#1
4 gram voor 25 euro klinkt helemaal niet slecht, al helemaal niet als de kwaliteit een beetje ok is.


Eigenkweek wordt hier inderdaad (redelijk?) veel gedaan, en het grootste deel zal waarschijnlijk uit nederland komen ;pGanjaRSD zei:Ja ik snap nooit hoe die belgen dan aan hun wiet komen, is het zo makkelijk om ook in belgie eigenkwijk te doen dan?
![]()

Daarom vraag ik het ook, ik woon toch niet in Belgie.Beanhead zei:Of er veel mensen blowen in Belgie?Wat een vraag, je ogen is wat meer open doen!
En zo onderontwikkeld is het hier niet hoor. Kan aan veel middelen geraken & aan schappelijke prijzen![]()

Gaan we racistisch worden ? Vechte jonge ? kom dan !GanjaRSD zei:(Graag mensen uit Belgie zelf die reageren)
GanjaRSD zei:Ik weet dat er in Nederland veel mensen wiet roken, maar is dat in belgie ook zo?
GanjaRSD zei:Daarom vraag ik het ook, ik woon toch niet in Belgie.Beanhead zei:Of er veel mensen blowen in Belgie?Wat een vraag, je ogen is wat meer open doen!
En zo onderontwikkeld is het hier niet hoor. Kan aan veel middelen geraken & aan schappelijke prijzen![]()
Wat zijn de schappelijke prijzen voor wiet dan bij jou?
![]()
Maar ik hou toch nog steeds van de shop hoor.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."