Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumshoeveel speed gebruik jij ???

hoeveel speed gebruik jij ???

388 antwoorden
84 weergaven
18-5-2026
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#1
zonder tolerantie is meer dan 1 hooguit 2 grammen ook meeeeeeeer dan genoeg,, met tolerantie doe ik dat niet eens, heb dan wel lekkere kwaliteit^^
e
esth0rLid
01-01-2024, 00:00
#2
vroeger ongeveer 1,5 gram per dag en 3 in het weekeind per dag.

sinds 5 weken 0 gram per dag iedere dag van de week.. :mrgreen:
w
wastedLid
01-01-2024, 00:00
#3
1 keer in de maand en dan meestal maar 1 grammetje. Wel meestal in combinatie met andere drugs (xtc, wiet).
T
TheLeopardBitesLid
01-01-2024, 00:00
#4
op 5 dagen 5 gram met max. 3 personen.
op 1 nacht, 3 gram
en tijdens periodes in school 4 kleine lijntjes..

op alle dagen pukkelpop 3.5 gr
R
Reuzen RatLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik snap echt niets van die hoeveelheden die hier genoemd worden!

Ik neem echt nog geen 1/5e gram op een avond en voel me daar al top op. En ik ben 2m lang en weeg 100 kg. Ik probeer het te doen met twee puntjes wat meestal genoeg is, alles wat meer is zorgt ervoor dat ik niet slaap. Heb ook overal het algemeen geen last van een kater. Ik zeg altijd zo, ik vind de day after relaxter als ik niet heb geslapen door die paar puntjes pep dan dat ik wel heb geslapen en pillen heb gebruikt. Want daar wordt ik echt gaar van.

Mijn shit is wel redelijk puur, dat dan weer wel.

Vraag me serieus af hoe je je voelt na 1 gram pep..... :rock:
z
zotLid
01-01-2024, 00:00
#6
ik zo een 3tot4 tussen vrijdag en zondag .in de week nie dan doe ik dit niet zo veel dan is het C :beer:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#7
Reuzen Rat zei:
Ik snap echt niets van die hoeveelheden die hier genoemd worden!
Vraag me serieus af hoe je je voelt na 1 gram pep..... :rock:
Klik om te vergroten...
Dat kan nooit fijn spul zijn. Ik neem op 1 avond 100 tot 200 mg en dat is echt meer dan zat. Ik heb dan wel dex van 68%.. ik moet er niet aan denken om daar een hele gram van te nemen.
S
SpacedUpLid
01-01-2024, 00:00
#8
Tja, voor de zomervakantie zat ik er constant aan... jaagde er 8 gram per week doorheen.. elke dag, hele dag.. en dat gedurende enkele maanden.. in de vakantie was ik t af gaan bouwen... druk was weg.. ging op vakantie en had 3 gram mee.. daar heb k t 2 weken mee gedaan... toen 2 weken niets... was op...
nou hou ik het bij zo min mogelijk.. weekje 2-3 gram... dan weer een week of 2 helemaal niets... valt me eigenlijk best zwaar.. muffe zooi xD
r
remcotje1919Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Gemiddeld denk ik dat ik een 4 gram per week gebruik... maar soms gewoon langer.
Alleen laatst schrok ik wel heel erg van me gebruik. :confused: iets meer als 5gram in 3 dagen. nu zijn de remmen er weer een groot gedeelte op.

Het moet wel leuk blijven :hearteyes:

Gr
H
HislordshipLid
01-01-2024, 00:00
#10
3 tot 5 gram in het weekend
t
teonanacatlLid
01-01-2024, 00:00
#11
Moon zei:
Veeeeel te weinig, al maanden geen snelle meer gehad :angry:
Klik om te vergroten...
dat is goed joh! dan ben je weer wat gezonder vanbinnen en als je het nu weer doet krijg je de volle lading hehe.

gz teo :wave:
M
MoonLid
01-01-2024, 00:00
#12
teonanacatl zei:
Moon zei:
Veeeeel te weinig, al maanden geen snelle meer gehad :angry:
Klik om te vergroten...
dat is goed joh! dan ben je weer wat gezonder vanbinnen en als je het nu weer doet krijg je de volle lading hehe.

gz teo :wave:
Klik om te vergroten...

Nou, kom maar op met die volle lading dan, d'r is hier niks meer te krijgen, kan alleen maar aan sos komen en dat ben ik ook wel zat onderhand.
Snelle is zoveel lekkerder!!! :hearteyes:
t
teonanacatlLid
01-01-2024, 00:00
#13
jep idd. pep veel beter
bij ons hier is het juist andersom :tongueout:
maar noord limburg is wel een eindje lol. :grin:
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#14
4 gram per dag.
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#15
:rolleyes: Ik vind dit maar een debiel topic.
V
Vrouwtje_AmsterdamLid
01-01-2024, 00:00
#16
Serenity zei:
:rolleyes: Ik vind dit maar een debiel topic.
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy:
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#17
Laatste drie weekenden achter elkaar gebruikt, maar niet zulke grote hoeveelheden. Echter, mijn 1x per maand plan liep wel weer even in de soep zo... Komende tijd weer even extra rustig aan doen dus en de pep laten staan!
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik probeer het bij 1 maal per week te houden, helaas komt dat er niet echt van. :(
c
coudiLid
01-01-2024, 00:00
#19
damn, ben weer al een maandje "goed bezig"....Heb laatste tijd wel veel last van koude handen en voeten...all the time , iemand die weet waardoor dit komt?

grtz coudi
o
onlymespeedfraekLid
01-01-2024, 00:00
#20
nou ehhhh het begon 5 jaar geleden ongeveer eerst af en toe een avondje en toen elk eekend en uiteindelijk dag in dag uit,
tot op een gegevenmoment het snuiven van meer dan 5 gram op een dag niet meer genoeg was,
toen begon ik met vloeibaare speed,
en dan wel spuiten,
10 tot 15 gram op een dag vloeibaar,
het was echt te erg,
dus stopte ik daar na maanden mee en ging weer snuiven,
een keer 60 gram snuif met 2e in 2 dagen,
en toen werd ik ook wel helemaal para inmen kop daarvoor ook al en daarna weer,
daarna weer vloeibaar want snuiven was weer niet goed meer weer zo veel, en was echt goeie en sterke vloeibaar maakte ik het zelf en de pep was echt goed altijd.....gaf licht in het donker zeg maar ongeveer zo sterk,
nam er geregeld ook keta bij om te kunnen slapen,
drank om beetje rustiger te woorden,
en morfine voor de lol,
en heel veel slaappillen voor de lol.....op het einde van het verhaal draaide ik bijna door zo para en zag ze echt vliegen, maar ben overal mee gestopt zonder eenige hulp,
enkel omdat ik het zelf wou.....anders had ik dit nooit kunnen typen denk ik ben nou 2 en een half jaar gestopt ongeveer en denlk datwijnig mensen dit verhaal kunnen geloven was te gortig zeg maar maar ja tot mijn verdriet gebeurd e tot mijn grotsteverdriet heb ik er wel t een en ander aan over gehouden.......dus spijt heb ik zeker.........!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...7891011...20
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."