Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBelgie wietrokers

Belgie wietrokers

89 antwoorden
34 weergaven
18-5-2026
S
SittaManLid
01-01-2024, 00:00
#1
zozamusic zei:
KoxBox zei:
zozamusic zei:
haha :) idd steegske!! allemaal komen naar steegske 12 feb!!
gent is zalig kwas eens met mijn jointje door de stad aant stappen lekker chill reggae aant luisteren,!
wanneer ik plots,! een goed vol zakske weed vind zeker 5-6 gram :) aan de korely !! echt zalug :) haha en heb dan terplekke nog een jointje zitten rollen van de weed dat ik heb gevonden en ! kwas lekker aant space op goa muziek!! haha!
Klik om te vergroten...

Dude, don't embarace me! Let aub een beetje op je spelling en zinsbouw op dit forum, anders is het weer moet je die achterlijke belg zien en blablablaaa. En dat wil je niet en omdat je van Gent bent ik dus ook niet :wave:!
Klik om te vergroten...

wrm maakt gij u zo druk over hoe dat imand schryf? das toch totaal nie belanrijk! wa kan my da schelen wat da gij er over denkt en wa kan my het schelen wat da andere mense over my denke? totaal niets!! mensen hebben vooroordelen en gy ook! leeft u leven en maakt u eens niet druk hoe andere mensen leven! zorgt ervoor dat u leven zo aangenaam mogelyk is en geniet ervan! :stoned:
Klik om te vergroten...
Kom jij eigenlijk ergens van Leuven? Het lijkt namenlijk hard op het 'plats-leuvens', wat wij hier in de omgeving dus spreken :grin:
waarschijnlijk vinden onze noorderburen het zo raar hoe je typt, omdat ze zo'n 'dialect' niet direct begrijpen? (eigenlijk is dat dialect puur AN :smoke: :beer: )
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#2
Het is ook gewoon niet zo aangenaam om zulke posts te lezen... Is het dan zo moeilijk om AN te typen??
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#3
KoxBox zei:
Het is ook gewoon niet zo aangenaam om zulke posts te lezen... Is het dan zo moeilijk om AN te typen??
Klik om te vergroten...

Precies, gewoon normaal ABN ( zo noemen wij dat hier in Holland) typen is voor iedereen het makkelijkst.

Á ik noe ier plat zeeuws gi proaten, dan wor da'tr toch geweun oneuverzichtelijker deur?

Plus het feit dat het in de forumregels staat :)
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#4
PepTalk zei:
KoxBox zei:
Het is ook gewoon niet zo aangenaam om zulke posts te lezen... Is het dan zo moeilijk om AN te typen??
Klik om te vergroten...

Precies, gewoon normaal ABN ( zo noemen wij dat hier in Holland) typen is voor iedereen het makkelijkst.

Á ik noe ier plat zeeuws gi proaten, dan wor da'tr toch geweun oneuverzichtelijker deur?

Plus het feit dat het in de forumregels staat :)
Klik om te vergroten...

ABN bestaat niet meer het is nu gewoon AN. :)
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#5
KoxBox zei:
PepTalk zei:
KoxBox zei:
Het is ook gewoon niet zo aangenaam om zulke posts te lezen... Is het dan zo moeilijk om AN te typen??
Klik om te vergroten...

Precies, gewoon normaal ABN ( zo noemen wij dat hier in Holland) typen is voor iedereen het makkelijkst.

Á ik noe ier plat zeeuws gi proaten, dan wor da'tr toch geweun oneuverzichtelijker deur?

Plus het feit dat het in de forumregels staat :)
Klik om te vergroten...

ABN bestaat niet meer het is nu gewoon AN. :)
Klik om te vergroten...

Your're right! Als sinds 1995 :flushed:
z
zozamusicLid
01-01-2024, 00:00
#6
KoxBox zei:
Het is ook gewoon niet zo aangenaam om zulke posts te lezen... Is het dan zo moeilijk om AN te typen??
Klik om te vergroten...

ja ik begrijp u, ik zal mijn best doen in de toekomst.
D
Darkwin123Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik woon pal tege de grens met nederland (dicht bij Hulst) en ik kan je zegge 7/10 Jongeren hier blowen. Ook in heel de streek is er een wietgeur aanwezig op elk feesje :wink: Wiet haal ik gewoon om de hoek of ik neem ff de auto naar nederland.
A
AntowLid
01-01-2024, 00:00
#8
Darkwin123 zei:
Wiet haal ik gewoon om de hoek of ik neem ff de auto naar nederland.
Klik om te vergroten...
mooi zo
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#9
Zeg dan gelijk reggae geel als je toch over wiet begint. Ik bedoel, de jointen werden toen gewoon aan iedereen doorgegeven, bekend en onbekend :grin:
&
&joyLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik ben belg, en als we wiet nodig hebben gaan we gewoon even naar de shop.
Als die dicht zijn, zijn er nog altijd wel minstens 3 mensen die we kunnen opbellen :hearteyes:

En de laatste jaren blowt echt de helft van de mn generatie..
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#11
&joy zei:
Ik ben belg, en als we wiet nodig hebben gaan we gewoon even naar de shop.
Als die dicht zijn, zijn er nog altijd wel minstens 3 mensen die we kunnen opbellen :hearteyes:

En de laatste jaren blowt echt de helft van de mn generatie..
Klik om te vergroten...

