Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumshoeveel speed gebruik jij ???

hoeveel speed gebruik jij ???

388 antwoorden
93 weergaven
18-5-2026
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik denk misschien net iets te weinig nog.

Mag nog wel wat meer.
o
overalennergensLid
01-01-2024, 00:00
#2
Deze maand voor het eerst van mijn leven speed gebruikt. De eerste keer was op GZ, dat was iets tussen de 0,25 en 0,50 gram. Best veel en ik heb dan ook niet geslapen en de kater was relatief kort maar ERG krachtig.

Afgelopen zaterdag weer gedaan, maar toen slechts 3 nakken en dat genoeg om mij door het feest te 'loodsen'.

Ben ook zeker niet van plan een half pak leeg te harken op een avond, ik heb gemerkt dat ik prima gedij op een paar puntjes..
c
clockcableLid
01-01-2024, 00:00
#3
Een paar puntjes om wakker te blijven is goed te doen, maar om rete-strak te staan is veel leuker :grin:
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#4
spruit zei:
pfff ik vind er geen meer dus niks niet meer :(
Klik om te vergroten...
Hint hint. :beer:
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Beanhead zei:
Ik zal het eens maandelijks bekijken. Maar ik laat vele pauzes tussen pep in. Een favoriet en dat moet voor altijd magisch blijven :hearteyes:

Totnutoe ongeveer driemaal speed gebruikt (2x feest 1x thuis) op pakweg vier weken (twee weken na elkaar in het weekend & een ertussen )en dat zal dan eindigen op zo'n 600-700mg schat ik.

Vind het toch best wel veel :flushed: heb soms zo'n trek dat ik compulsief kleine lijntjes begin te snuiven.

Zuiverheid variëerde van 51-63

Oef.

Lekker spul.
Klik om te vergroten...

Moet je is 71% gaan pakken ohh,, dan krijg je nog meer zin..

Gelukkig doet de kater zijn werk en blijf ik er daarom vaker vanaf dan van de andere drugs..

En om wakker te blijven etc. heb ik nu ook Ritalin ontdekt. Zeker niet ontevreden over. Al kan je het natuurlijk totaal niet vergelijken met pep I know.

:wink:
d
dj_speedy_johnLid
01-01-2024, 00:00
#6
VRIJDAG 1,5 GRAM SPEED
ZATERDAG 2,5 GRAM SPEED
en 5 pillen per weekend

En ik ben ook dol op nuchterheid, want ik ben er niet meer aan verslaafd
Niet vergeten, eet goed! slaap goed! eet groente!
EN VOORAL:
jE moet vaker p/ dag neuken als snuiven... gezonder voor je :grin:
m
marlena26Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik gebruik het de laatste tijd eigelijk ieder weekend, de dag erna ben ik zo fucking depressief dat ik het liefst van de brug zou springen, maar ik weet nu dat dat weer afzakt :)
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#8
dj_speedy_john zei:
VRIJDAG 1,5 GRAM SPEED
ZATERDAG 2,5 GRAM SPEED
en 5 pillen per weekend

En ik ben ook dol op nuchterheid, want ik ben er niet meer aan verslaafd
Niet vergeten, eet goed! slaap goed! eet groente!
EN VOORAL:
jE moet vaker p/ dag neuken als snuiven... gezonder voor je :grin:
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy:
i
it'smeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Godzijdank sinds juli niets meer! Daarvoor op een 5 gram in de 2 weken zoiets. Blij het licht gezien te hebben en geen behoefte meer te hebben. :grin:
Sluipt er snel in, je leert het een jaartje geleden kennen, af en toe eens in het weekend en voor je het weet gebruik je van april tot juli bijna dagelijks :flushed: :openmouth:
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#10
Fishhead0707 zei:
Beanhead zei:
Ik zal het eens maandelijks bekijken. Maar ik laat vele pauzes tussen pep in. Een favoriet en dat moet voor altijd magisch blijven :hearteyes:

Totnutoe ongeveer driemaal speed gebruikt (2x feest 1x thuis) op pakweg vier weken (twee weken na elkaar in het weekend & een ertussen )en dat zal dan eindigen op zo'n 600-700mg schat ik.

Vind het toch best wel veel :flushed: heb soms zo'n trek dat ik compulsief kleine lijntjes begin te snuiven.

Zuiverheid variëerde van 51-63

Oef.

Lekker spul.
Klik om te vergroten...

Moet je is 71% gaan pakken ohh,, dan krijg je nog meer zin..

Gelukkig doet de kater zijn werk en blijf ik er daarom vaker vanaf dan van de andere drugs..

