#1
coudi zei:6gr per week best veel...geen hartsteken ofzo?ja ,die trillende handen heb ik soms meestal alsk net lijntje naar binne heb gejaagd
Maar zoveel doe ik dus niet ,jij leeft nog dus ik zal het ook wel overleven;d
JOY!:d
Ghehe nee, van hartsteken heb ik geen last. Ben wel geboren met een gaatje tussen de hartkamers dus wereldsterkste hart heb ik niet. Nu is daar wel weefsel voor gaan groeien en maakt mij dat eigenlijk automatisch geen hartpatiënt dus ben ook weer niet extreem dom bezig.
Ik wil nog wel eens last hebben van steken rond de hartstreek die veroorzaakt worden door verkeerd ademhalen. Denk dat veel mensen dat snel zullen ervaren als hartklachten terwijl het eigenlijk een relatief onschuldige spiersamentrekking is.
Ghehe jeah met 6 g overleef ik het prima
Voor de rest is structuur redelijk belangrijk (voor mij althans). Dus zelfs al ben ik niet moe ga ik toch op een zeker moment wel in bed liggen en beland dan desnoods maar die 4 uurtjes in een half wakker/slaap buffer iets. Door dan sochtends wel gewoon uit een bed te stappen en de ochtend rituelen te doen geeft me een stuk prettiger gevoel dan dat ik de halve nacht door het huis spook of me verkrampt uit mijn bureaustoel probeer te hijsen.
Weinig tot geen structuur is voor mij altijd de elementaire factor geweest voor het vervallen in een dal.


