Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"KoxBox zei: Fijn dat het wat minder op de maag licht!! Daar heb ik altijd erg veel last van bij die krengen van paddestoelen, zeker de gedroogde! Eum een paar redelijk grote en voor de rest inderdaad kleine bolletjes. Een 20 tal in het totaal... Klik om te vergroten... vind net dat truffels feller op je maag ligt; en ook feller van smaak paddos vind ik over het algemeen veel leuker op te eten en liggen minder zwaar op de maag maar dat is natuurlijk weer mijn mening :d"
"Beste mense, Yours truly gaat straks eens truffels proberen, welke rade jullie aan voor de eerste keer ?? (rekening houdend dat ik al enkele keren paddo's en lsd heb gedaan)"
"kom maar eens die gore bolletjes tot een pap en slik aff :d geen pretje hoor:d trip gegarandeerd welll :d 1.5 tot 2 uur visuals en de rest is meer psycadelic shitt"
"4-5 x paddo's over 2.5 jaar en lsd enkel in de zomer op feestjes.. kzoek wel iets dat me even van men stuk kan brengen.. Zal de atlantis 15 gr proberen! thnx vr de info"
"ImmortalTech zei: Nja ik weet natuurlijk niet hoe vaak je beide al hebt gedaan en hoe je deze trips handelt, dus dan is het moeilijk te zeggen. Ik had zelf 4 keer paddo's gedaan (verspreid over 2 jaar) voor ik aan de truffels ging. Toen heb ik gelijk 15 gram Atlantis truffels gegeten. Dit zorgde voor een trip van normale sterkte, die iets langer dan normaal duurde. Een half jaar later heb ik nog eens 10 gram Philosopher Stones gegeten, maar toen was het effect heel mild. Als je met beide middelen veel ervaring hebt, dan trek je 15 gram truffels ook wel denk ik. Daar zou ik dus voor gaan. Ook zou ik ze verwerken in thee/cup a soup, omdat de smaak af en toe behoorlijk goor kan zijn. Veel plezier Klik om te vergroten... Thanx vr de aanbeveling heb gistere dus de atlantis genome, 15 gr en het was idd te trekke; Zeeeerrrrr heftig die truffels.. Weer eens zag ik voor 3-4 uur alle wonder mooie dingen.. Tripreport coming soon!"
"ImmortalTech zei: Met oud en nieuw ga ik voor 15 of 20 gram Atlantis. Klik om te vergroten... go for it! ^^"
"Emalkay - When I Look At You [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=_mwL6R-Z1e4[/youtube] La Roux - Bulletproof (Foamo Dubstep Remix) [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=wKriBNF_2tI&feature=related[/youtube] Rusko - Woo Boost [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=5-aeLS5Mg80[/youtube] Check ook zeker www.dubstepfm.com voor de fijnste dubstepsetjes!"
"Gaat!"
"Ketnoniesman zei: Dren-a-line zei: Hehe, duivelse keta =) K-holes kunnen zo extreem ver gaan. Het is inderdaad je eigen droomwereld, maar ik vind niet dat je het heel erg kan sturen. Ik zit meestal op bizarre plekken tijdens mijn trip die ik zelf niet zo snel zou kiezen ;p Maar ze zijn altijd leuk. Mijn k-hole in India van eigen gekookte K: Ik kom een fictief persoon tegen en hij stelt om mij voor om naar de maan te gaan. Ik helemaal verbaasd en opeens waren we ook op een soort maangebied en het voelde ook alsof ik door de ruimte aan het reizen was. Ik zei nog tegen hem; maar ik wil niet naar de maan, die zie ik elke avond. Ik zou eigenlijk liever naar mars willen en toen werd hij pissed en kwamen weer terug op aarde...Bizarrrr. Toen ik terug was kreeg ik zo'n doodservaring en dat was echt een bijzonder gevoel. Geen angst enzo, gewoon...fijn...dood...gaan hehe. Toen ik nuchter werd was het allemaal weer "normaal". Klik om te vergroten... Klinkt heavy, maar wel nog cool om eens mee te maken wsh... Klik om te vergroten... Wurd, heb het zelf niet zo op snuiven ( daardoor maar enkele keren een beetje ket gedaan ) het geeft je zo een zat-achtig-zweverig-1 stap vooruit-3 stappen links gevoel. Op dour was er die grote trap naar boven ( wie dour is geweest ) heb zeker 25 minuten naar bover gestaard denkend " hoe de fuck ga ik dit klaarspelen? " onder de Ket.. Mmaar wel op dour vorig jaar een vn men mate in en out the hole zien gaan.. Zeer spiritueel naar't schijnt.."
"Antow zei: TeKNoZem zei: Antow zei: Vind MW2 maar zwaar tegenvallen, vooral vergeleken met MW1. Enige vorm van realistisme is in MW2 compleet weggevaagd, terwijl MW1 toch een redelijk realistisch scenario liet zien. Zelfde geld voor de gameplay. Neemt neit weg dat MW2 een goeie game is ofzo, het had alleen een stuk beter gekund. Vooral de SP. Klik om te vergroten... ik vindt juist dat mw2 grotere maps heeft -> tact vereist! Bij mw1 kon je al drek op lvl 4 de AK47 equipen en beginne rushen (neemt ook weer niet weg dat mw1 meesterlijk in elkaar steekt). de storyplay van mw2 is véél beter dan 1! (Amerika neemt deel aan hoogverraad) & mw2 biedt meer mogelijkheden tot clan-wars. Ondermeer nieuwe perks, nieuwe wapens, nieuwe combinatie mogelijkheden om je wapen te customizen ... btw de game play is veel beter, vooral online, 2-3 kogels en je mag het vergeten :d Klik om te vergroten... Storyplay beter dan 2? Het is niks meer dan constant rushen man. Zoals ik in m'n vorige post al zei: het beetje realisme in het verhaal en de gameplay welke MW1 nog had, is in MW2 helemaal verdwenen. Sowieso is de MP al helemaal een stuk omlaag gegaan, niks meer dan killsgrinden met akimbo shotguns enzo. Het perks systeem is dan weer wel een stuk verbeterd. Vergeet overigens niet dat sequels moeten bouwen op wat het vorige game had. Er is echt niks bij gekomen, geen enkele vernieuwing. Ja okay, akimbo wapens dan. Maar dat blijkt in de MP al een schijtkeus te zijn geweest. Klik om te vergroten... console ? indien ps3 - account welkom ! ps akimbo wapens zijn BOMMM[/quote] ps3 indeed, ook de xbox 360 elite is in mijn bezit ... PS3 account: anto_4_president Akimbo is ruw gezegd het beste aan MW2 ! AK47 lvl 70 ? wtf ?!"