Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumshoeveel speed gebruik jij ???

hoeveel speed gebruik jij ???

388 antwoorden
88 weergaven
18-5-2026
K
KetaboyLid
01-01-2024, 00:00
#1
coudi zei:
6gr per week best veel...geen hartsteken ofzo?ja ,die trillende handen heb ik soms meestal alsk net lijntje naar binne heb gejaagd
Maar zoveel doe ik dus niet ,jij leeft nog dus ik zal het ook wel overleven;d
JOY!:d
Klik om te vergroten...

Ghehe nee, van hartsteken heb ik geen last. Ben wel geboren met een gaatje tussen de hartkamers dus wereldsterkste hart heb ik niet. Nu is daar wel weefsel voor gaan groeien en maakt mij dat eigenlijk automatisch geen hartpatiënt dus ben ook weer niet extreem dom bezig.

Ik wil nog wel eens last hebben van steken rond de hartstreek die veroorzaakt worden door verkeerd ademhalen. Denk dat veel mensen dat snel zullen ervaren als hartklachten terwijl het eigenlijk een relatief onschuldige spiersamentrekking is.

Ghehe jeah met 6 g overleef ik het prima :wink: Heb wel de nodige vitaminepreparaten en stukken fruit en groenten in huis die ik ook echt gedisciplineerd blijf eten. Je ziet te vaak dat mensen die vaak pep doen graag als ze dan echt iets moeten eten iets nemen dat ze lekker vinden. Wat natuurlijk in het merendeel van de gevallen gelijk staat aan Fastfood.

Voor de rest is structuur redelijk belangrijk (voor mij althans). Dus zelfs al ben ik niet moe ga ik toch op een zeker moment wel in bed liggen en beland dan desnoods maar die 4 uurtjes in een half wakker/slaap buffer iets. Door dan sochtends wel gewoon uit een bed te stappen en de ochtend rituelen te doen geeft me een stuk prettiger gevoel dan dat ik de halve nacht door het huis spook of me verkrampt uit mijn bureaustoel probeer te hijsen.

Weinig tot geen structuur is voor mij altijd de elementaire factor geweest voor het vervallen in een dal.
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#2
^
Jij moet toch een wrak zijn, nouja zou je denken. :grin: No offence, maar zoveel man.

Ik snap eigenlijk ook niet dat het nog kan werken dan.
Je verbruikt dan toch al je dopamine wel op een gegeven moment. Blijft het dan echt werkzaam, met werkzaam bedoel ik dat je er nog plezier van hebt, of gebruik je het, omdat als je stopt je niet meer kunt functioneren ?
K
KetaboyLid
01-01-2024, 00:00
#3
DonnieDark0 zei:
^
Jij moet toch een wrak zijn, nouja zou je denken. :grin: No offence, maar zoveel man.

Ik snap eigenlijk ook niet dat het nog kan werken dan.
Je verbruikt dan toch al je dopamine wel op een gegeven moment. Blijft het dan echt werkzaam, met werkzaam bedoel ik dat je er nog plezier van hebt, of gebruik je het, omdat als je stopt je niet meer kunt functioneren ?
Klik om te vergroten...

Ghehe mja ik weet eigenlijk ook niet waarom ik het dagelijks gebruik. Vaak is het niet eens heel veel boeiender. Het is niet meer zoals vroeger ghehe. Vreemd genoeg, maand op vakantie geweest ben ik terug neem ik een lijn en ik voelde ineens weer een tiende vanwat me aan vroeger moest denken ghehe. Naja ik heb for some reason het idee dat als ik pep gebruik ook standaard dingen iets boeinder zijn. Beetje een vreemd pakket als ik er bij stil sta.

Haha ik ben zeker geen wrak. Ik werk en ga naar school en ga ook nog gewoon uit en shit. Heb wel zo mijn momenten gehad dat ik in een dal raakte voor een paar weken ofzo. Door gestructureerd te leven voorkom ik dat grotendeels.

Vroeger was het echt van brein om nul en nemen waneer je zin hebt en eten als je je te erg ergert aan steken in je maag en drinken als de hoofdpijn te erg werd. Geen idee meer wat voor dag het is en hoelang je nu al naar je beeldscherm staard, 5 seconden? 5 minuten? langer? geen idee. ghehe mja dat zijn mindfucks niet normaal xD

Toch ben ik nu wel op een punt dat ik weer naar weekend gebruik wil gaan. Ik heb niet echt het idee dat het nog iets toevoegt ofzo doordeweeks.
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#4
merk je dan niet overduidelijk dat je onder de pep niet meer super super vrolijk bent zoals je eerste paar keren vast wel was.. ik merk dat ik er nie vrolijk meer van word hoor met dagenlijks gebruik
K
KetaboyLid
01-01-2024, 00:00
#5
psychopsychedelic zei:
merk je dan niet overduidelijk dat je onder de pep niet meer super super vrolijk bent zoals je eerste paar keren vast wel was.. ik merk dat ik er nie vrolijk meer van word hoor met dagenlijks gebruik
Klik om te vergroten...

Ghehe dat uber vrolijke nee dat niet nee. Ik merk iig dat ik me langer kan concentreren en meer zin heb om dingen die niet echt boeiend zijn als nog te ondernemen.
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ketaboy zei:
DonnieDark0 zei:
^
Jij moet toch een wrak zijn, nouja zou je denken. :grin: No offence, maar zoveel man.

Ik snap eigenlijk ook niet dat het nog kan werken dan.
Je verbruikt dan toch al je dopamine wel op een gegeven moment. Blijft het dan echt werkzaam, met werkzaam bedoel ik dat je er nog plezier van hebt, of gebruik je het, omdat als je stopt je niet meer kunt functioneren ?
Klik om te vergroten...

