#1
zonder tolerantie is meer dan 1 hooguit 2 grammen ook meeeeeeeer dan genoeg,, met tolerantie doe ik dat niet eens, heb dan wel lekkere kwaliteit^^



Dat kan nooit fijn spul zijn. Ik neem op 1 avond 100 tot 200 mg en dat is echt meer dan zat. Ik heb dan wel dex van 68%.. ik moet er niet aan denken om daar een hele gram van te nemen.Reuzen Rat zei:Ik snap echt niets van die hoeveelheden die hier genoemd worden!
Vraag me serieus af hoe je je voelt na 1 gram pep.....![]()
dat is goed joh! dan ben je weer wat gezonder vanbinnen en als je het nu weer doet krijg je de volle lading hehe.Moon zei:Veeeeel te weinig, al maanden geen snelle meer gehad![]()

teonanacatl zei:dat is goed joh! dan ben je weer wat gezonder vanbinnen en als je het nu weer doet krijg je de volle lading hehe.Moon zei:Veeeeel te weinig, al maanden geen snelle meer gehad![]()
gz teo![]()
Ik vind dit maar een debiel topic."AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."