Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBelgie wietrokers

Belgie wietrokers

89 antwoorden
33 weergaven
18-5-2026
P
PaddoboyLid
01-01-2024, 00:00
#1
FOCK MEN WIET IS OP
GDVVVVVVVVVVVVVVVVV
J
Jowdy37Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Paddoboy zei:
FOCK MEN WIET IS OP
GDVVVVVVVVVVVVVVVVV
Klik om te vergroten...

B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#3
Greenlabs zei:
niet minder dan in nederland volgens mij....

Hoe wij aan wiet komen en wat we hem betalen, Tsja, dat verschild veel van de streek. Ikzelf woon op 20min van eindhoven en op ong 35min van tilburg. De wiet die ik hier koop komt veelal van de coffeeshop (maar dan natuurlijk niet het deurtje waar de nederlanders binnen gaan). De gast waar ik nu meestal bij koop vraagt 8.3€/gram (1.2gram 10€). In de shop waar hij verkocht wordt kost diezelfde white widow 9€/gram. Binnenkort ook amnesia @ 10€. Wat prijs/qualiteit betreft zit ik hier dus zeker goed, en misschien zelfs beter dan de nederlanders...

Ik weet wel van kameraden die op kot zitten (leuven en gent vooral) dat ze hun wiet een pak minder betalen (4-5e) maar de qualiteit is ook naar gelang de prijs... Meestal is het zelfkweek volgens mij (lekkere wiet wel, maar je wordt er een pak minder stoned van)

Maar toch, ookal is de wiet hier zo "goedkoop", je ziet me toch regelmatig in een coffeeshop opduiken (in periodes waar ik niets te doen heb zoals de feestweken kan dat zelfs 3-4x per week zijn...). Coffeeshops zijn gewoon veel leuker dan de meeste dealers :) Ik zou iig graag wisselen, maar ik klaag niet :)
Klik om te vergroten...

amnesia @ 10? Dat is duurder als in de shop me dunkt :tearsofjoy: . Shopwiet is ook zelfkweek, je moet alleen weten hoe het moet :grin: . Nee, dat is niet waar; heb al soortjes uit de shop gehaald waar ik van achter over viel. (boven de 12€ dan toch wel)
J
Jowdy37Lid
01-01-2024, 00:00
#4
ja akkoord is ook zelfkweek, maar met shopwiet bedoel ik gewoon qualitatief goeie wiet (of misschien correcter gezegd, een hoog thc gehalte).

En, amnesia aan < 10€ heb ik nog nooit gezien hoor. 11€ is't goedkoopste dat ik hem weet staan maar in die shop zet ik geen voet meer binnen. in de vaste shop kost hij €11.50 denk ik
b
bosvosLid
01-01-2024, 00:00
#5
in België is het wel behoorlijk kut als de mensen die je van wiet voorzien telkens stoppen met heel de boel eens je vertrouwd met ze raakt.

En ik heb geen tijd om naar Nederland te rijden :( Moet ik hier weer elke smoker uit mijn buurt gaan vragen of ze niemand weten die een beetje kwaliteitswiet van de hand doet...

kortom: als je weinig kennis van het wereldje hebt, als je weinig connecties hebt én als je véél te véél werk hebt, ben je gedoemd als wietfan :P
W
WietjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
antwerpen is dé drugs-draaischijf van europe.
& wiet. ja natuurlijk!
lol
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#7
Wietje zei:
antwerpen is dé drugs-draaischijf van europe.
& wiet. ja natuurlijk!
lol
Klik om te vergroten...

Samen met Rotterdam denk ik toch wel ja.
2 grootste havens van Europa, logisch dat daar dan ook de meeste dope naar binnen komt toch.
A
AmateurtjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Tuurlijk word er in België gesmoort. En wat Antwerpen betreft kan ik je zeggen dat ik er nog geen enkel goed verhal van gehoord heb naar het schijnt is het niks anders dan sjikkebak-wiet.
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#9
Amateurtje zei:
Tuurlijk word er in België gesmoort. En wat Antwerpen betreft kan ik je zeggen dat ik er nog geen enkel goed verhal van gehoord heb naar het schijnt is het niks anders dan sjikkebak-wiet.
Klik om te vergroten...

Je kan beter geen wiet roken dan in Antwerpen te kopen.

Van kwaliteit valt het soms toch -redelijk- mee maar dan tel je al snel 10€ voor minder als een gram. Wat zijn al die mensjes toch blij als ik ze anderhalf voor tien geef :)
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#10
Beanhead zei:
Amateurtje zei:
Tuurlijk word er in België gesmoort. En wat Antwerpen betreft kan ik je zeggen dat ik er nog geen enkel goed verhal van gehoord heb naar het schijnt is het niks anders dan sjikkebak-wiet.
Klik om te vergroten...

Je kan beter geen wiet roken dan in Antwerpen te kopen.

Van kwaliteit valt het soms toch -redelijk- mee maar dan tel je al snel 10€ voor minder als een gram. Wat zijn al die mensjes toch blij als ik ze anderhalf voor tien geef :)
Klik om te vergroten...

:openmouth: Ben ik blij dat ik in Gent woon :hearteyes: :wave:!
N
NoMoreSmokingLid
01-01-2024, 00:00
#11
idd... in belgie wordt ook veeeeeeel gerookt , bijna iedereen die ik ken doet het.

belgen zorgen voor een betere economie in nederland:P , je zou ons moete bedanken
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#12
KoxBox zei:
Beanhead zei:
Amateurtje zei:
Tuurlijk word er in België gesmoort. En wat Antwerpen betreft kan ik je zeggen dat ik er nog geen enkel goed verhal van gehoord heb naar het schijnt is het niks anders dan sjikkebak-wiet.
Klik om te vergroten...

