Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumshoeveel speed gebruik jij ???

hoeveel speed gebruik jij ???

388 antwoorden
92 weergaven
18-5-2026
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#1
_Kat_ zei:
HAH! In de "peak" van mijn pep junk tijd zat ik soms wel grammen naar binnen te halen. En dat allemaal onder een minuut! :openmouth: En het was niet eens altijd troep (wel wat vaker dan ik had gewild) soms was het gewoon (goede) dex en dan kom ik daar pas achter als ik al 1 gram op heb. Oops. Ik leerde hier gelukkig uiteindelijk wel van. Uiteindelijk. Maar toen had ik al maanden van overmatig tot extreem gebruik achter de rug. Het was hardstikke stom maar die junk mentaliteit overviel me een beetje. Nu dat ik dat achter me heb gelaten kan ik een verslaving veel beter zien voor wat het is. Toch nog wat geleerd! (En super veel afgevallen, het is gewoon eng.)
Klik om te vergroten...

grammen binnen een minuut???

klinkt heel aannemelijk.

:)
T
TheIronMaiden.Lid
01-01-2024, 00:00
#2
3 of 4 keer gedaan. Heb een fuckin' hekel aan de kater de dag erna. Weet nog dat ik op nieuwjaarsdag gebeld werd door mijn ouders waar ik ik bleef. Mijn moeder had toen een overheelrijke omelet gemaakt!
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Sadpanda zei:
Te weinig.

:grin:
Klik om te vergroten...

:rock:
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#4
Laatste tijd eigenlijk maar weinig.
Waar gaat het heen met deze wereld!?
W
Wout82Lid
01-01-2024, 00:00
#5
knolselderij zei:
agja dat zal niet lang duren voordat je n nummertje hebt in amsterdam
Klik om te vergroten...

Duurt al redelijk lang hoor. Als je echt helemaal niemand kent is het lastig.
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Chris Pontius zei:
Laatste tijd eigenlijk maar weinig.
Waar gaat het heen met deze wereld!?
Klik om te vergroten...

----->>> Naar 2011.

Hopelijk binnenkort weer wat gebruiken :grin: Laatste keer was in 2009 :( :)
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik gebruik (voorlopig) niet meer.
Ben dr alleenmaar para van geworden de laatste keren :confused:
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#8
Winehouse zei:
Ik gebruik (voorlopig) niet meer.
Ben dr alleenmaar para van geworden de laatste keren :confused:
Klik om te vergroten...
Was het geteste?
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#9
KoxBox zei:
Winehouse zei:
Ik gebruik (voorlopig) niet meer.
Ben dr alleenmaar para van geworden de laatste keren :confused:
Klik om te vergroten...
Was het geteste?
Klik om te vergroten...

Of te sterk ... en dan teveel?
M
MrEkoLid
01-01-2024, 00:00
#10
Om de paar weken durf ik wel eens nemen; hoewel ik na de vorige keer toch even ga wachten.
Ik heb me namelijk verschrikkelijk overslapen (een dagje verlof genomen, overkomt me normaal nooit, dus ze maakten er geen probleem van). Toen ik 's middags wakker werd, stond m'n alarm af en m'n klok op een compleet verkeerd uur. Een collega van me had me nog gebeld toen ze merkte dat ik te laat was, ik had blijkbaar opgepakt, maar herinner me niets meer van het gesprek. :(
Daarmee ook m'n grootste regel i.v.m. drugs die ik mezelf opleg overtreden (geen invloed laten hebben op m'n sociaal en professioneel leven)
Nu heb ik er dus even genoeg van.
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Geniaal die man..

om de diploma's uit te reiken aan de geslaagde van de school voor internationaal verantwoord onbegrip, whaha :grin:

:rock: :tearsofjoy: :rock:

Ik ben nooit ziek, maar als ik stop weet ik zeker dat ik van alles ga krijgen. Zover wil ik het dus nooit laten komen.

whaha geniaal gewoon.

:rock:
r
riflexzLid
01-01-2024, 00:00
#12
Van wekelijks, tot nu afgelopen jaar, mss 1x om de 4 maand. En als ik het dan neem is het altijd 1gr, en meestal nog erbij..

Maar wat ben ik blij dat ik niet meer afhankelijk van speed ben
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#13
riflexz zei:
Van wekelijks, tot nu afgelopen jaar, mss 1x om de 4 maand. En als ik het dan neem is het altijd 1gr, en meestal nog erbij..

Maar wat ben ik blij dat ik niet meer afhankelijk van speed ben
Klik om te vergroten...

Bijna nooit maar als ik het neem te veel meestal.. :)
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#14
lang niet meer, ga er steeds bad van.
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#15
Winehouse zei:
lang niet meer, ga er steeds bad van.
Klik om te vergroten...
Leg eens uit.
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#16
skizo-para?
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#17
Dat heb ik zelf ook de laatste tijd, na 5uurtjes begint het al langzaam. Als ik op mezelf ben maakt het niet uit.
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#18
Bij mij werd het ook steeds erger.
Ik ben benieuwd hoe het is als ik een tijd geen speed heb gebruikt.
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#19
Echt raar, ik ga me dan wat onzeker voelen.. Ik weet dat het ireëel is maar het lichaam werkt niet mee.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik flip em helemaal op die crash, en ik word er heel neurotisch van. Laatste keer dat ik het gebruikte was op vuuv, en dat was meer dan een gram (1,3) 73% in 3 dagen - heb het geweten ook. Nee, met pep doen we het beter rustig aan... :wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...910111213...20
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."