#1
_Kat_ zei:HAH! In de "peak" van mijn pep junk tijd zat ik soms wel grammen naar binnen te halen. En dat allemaal onder een minuut!En het was niet eens altijd troep (wel wat vaker dan ik had gewild) soms was het gewoon (goede) dex en dan kom ik daar pas achter als ik al 1 gram op heb. Oops. Ik leerde hier gelukkig uiteindelijk wel van. Uiteindelijk. Maar toen had ik al maanden van overmatig tot extreem gebruik achter de rug. Het was hardstikke stom maar die junk mentaliteit overviel me een beetje. Nu dat ik dat achter me heb gelaten kan ik een verslaving veel beter zien voor wat het is. Toch nog wat geleerd! (En super veel afgevallen, het is gewoon eng.)
grammen binnen een minuut???
klinkt heel aannemelijk.