Zowat iedere jongere blowt wel tegewoordig. Nou ja, de boerendorpjes wat minder maar kijk eens in de grotere steden.
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ga eens in de zomer naar Dour festival, dan kan je zien hoe het er in België aan toe gaat :P
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#13
Dreuge zei:
Ga eens in de zomer naar Dour festival, dan kan je zien hoe het er in België aan toe gaat :P
Klik om te vergroten...

Dour!! :hearteyes:
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#14
Beanhead zei:
Zeg dan gelijk reggae geel als je toch over wiet begint. Ik bedoel, de jointen werden toen gewoon aan iedereen doorgegeven, bekend en onbekend :grin:
Klik om te vergroten...

Kom maar eens naar Gent; Baudelo park, Graslei/Korenlei... Dagelijkse kost :wink:!
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#15
Haha ja en het aantal rokers ligt in Nederland beduidend veel lager dan in andere Europese landen. Iedereen kan hier in Belgie wiet krijgen daar is niet veel aan. Veel komt van plantages en zelfkweek in Belgie of er worden in Nederland grote hoeveelheden aangekocht en naar hier gesmokkeld en verkocht.
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#16
KoxBox zei:
Beanhead zei:
Zeg dan gelijk reggae geel als je toch over wiet begint. Ik bedoel, de jointen werden toen gewoon aan iedereen doorgegeven, bekend en onbekend :grin:
Klik om te vergroten...

Kom maar eens naar Gent; Baudelo park, Graslei/Korenlei... Dagelijkse kost :wink:!
Klik om te vergroten...

Gent is de stad waar ik verliefd op werd. Leuke mensen, heel leuke feesjes, mooie mooie meisjes :hearteyes:
d
drunkenmonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#17
Waar ik woon blowt iedereen , maar we wonen in zo'n boerendorpje dus er zijn niet echt veel mensen.Op school daarintegen is het blowen totaal niet geaccepteerd!Mensen denken direct aan spuiten etc ( weten er niets van!! )
Ik woon niet echt ver van gent , maar blijkbaar doen ze het daar wel veel meer?!
Ook is het kut om goede weed te kopen in belgie , na lange tijd zoeken vind je uiteindelijk wel een goede soort .. Maar deze kan je dan niet meer kopen omdat je dealer is opgepakt of gestopt :(
En naar holland reizen is onmogelijk voor iemand die onder de leeftijd van 18 zit ..
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#18
drunkenmonkey zei:
Waar ik woon blowt iedereen , maar we wonen in zo'n boerendorpje dus er zijn niet echt veel mensen.Op school daarintegen is het blowen totaal niet geaccepteerd!Mensen denken direct aan spuiten etc ( weten er niets van!! )
Ik woon niet echt ver van gent , maar blijkbaar doen ze het daar wel veel meer?!
Ook is het kut om goede weed te kopen in belgie , na lange tijd zoeken vind je uiteindelijk wel een goede soort .. Maar deze kan je dan niet meer kopen omdat je dealer is opgepakt of gestopt :(
En naar holland reizen is onmogelijk voor iemand die onder de leeftijd van 18 zit ..
Klik om te vergroten...

Bwa, ik kan hier toch aan zeer lekkere wiet raken hoor. Enja vroeger kon je met de bus naar Terneuzen maar dat zit er nu niet meer in, er rijd wel een tot in Goes... Als je dag niet weet wat te doen.
I
IntoxicationLid
01-01-2024, 00:00
#19
KoxBox zei:
Beanhead zei:
Zeg dan gelijk reggae geel als je toch over wiet begint. Ik bedoel, de jointen werden toen gewoon aan iedereen doorgegeven, bekend en onbekend :grin:
Klik om te vergroten...

Kom maar eens naar Gent; Baudelo park, Graslei/Korenlei... Dagelijkse kost :wink:!
Klik om te vergroten...
zuidpark ook:)!
l
loopOpwolkjesLid
01-01-2024, 00:00
#20
GanjaRSD zei:
Ik weet dat er in Nederland veel mensen wiet roken, maar is dat in belgie ook zo?
(Graag mensen uit Belgie zelf die reageren)
Ik vroeg me dit af omdat ik het wel eens hoor maar niet zeker weet of er echt wiet in Belgie wordt gerookt.. :stoned:
Klik om te vergroten...
Haha , jah jonge :stoned:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."