Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Alcohol en wiet oja en sigaretten"
"Veeeeel alcohol en wiet whehehe maar wel een topweekend gehad"
"speed en wiet t hele weekend door en t was G E W E L D I G ! lang geleden dat ik een weekend weer eens flink heb doorgehaald!"
"2 schijfjes, heb er bijna niks van gevoeld helaas. Voor mij geen xtc meer ik voel er meestal niks van jammer genoeg."
"Veeeel alcohol en ontzettend goeie lekkere sos wat een top weekend was het woehaaa!"
"Nicotine, veel wiet, veel alcohol en teveel speed. Maar t was geweldig wheheheh"
"alleen een hoop wiet en nicotine"
"Geweldig goeie sos, wiet, nicotine en alcohol. Heerlijk weer een lang weekend doorgehaald"
"t hele weekend door vanalles gebruikt en t was geweldig!"
"een spuit met inhoud??!!?? Yeah right meid, ga ergens anders mensen lastig vallen met je bullshit verhalen dit slaat echt helemaal nergens op, je verhaal klopt van geen kant."