelopen weekend
Word dus nog weinig slapen vanavond
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#4
Heb laatst een heel stout "cadeautje" gekregen van iemand......








Echt een hele zak pep dus, vermoed dat er een grammetje of 5/6 in zit. Ik kon het gewoon niet weigeren eigenlijk. Ik wilde toch al weer een tijdje aan de lijn gaan, morgen begin ik denk ik. :flushed:
t
teonanacatlLid
01-01-2024, 00:00
#5
hehe ik ook lol.
de mensen op mn werk zeiden vrijdag: tot binne 3 dagen, maar ikzelf kan beter zeggen tot sebiet aangezien mijn weekend 1 lange dag is :tearsofjoy: :grin:

ga een joint roken en hopen dat er mss toch iets te slapen valt anders morgen wss ziekmelden of doorgaan met de pep(wat niet goed voor me is).lol

gz.
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#6
Bijna dagelijks een klein beetje, in totaal ongeveer driekwart gram p/w.
0
0penmindeDLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik gebruik helemaal geen speed meer, dagen erna me vet verrot voelen bah :(
Geen speed meer voor mij dus, maar ik zou wel een keer meth willen proberen voor de fun :mrgreen:
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik heb een lange tijd dagelijks speed gebruikt, ik kwam een beetje in een vizueuze cirkel terecht. Het functioneren ging gewoon een stuk minder zonder de pep erbij, ik gebruik het nu al een tijdje minder (1a 2x de week) en gebruik het niet meer voor school, werk maar alleen als ik volledig vrije dag heb :) .

Ik heb nooit echt veel genomen, ik nam meestal zo'n 20 mg en dat twee keer per dag. Sinds ik dex heb ondekt gebruik ik bijna geen gewone pep meer. I love Dex :hearteyes:
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#9
0penmindeD zei:
Ik gebruik helemaal geen speed meer, dagen erna me vet verrot voelen bah :(
Geen speed meer voor mij dus, maar ik zou wel een keer meth willen proberen voor de fun :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Daar voel je je ook helemaal niet verrot van achteraf.... :rolleyes:
f
flugelloverLid
01-01-2024, 00:00
#10
ik heb vroeger toen ik 17 jaar was 8 dagen onder meth doorgegaan maar echt doorgaan
denk 10 kg kwijt niets eten buite fruit en vitaminen en maar gaan... afkick was afzien ! als je dat maar weet :)
L
LabRatLid
01-01-2024, 00:00
#11
als ik eerlijk ben eigenlijk best wel TE VEEL
want ik gebruik het bijna elke dag ....
maar zodra ik merk dat er iets aan mn gedrag veranderd stop ik er ook een week mee dusja
ik kom zo uit op ongeveer 1 gram per week
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#12
voorlopig niet meer, tussen masters of hardcore en koninginnendag/nacht een keertje dex 78% gedaan, en coke, een week geleden 2 nachtjes speed, en nou niet meer tot het begin van de zomervakantie.

het is echt tè lekker...
s
speedyconzalesLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik gebruik eigelijk dagelijks speed meestal 2 keer per dag een bommetje van 100mg.
Soms ook een lijntje maar vind het branden in mijn neus niet echt prettig en ook een vervelend gevoel aan mijn tanden.
Ik voel mij er goed bij ik heb regelmaat eet gewoon mijn maaltijden en krijg voldoende slaap,als ik merk aan mij zelf dat ik minder prettig voel dan stop ik twee dagen of zo tot ik mij weer beter voel!!. :)
a
aXXisLid
01-01-2024, 00:00
#14
Nog nooit speed gedaan eigenlijk, ben wel benieuwd. Hoe voelt het? PM me gerust.
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#15
Op een woonerf 15
In de bebouwde kom 50
Op een provinciale weg 80
En op de snelweg 100 soms zelf wel 120!

:confused:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#16
Nick de Neger zei:
Op een woonerf 15
In de bebouwde kom 50
Op een provinciale weg 80
En op de snelweg 100 soms zelf wel 120!

:confused:
Klik om te vergroten...
Zo hard mag je met een auto rijden, ja.. your point being... ?
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#17
hoeveel snelheid ik gebruik :beer:

Mits ik een auto zou hebben :rolleyes:
f
fatsoen1Lid
01-01-2024, 00:00
#18
momenteel weer elke dag tis er weer ingeslopen
a
atbboyLid
01-01-2024, 00:00
#19
Morgen voor de 2e keer snelle halen, 1e keer had ik 2 gram gehaald. Van die 2 gram 1x 1 gram met z`n 2e gedaan, gewoon rustig aan helft van een gram met z`n 2e (kon gewoon slapen) en de volgende dag weer allebei de helft van de helft. Toen wou ik de volgende avond 1 gram in lijnen opsnuiven komt de popo (alles snel van t bankje gegooid) :cry:

Nu een in me eentje 1 gram voor ik naar school ga!, kijken of t beter is dan sos.
Heb namelijk geen geld meer voor sos (moest 280 euro aan me ouders betalen) :cry:
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#20
atbboy zei:
Morgen voor de 2e keer snelle halen, 1e keer had ik 2 gram gehaald. Van die 2 gram 1x 1 gram met z`n 2e gedaan, gewoon rustig aan helft van een gram met z`n 2e (kon gewoon slapen) en de volgende dag weer allebei de helft van de helft. Toen wou ik de volgende avond 1 gram in lijnen opsnuiven komt de popo (alles snel van t bankje gegooid) :cry:

Nu een in me eentje 1 gram voor ik naar school ga!, kijken of t beter is dan sos.
Heb namelijk geen geld meer voor sos (moest 280 euro aan me ouders betalen) :cry:
Klik om te vergroten...
dan heb je best wel kut speed als je na een kwart gram gewoon kan slapen

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...89101112...20
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."