Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"gtje zei: hahaha en ook hier heb je van die gein porrums die het hebben over dubbel en zefls drie dubbele pillen ...DIE BESTAAN NIET verkoop praatjes ... geloof je het niet??? ik heb hier nog wel 10 dubbele blauwe pillen dan voor je hoor ... daar stuiterd je ridder ook hard van :P Klik om te vergroten... In 9 vd 10 gevallen heb je gelijk, maar een tijdje terug had ik witte dolfijntjes, 2 soorten, beide wit met bruin gespikkeld, kwamen bij dezelfde dealer weg, maar 1 soort was 2x zo dik als de ander.. Van 1 dunne werd ik net zo scheef als van een halve dikke...ook de die-hard gebruikers waren erg onder de indruk van de dikke variant.. kan ze nu niet meer krijgen.. wel dikke witte dolfijntjes, maar niet dezelfden Edit: Witte ying/yangs waren mijn favo trouwens, zat niet zoveel mdma in, je voelde je gewoon goed"
"Als ik me erop concentreer kan ik vaak ongeveer zien wat ik wil zien, dus als ik niet kan slapen ga ik tekenfilms kijken in mn hoofd Tijdje geleden vond ik zelf bedachte tell-sell reclames intressant.."
"Meestal 1, tis een keer voorgekomen dat ik er 2 nam.. Maarja, zoals al eerder gezegd, het aantal maakt niks uit, t gaat om de mg.. heb 1x hele beste gehad, eerst een halfje, toen voelde ik em opkomen, toen nog een halfje, toen fietste ik naar t centrum, en vanaf daar weet ik niks meer... Ik was ook niet zo heel erg ervaren toen, maar dat was best spul:P"
"meestal een halve of 1.. Is tussen de 70 en 100mg meestal.. Ik heb niet veel nodig en vind t veel relaxter als ik er gewoon bij ben"
"Je bedoelt explosion denk ik, dit is niet echte xtc (geen mdma maar methyleen geloof ik, verbeter me als ik het verkeerd heb), je kan ook gewoon je xtc oplossen in wat water of ander drinken."
"in een aansteker..en nee, geen zippo"
"Zeg dat wel, MDMA kristal viel verkeerd bij mij, gebruikte samen met 2 anderen en er zaten nog wat mensen bij die drugs maar niks vinden, we zouden eerst op stap, maar ik voelde me lang niet goed..was misselijk ,dacht dat ik moest kotsen maar dat lukte niet. Toen wou ik zitten en dat hielp niet, toen wou ik naar huis, toen weer zitten, toen lopen, toen fietsen, toen weer zitten en uiteindelijk naar huis toe gefietst, 5 minuten op bed gelegen, toen weer terug naar de rest gefietst, daar even op bed gelegen. Toen wou ik weer terug naar huis, maar dat mocht niet.. Ik heb uiteindelijk mn trui en shirt uitgetrokken en heb me de hele tijd in lopen smeren met koud water :P Sokken had ik niet meer aan, die lagen nog thuis.. Ik geloof niet dat ik me ooit zo kut heb gevoeld.."
"Miss J zei: Weet je wel zeker dat je kristallen had dan? Klik om te vergroten... Jazeker, getest en wel De rest ging er dan ook prima op"
"Idd, ik heb ook gewoon wat meer "motivatie" nodig dan anders"
"Wit dolfijntje..ben vrij weinig gewend, had achteraf beter een halve kunnen nemen, ben de hele nacht kwijt"