#1
Ik denk misschien net iets te weinig nog.
Mag nog wel wat meer.
Mag nog wel wat meer.
Hint hint.spruit zei:pfff ik vind er geen meer dus niks niet meer![]()

Beanhead zei:Ik zal het eens maandelijks bekijken. Maar ik laat vele pauzes tussen pep in. Een favoriet en dat moet voor altijd magisch blijven![]()
Totnutoe ongeveer driemaal speed gebruikt (2x feest 1x thuis) op pakweg vier weken (twee weken na elkaar in het weekend & een ertussen )en dat zal dan eindigen op zo'n 600-700mg schat ik.
Vind het toch best wel veelheb soms zo'n trek dat ik compulsief kleine lijntjes begin te snuiven.
Zuiverheid variëerde van 51-63
Oef.
Lekker spul.
dj_speedy_john zei:VRIJDAG 1,5 GRAM SPEED
ZATERDAG 2,5 GRAM SPEED
en 5 pillen per weekend
En ik ben ook dol op nuchterheid, want ik ben er niet meer aan verslaafd
Niet vergeten, eet goed! slaap goed! eet groente!
EN VOORAL:
jE moet vaker p/ dag neuken als snuiven... gezonder voor je![]()
Fishhead0707 zei:Beanhead zei:Ik zal het eens maandelijks bekijken. Maar ik laat vele pauzes tussen pep in. Een favoriet en dat moet voor altijd magisch blijven![]()
Totnutoe ongeveer driemaal speed gebruikt (2x feest 1x thuis) op pakweg vier weken (twee weken na elkaar in het weekend & een ertussen )en dat zal dan eindigen op zo'n 600-700mg schat ik.
Vind het toch best wel veelheb soms zo'n trek dat ik compulsief kleine lijntjes begin te snuiven.
Zuiverheid variëerde van 51-63
Oef.
Lekker spul.
Moet je is 71% gaan pakken ohh,, dan krijg je nog meer zin..
Gelukkig doet de kater zijn werk en blijf ik er daarom vaker vanaf dan van de andere drugs..
En om wakker te blijven etc. heb ik nu ook Ritalin ontdekt. Zeker niet ontevreden over. Al kan je het natuurlijk totaal niet vergelijken met pep I know.
![]()
psychopsychedelic zei:coudi zei:euhm 10 gr in 1 maand is dit teveel gebruiken? kben echt mega aan het doemdenken , dat ik plots hartstilstand ga krijgen ofzo...probleem is dat ik ook altyd kanker veel in huis liggen heb(speed)
grtz
nou.. 10 gram per maand..
ff denken.. zou dat teveel zijn??![]()
NATUURLIJK VRIEND!!! dat is zeer riskant gebruik,, maar licht eraan hoe je lichaam is.. ken ook iemand die al 18 jaar snuift,.. geen parra of andere zooi,, maar zn lichaam is vanbinnen wel helemaal kapot.. en ik ken het.. als je in huis hebt grijp je er heel snel naar..
ikzou zeker minderen,.,. hou het op een grammetje per maand ofzo.. ik weet niet hoelang je al snatst en hoeveel per week/en of je het elke dag doet..
stoppen is natuurlijk altijd het besten![]()
ik weet het kanker moeilijk
dj_speedy_john zei:VRIJDAG 1,5 GRAM SPEED
ZATERDAG 2,5 GRAM SPEED
en 5 pillen per weekend
En ik ben ook dol op nuchterheid, want ik ben er niet meer aan verslaafd
Niet vergeten, eet goed! slaap goed! eet groente!
EN VOORAL:
jE moet vaker p/ dag neuken als snuiven... gezonder voor je![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."