Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ja echt vette shit ja, ben een upperfreaker maar dit kwartiertje was vaagst, vaak zat getript na paar nachten en was lang ni zo vaag ,das is echt waar meeste denken over trip TE raar, vind ik !!!"
"als ik zo reken 25 gram per maand dan duren mijn weekenden heel lang maar toch paar dagen dai ik niks pak............ Amai en en ben al bijns 30 amai blijf freaker"
"[Ben ik al 2 nachten wakker , nee moet nog na nacht met bijna niks geen zooi en de onderneming om zooi gaan halen te vermoeiend of de zin er in!!DAN nu toch nog besluiten om te gaan halen!!!EN amai bezig met niks!! Dus verslaafd aan lang wakker zijn!!! Nou grote meid...."
"nou ik doen het al jaren en zie er echt ni zo erg uit hoor!!!! vergelijkbaar met chemische peeling"