Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"takala zei: jeeps muira puama. Net zoals op azarius wordt gezegd hebben wij het ook gedaan. Zowel 20gr volledig laten uitdampen tot een donkerbruin drapje achterblijft. Dit laten drogen en in '00' capsules doen. Oooof tinctuurtje maken, de overige 80gr in een fles wodka en 2 weken laten staan (of langer) en regelmatig, minstens 1 x per dag, schudden. en idd, schotje doen en dikke pret! Klik om te vergroten... heb juist 30 gr in een halve liter ouzo gedropt ga hem nu 2 weke laten chille en dan we shall see aan de reacties te lezen is het echt wel de moeite waard gz xx"
"aftelleeeeeeeuuuuuh"
"het was een heel goede editie dit jaar vond ik. alles ging goed vooruit. alleen aan die pendeltram wordt ik altijd zot. ben rustig begonnen in de red met double u jay wie het zeker niet slecht gedaan heeft dan naar crookers gaan zien die traag op gang kwamen maar zeker een goede set gedraaid hebben. felix krocher was heel rustig vond ik. dan richiehawtin en m_nus heel even gaan chekken. zeer Nice! dan de major ofc maar toen begon het allemaal zeer vaag te worden. op het einde liggen schommelen tussen de green en de red voor frank kvitta, pet duo, Dave clarke en robert hood. deze laatste vier hebben mijn avond perfect gemaakt. geen controle gehad. geen problemen gehad. 9/10 (1 puntje eraf voor de chaos aan de pendeltrams) volgend jaar opnieuw ^^"
"snap ik niet echt. ik vond het echt sweet. welke rooms zijn jullie gegaan en over dat geluid dat te stil stond heb ik ook wel last van gehad. maar voor de rest was het echt niet slecht naar mijn mening dan. gz"
"MENSEN MENSEN RECHTS VOORAAN BIJ RUSH !!! DF MEETING !!! BE THERE Btw dit is zaterdag."
""
"http://www.nieuwsblad.be/Article/Detail ... SI22VKL6_3"
"magicwasso zei: underworld zei: btw, was daar een man opgepakt met 200+ zegels lsd Klik om te vergroten... Op die site staat niet dat iemand met 200+ zegels lsd werd opgepakt, staat dat in totaal 465 zegels in beslag zijn genomen. edit: ik zie dat jij niet degene bent die de site gepost heeft. Dus mss heb je wel gelijk maar lijk me sterk anders zou het daar ook gemeld zijn. Klik om te vergroten... nieuwsblad is wel een bekende krant in vlaanderen dus volgens mij wel goed betrouwbaar"
"zwzoo de dj van de avond >>> pet duo"
"jieps heb juist 100 g muira puama gekocht van azarius iemand ervaringen mee gehad."