En om wakker te blijven etc. heb ik nu ook Ritalin ontdekt. Zeker niet ontevreden over. Al kan je het natuurlijk totaal niet vergelijken met pep I know.

:wink:
Klik om te vergroten...

Zwijg me d'r over :tearsofjoy: . Veel te lekker spul. Maar katers vallen reuze mee vind ik, ik kan alleen wel enorm hongerig worden (meestal in combinatie met wiet)

De laatste paar maanden een paar keer een grammetje . Dat was meestal gewoon in een thuissituatie of bij vrienden. Leuke dingen beleefd :grin: . Ik heb er ondertussen wel het leukste mee gehad :hearteyes: . Terug naar downers.
k
kelllssLid
01-01-2024, 00:00
#11
Half grammetje op feesten.
Verder nooit tijdens het gewoon stappen of thuis eigenlijk.
r
richie87Lid
01-01-2024, 00:00
#12
psychopsychedelic zei:
coudi zei:
euhm 10 gr in 1 maand is dit teveel gebruiken? kben echt mega aan het doemdenken , dat ik plots hartstilstand ga krijgen ofzo...probleem is dat ik ook altyd kanker veel in huis liggen heb :confused: (speed)
grtz
Klik om te vergroten...

nou.. 10 gram per maand..

ff denken.. zou dat teveel zijn?? :confused:

NATUURLIJK VRIEND!!! dat is zeer riskant gebruik,, maar licht eraan hoe je lichaam is.. ken ook iemand die al 18 jaar snuift,.. geen parra of andere zooi,, maar zn lichaam is vanbinnen wel helemaal kapot.. en ik ken het.. als je in huis hebt grijp je er heel snel naar..
ikzou zeker minderen,.,. hou het op een grammetje per maand ofzo.. ik weet niet hoelang je al snatst en hoeveel per week/en of je het elke dag doet..

stoppen is natuurlijk altijd het besten :rock:

ik weet het kanker moeilijk
Klik om te vergroten...

het zit hem denk ik meer in het frequent snuiven.. Je lichaam heeft tijd nodig te herstellen zeker van zon alles verwoestende drugs als speed.. Begrijp me goed i (l) pep maar tis rommel,net als als alle andere drugs
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#13
+-700 mg per week.

Is wel eens anders geweest,bijna de dagdosis tijdje 700mg droog ziek...
L
LiesetteLid
01-01-2024, 00:00
#14
gewoon een bommetje als ontbijt ....
lekkkuuhh breek de dag neem een bom !!

altijd 1 bom nooit meer ....

:hearteyes:
1
1percentLid
01-01-2024, 00:00
#15
dj_speedy_john zei:
VRIJDAG 1,5 GRAM SPEED
ZATERDAG 2,5 GRAM SPEED
en 5 pillen per weekend

En ik ben ook dol op nuchterheid, want ik ben er niet meer aan verslaafd
Niet vergeten, eet goed! slaap goed! eet groente!
EN VOORAL:
jE moet vaker p/ dag neuken als snuiven... gezonder voor je :grin:
Klik om te vergroten...

jij geniet er wel van of niet? :grin:
s
sethLid
01-01-2024, 00:00
#16
te veel
O
OctogonapusLid
01-01-2024, 00:00
#17
gemiddeld (hou het natuurlijk niet bij) denk ik eens in de 2 weken halve gram.

en dan tussendoor zo af en toe een puntje (soms in het weekend bij het zuipen) maar dat kan je bijna niet vergelijke met een feestje waar ik speed "kies"

overigens combineer ik bijna niet meer, na het feestje miss paar jointjes maar niet meer alcohol speed mdma en de hele mikmak door elkaar.
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Meestal neem ik op een feest, variërend van 1 tot 4 keer per maand, een bommetje, of een klein lijntje speed. Gewoon om wat wakkerder te worden dus. :)

Soms neem ik wat meer, soms helemaal niet. Maar ik houd niet van 'strak staan' dus ik neem nooit veel.

Ik deel meer, dan dat ik zelf gebruik eigenlijk. Maar ach, drugs is om te delen. :grin:
b
bluLid
01-01-2024, 00:00
#19
Hooguit 200 miligram per keer en alleen op feestjes. Bij het gebruik van pep ben ik erachter gekomen dat ik het beste zo min mogelijk kan gebruiken en zo veel mogelijk proberen om normaal te eten en te slapen etc. Werkt prima.
1
1percentLid
01-01-2024, 00:00
#20
hangt van het doel en de uptime af natuurlijk !

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1011121314...20
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."