Ghehe mja ik weet eigenlijk ook niet waarom ik het dagelijks gebruik. Vaak is het niet eens heel veel boeiender.

Toch ben ik nu wel op een punt dat ik weer naar weekend gebruik wil gaan. Ik heb niet echt het idee dat het nog iets toevoegt ofzo doordeweeks.
Klik om te vergroten...

Zou ik ook doen als ik jou was, is wel beter voor je denk ik.... :rolleyes:
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#7
psychopsychedelic zei:
ja beter zoizo :wink:
Klik om te vergroten...

In plaats van de wijsneus uit te hangen jegens gasten die er openlijk vooruit komen dat ze dagelijks gebruiken, zou ik eerders eens bij jezelf ten rade gaan en je niet bijster intelligente reacties, of je gaat eens bij de dealer langs waar 't steeds gezelliger wordt :wink:
m
mattskovicLid
01-01-2024, 00:00
#8
ik gebruik 2-3-4x per 3weken soms wat meer en soms niets.

maar vandaag dan weer wel :tearsofjoy:

greetz mattsi
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#9
MetaalKonijn zei:
psychopsychedelic zei:
ja beter zoizo :wink:
Klik om te vergroten...

In plaats van de wijsneus uit te hangen jegens gasten die er openlijk vooruit komen dat ze dagelijks gebruiken, zou ik eerders eens bij jezelf ten rade gaan en je niet bijster intelligente reacties, of je gaat eens bij de dealer langs waar 't steeds gezelliger wordt :wink:
Klik om te vergroten...

gast.. het is mischien niet de reactie met de meeste informatie,, maar ik zit geen negatieve uitspraken te verspreiden integendeel tot jou,, ik weet niet wat je probleem is, maar beter laat je gewoon iedereen posten wat hij wil, en kom met zulke reacties als iemand egt negatieve of ongewenste reacties post,,
de dealer waar het steeds gezelliger word? ja inderdaad, hoe meer je afhankelijk word hoe meer je naar je dealer gaat, en als je een chille dealer hebt, waar je gewoon relaxed kan chillen, nakkie nemen en jointje roken,, pepkleppen enz.. dan word het daar inderdaad steeds gezelliger..
kijk eerst eens naar jezelf, en ga nou geen problemen maken om niks :wave:

peace :stoned:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#10
marko zei:
(ik ben alleen op speed te zien)
Klik om te vergroten...
Gelukkig niet zeg.
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#11
mattskovic zei:
ik gebruik 2-3-4x per 3weken soms wat meer en soms niets.

maar vandaag dan weer wel :tearsofjoy:

greetz mattsi
Klik om te vergroten...

jij ook al :hearteyes: :rock:
m
mattskovicLid
01-01-2024, 00:00
#12
goede morgend psychopsychedelic
en de rest natuurlijk!!!
dit bericht is bedoelt voor de wakkere mensen onder ons en niet voor de mensen die slapen, die dit bericht natuurlijk niet kunnen lezen of zelfs weten dat dit bericht is geschrevn omdat,ze slapen :P
m
mattskovicLid
01-01-2024, 00:00
#13
mijn bezig heden zijn niews volgen muziek luisteren en het huisje proper houden :tearsofjoy: zithier met de swiffer door het huis te crossen.

heb ongeveer lijntje of3 binne weet niet hoeveel gr of mg maar in iedergeeval niet meer dan 1,5gr anders ws me sealtje leeg :tearsofjoy:

en wat heb jij allemaal in je neus of keelgat latenverdwijnen ?
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#14
hahaha relaxed :sunglasses: goeidemorgen :stoned:
ik ben nog wakker :rock: voorde rest ist vrij dood volgens mij :tearsofjoy:
en wat doe jij zoal??
hebje msn? pm me :wink:
hoeveel ziter al inje donder? :tearsofjoy:
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#15
jaa inderdaad, en je tolerantie speeld ook een rol,,. ik neem nooit meer dan n gram,, zoizo bijna altijd wel minder,, halfje ofzo,, vroeger wel 1 en 2 grammen per nacht,, maar nee dankje,, hoeft niet meervoormij
:wave:
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#16
bijna halve gram vanaf deze avond :tearsofjoy:
w
westvlamingLid
01-01-2024, 00:00
#17
Als ook nog een wakkere mens sedert gisteren en al een jaartje of 5 dagelijks gebruiker hier in dit apeland als belgie wil ik toch even mijn mening kwijt over die "hoeveelheden" die er genomen word per dag/nacht enz.We moeten eerlijk zijn hierover en toegeven dat de "hoeveelheid" altijd sterk afhangt van de qualiteit van de pep natuurlijk.Ook het de tijd dat je al wakker bent of als het bv de eerste wakkere nacht terug is na een rustperiode van enkele dagen slaap en voldoende eten en drinken.Je kan de hoeveelheid gebruik op een nacht niet vergelijken bij de hoeveelheid dat je neemt als je al 2 dagen wakker bent.Dit zijn volgens mijn mening toch zeer belangrijke punten die de hoeveelheid beinvloeden maar daar word er op de forums nooit veel over gesproken natuurlijk
t
teonanacatlLid
01-01-2024, 00:00
#18
lol eigen fout :P

gz
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#19
haha oke dan,, heel veel klachten?? lichaamlijk en geestenlijk??
c
coudiLid
01-01-2024, 00:00
#20
ik ben altyd wakker....ben aardig aan :rock:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...678910...20
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."