Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ik ben compleet blut dus voorlopig voor mij geen keta ."
"Als ik een halve gram op heb ofzo dan heb ik dag erna en vele dagen later echt nergens last van, maar als ik 1 gram weg heb gesnift dan voel ik het 2 dagen later wel. Maar dan niet zo super brak ofzo, maar gewoon alsof ik nog verdoofd ben zegmaar."
"Ik had juist eerst pep gedaan op het begin van de avond, en later op de avond GHB, zodat ik daarna toch nog lekker een paar uurtjes heb kunnen slapen."
"Ik heb een vraagje, ik had gister dus een leuk avondje met G. Alleen ik werd ineen keer zwaar misselijk. Heeft er iemand misschien tips dat ik niet misselijk word of teminste minder kans heb dat ik misselijk word?? Oja, nog 1 vraagje. Hoe kom je het beste van die zoute smaak in je mond af??"
"- heel veel lopen, ben dan echt beweeglijk. - ik ga me ook gedragen als een kindje van 10.:P - de grootste ouwehoer verhalen ophangen."
"Flugeltje zei: Gewoon in een half glas water of zo, drinken en je proeft daar toch bijna niets van ??? Klik om te vergroten... We hadden het met frisdrank gemixt, maar toch bleef ik die zoute smaak heel erg houden in de mond. Daarna ook steeds fruitdrank enzo, maar die smaak bleef heel erg hangen."
"Nieuwe favoriet, blauwe mitsu's."
"Moes-4 zei: Safaarii zei: Nieuwe favoriet, blauwe mitsu's. Klik om te vergroten... Klik om te vergroten... Echt geweldig, heb fietsen voorbij zien komen zonder iemand erop en iedereen had een zonnebril op. Midden in de nacht om een uurtje of 4. En ik heb ook nog op Hawaï gezeten. I'm loving it."
"Re: Geniale quotes uit je eige drugs momenten " Ik wil het wel begrijpen maar wat jij wilt dat ik begrijp dat begrijp ik gewoon niet, begrijp je? ""
"Hoe heet daa?? KETAA!"