#1
Kom jij eigenlijk ergens van Leuven? Het lijkt namenlijk hard op het 'plats-leuvens', wat wij hier in de omgeving dus sprekenzozamusic zei:KoxBox zei:zozamusic zei:hahaidd steegske!! allemaal komen naar steegske 12 feb!!
gent is zalig kwas eens met mijn jointje door de stad aant stappen lekker chill reggae aant luisteren,!
wanneer ik plots,! een goed vol zakske weed vind zeker 5-6 gramaan de korely !! echt zalug
haha en heb dan terplekke nog een jointje zitten rollen van de weed dat ik heb gevonden en ! kwas lekker aant space op goa muziek!! haha!
Dude, don't embarace me! Let aub een beetje op je spelling en zinsbouw op dit forum, anders is het weer moet je die achterlijke belg zien en blablablaaa. En dat wil je niet en omdat je van Gent bent ik dus ook niet!
wrm maakt gij u zo druk over hoe dat imand schryf? das toch totaal nie belanrijk! wa kan my da schelen wat da gij er over denkt en wa kan my het schelen wat da andere mense over my denke? totaal niets!! mensen hebben vooroordelen en gy ook! leeft u leven en maakt u eens niet druk hoe andere mensen leven! zorgt ervoor dat u leven zo aangenaam mogelyk is en geniet ervan!![]()
waarschijnlijk vinden onze noorderburen het zo raar hoe je typt, omdat ze zo'n 'dialect' niet direct begrijpen? (eigenlijk is dat dialect puur AN
)
!