Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBelgie wietrokers

Belgie wietrokers

89 antwoorden
30 weergaven
18-5-2026
E
EscobanLid
01-01-2024, 00:00
#1
4 gram voor 25 euro klinkt helemaal niet slecht, al helemaal niet als de kwaliteit een beetje ok is.
I
IntoxicationLid
01-01-2024, 00:00
#2
ja zker:wink:
laatst zag ik nog een stel 13 jarigen een joint roken in een buskot, ging me er ff gwn naast zetten, werden ze heel paranoia en gingen ze weg hahahaha
G
GanjaRSDLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ja ik snap nooit hoe die belgen dan aan hun wiet komen, is het zo makkelijk om ook in belgie eigenkweek te doen dan?
:stoned:
G
GanjaRSDLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik weet dat er in Nederland veel mensen wiet roken, maar is dat in belgie ook zo?
(Graag mensen uit Belgie zelf die reageren)
Ik vroeg me dit af omdat ik het wel eens hoor maar niet zeker weet of er echt wiet in Belgie wordt gerookt.. :stoned:
S
SittaManLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dat wordt er zeker (veel) gedaan!
H
Hellraiser_[NL]Lid
01-01-2024, 00:00
#6
over de hele wereld word evenveel geblowt kan ik wel zeggen dus ook in belgie
C
ChemicalLid
01-01-2024, 00:00
#7
Belgie is ook een onderontwikkeld kutland op drugs-gebied. ( zeg ik als Belg zijnde ) .

Maar niets is zo gemakkelijk in Belgie als aan wiet geraken. Op elke feestje ruikt het trouwens heel erg naar Wiet.
S
SittaManLid
01-01-2024, 00:00
#8
GanjaRSD zei:
Ja ik snap nooit hoe die belgen dan aan hun wiet komen, is het zo makkelijk om ook in belgie eigenkwijk te doen dan?
:stoned:
Klik om te vergroten...
Eigenkweek wordt hier inderdaad (redelijk?) veel gedaan, en het grootste deel zal waarschijnlijk uit nederland komen ;p
Je praat alsof belgie zo'n onderontwikkeld land is ;p
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#9
Of er veel mensen blowen in Belgie? :tearsofjoy: Wat een vraag, je ogen is wat meer open doen!

En zo onderontwikkeld is het hier niet hoor. Kan aan veel middelen geraken & aan schappelijke prijzen :)
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik werk in de verslavingszorg en 15 procent ongeveer van mijn clientenkring is belgisch (veelal belgisch limburg). Blowverslaafd :stoned:
G
GanjaRSDLid
01-01-2024, 00:00
#11
Beanhead zei:
Of er veel mensen blowen in Belgie? :tearsofjoy: Wat een vraag, je ogen is wat meer open doen!

En zo onderontwikkeld is het hier niet hoor. Kan aan veel middelen geraken & aan schappelijke prijzen :)
Klik om te vergroten...
Daarom vraag ik het ook, ik woon toch niet in Belgie.
Wat zijn de schappelijke prijzen voor wiet dan bij jou?
:stoned:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#12
Meer dan 6 euro voor een goede thuiskweek zou je nooit mogen betalen.
F
Frank123Lid
01-01-2024, 00:00
#13
GanjaRSD zei:
(Graag mensen uit Belgie zelf die reageren)
Klik om te vergroten...
Gaan we racistisch worden ? Vechte jonge ? kom dan !

OT:
Vooral in de grens-streken word er volgensmij net als in nederland geblowd. en voor de rest zal het wel veel illegaal te krijgen zijn.
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#14
GanjaRSD zei:
Ik weet dat er in Nederland veel mensen wiet roken, maar is dat in belgie ook zo?
Klik om te vergroten...

Nee man, alleen mensen uit Nederland roken wiet.
T
TowelieLid
01-01-2024, 00:00
#15
Gaat nou echt niemand de inkoppert maken?!


Natuurlijk blowen mensen in Belgie, veel zelfs, hoe komen ze anders zo dom??

Dat zou mijn pa dan zeggen, die denkt nog steeds dat je dom word van blowen..


Maar goed, heb familie in Belgie die zich elke dag helemaal kapotblowen, dus het antwoord is ja.
d
drunkenmonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#16
Natuurlijk blowen we in belgie! :grin:
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#17
GanjaRSD zei:
Beanhead zei:
Of er veel mensen blowen in Belgie? :tearsofjoy: Wat een vraag, je ogen is wat meer open doen!

En zo onderontwikkeld is het hier niet hoor. Kan aan veel middelen geraken & aan schappelijke prijzen :)
Klik om te vergroten...
Daarom vraag ik het ook, ik woon toch niet in Belgie.
Wat zijn de schappelijke prijzen voor wiet dan bij jou?
:stoned:
Klik om te vergroten...

Oh maar ik heb geluk. Wij groeien hier zelf nogal vaak en verdienen daar een aardig zakcentje mee. Plus wiet is overal rondom ons hier. De nederlandse grens in de buurt, en de growers nog dichter.(1-3€ de gram voor alle soorten buiten en binnenkweek).

Maar ik hou toch nog steeds van de shop hoor.
A
AntowLid
01-01-2024, 00:00
#18
Maar ik hou toch nog steeds van de shop hoor.
Klik om te vergroten...

Amen to that!
J
Jowdy37Lid
01-01-2024, 00:00
#19
niet minder dan in nederland volgens mij....

Hoe wij aan wiet komen en wat we hem betalen, Tsja, dat verschild veel van de streek. Ikzelf woon op 20min van eindhoven en op ong 35min van tilburg. De wiet die ik hier koop komt veelal van de coffeeshop (maar dan natuurlijk niet het deurtje waar de nederlanders binnen gaan). De gast waar ik nu meestal bij koop vraagt 8.3€/gram (1.2gram 10€). In de shop waar hij verkocht wordt kost diezelfde white widow 9€/gram. Binnenkort ook amnesia @ 10€. Wat prijs/qualiteit betreft zit ik hier dus zeker goed, en misschien zelfs beter dan de nederlanders...

Ik weet wel van kameraden die op kot zitten (leuven en gent vooral) dat ze hun wiet een pak minder betalen (4-5e) maar de qualiteit is ook naar gelang de prijs... Meestal is het zelfkweek volgens mij (lekkere wiet wel, maar je wordt er een pak minder stoned van)

Maar toch, ookal is de wiet hier zo "goedkoop", je ziet me toch regelmatig in een coffeeshop opduiken (in periodes waar ik niets te doen heb zoals de feestweken kan dat zelfs 3-4x per week zijn...). Coffeeshops zijn gewoon veel leuker dan de meeste dealers :) Ik zou iig graag wisselen, maar ik klaag niet :)
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#20
Haha ja en het aantal rokers ligt in Nederland beduidend veel lager dan in andere Europese landen. Iedereen kan hier in Belgie wiet krijgen daar is niet veel aan. Veel komt van plantages en zelfkweek in Belgie of er worden in Nederland grote hoeveelheden aangekocht en naar hier gesmokkeld en verkocht.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."