Je kan beter geen wiet roken dan in Antwerpen te kopen.

Van kwaliteit valt het soms toch -redelijk- mee maar dan tel je al snel 10€ voor minder als een gram. Wat zijn al die mensjes toch blij als ik ze anderhalf voor tien geef :)
Klik om te vergroten...

:openmouth: Ben ik blij dat ik in Gent woon :hearteyes: :wave:!
Klik om te vergroten...

Gent is te gek, dolle pret int steegske :grin:. Hier op de grens is het ook geweldig :hearteyes: . Ze gooien hier met wiet naar je.
z
zozamusicLid
01-01-2024, 00:00
#13
Gent is te gek, dolle pret int steegske :grin:. Hier op de grens is het ook geweldig :hearteyes: . Ze gooien hier met wiet naar je.[/quote]

haha :) idd steegske!! allemaal komen naar steegske 12 feb!!
gent is zalig kwas eens met mijn jointje door de stad aant stappen lekker chill reggae aant luisteren,!
wanneer ik plots,! een goed vol zakske weed vind zeker 5-6 gram :) aan de korely !! echt zalug :) haha en heb dan terplekke nog een jointje zitten rollen van de weed dat ik heb gevonden en ! kwas lekker aant space op goa muziek!! haha!
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#14
zozamusic zei:
haha :) idd steegske!! allemaal komen naar steegske 12 feb!!
gent is zalig kwas eens met mijn jointje door de stad aant stappen lekker chill reggae aant luisteren,!
wanneer ik plots,! een goed vol zakske weed vind zeker 5-6 gram :) aan de korely !! echt zalug :) haha en heb dan terplekke nog een jointje zitten rollen van de weed dat ik heb gevonden en ! kwas lekker aant space op goa muziek!! haha!
Klik om te vergroten...

Dude, don't embarace me! Let aub een beetje op je spelling en zinsbouw op dit forum, anders is het weer moet je die achterlijke belg zien en blablablaaa. En dat wil je niet en omdat je van Gent bent ik dus ook niet :wave:!
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#15
zozamusic zei:
Gent is te gek, dolle pret int steegske :grin:. Hier op de grens is het ook geweldig :hearteyes: . Ze gooien hier met wiet naar je.
Klik om te vergroten...

haha :) idd steegske!! allemaal komen naar steegske 12 feb!!
gent is zalig kwas eens met mijn jointje door de stad aant stappen lekker chill reggae aant luisteren,!
wanneer ik plots,! een goed vol zakske weed vind zeker 5-6 gram :) aan de korely !! echt zalug :) haha en heb dan terplekke nog een jointje zitten rollen van de weed dat ik heb gevonden en ! kwas lekker aant space op goa muziek!! haha![/quote]

Dikke feester :hearteyes: . Ik zal wel is een PM'ke droppen de eerstvolgende keer dat ik naar 't steegske ga. Iets minder de laatste tijd, (meer goa's aan het doen) maar ALTIJD PRET EN FEEST IN HET STEEGSKE :rock:
z
zozamusicLid
01-01-2024, 00:00
#16
KoxBox zei:
zozamusic zei:
haha :) idd steegske!! allemaal komen naar steegske 12 feb!!
gent is zalig kwas eens met mijn jointje door de stad aant stappen lekker chill reggae aant luisteren,!
wanneer ik plots,! een goed vol zakske weed vind zeker 5-6 gram :) aan de korely !! echt zalug :) haha en heb dan terplekke nog een jointje zitten rollen van de weed dat ik heb gevonden en ! kwas lekker aant space op goa muziek!! haha!
Klik om te vergroten...

Dude, don't embarace me! Let aub een beetje op je spelling en zinsbouw op dit forum, anders is het weer moet je die achterlijke belg zien en blablablaaa. En dat wil je niet en omdat je van Gent bent ik dus ook niet :wave:!
Klik om te vergroten...

wrm maakt gij u zo druk over hoe dat imand schryf? das toch totaal nie belanrijk! wa kan my da schelen wat da gij er over denkt en wa kan my het schelen wat da andere mense over my denke? totaal niets!! mensen hebben vooroordelen en gy ook! leeft u leven en maakt u eens niet druk hoe andere mensen leven! zorgt ervoor dat u leven zo aangenaam mogelyk is en geniet ervan! :stoned:
S
SittaManLid
01-01-2024, 00:00
#17
zozamusic zei:
KoxBox zei:
zozamusic zei:
haha :) idd steegske!! allemaal komen naar steegske 12 feb!!
gent is zalig kwas eens met mijn jointje door de stad aant stappen lekker chill reggae aant luisteren,!
wanneer ik plots,! een goed vol zakske weed vind zeker 5-6 gram :) aan de korely !! echt zalug :) haha en heb dan terplekke nog een jointje zitten rollen van de weed dat ik heb gevonden en ! kwas lekker aant space op goa muziek!! haha!
Klik om te vergroten...

Dude, don't embarace me! Let aub een beetje op je spelling en zinsbouw op dit forum, anders is het weer moet je die achterlijke belg zien en blablablaaa. En dat wil je niet en omdat je van Gent bent ik dus ook niet :wave:!
Klik om te vergroten...

wrm maakt gij u zo druk over hoe dat imand schryf? das toch totaal nie belanrijk! wa kan my da schelen wat da gij er over denkt en wa kan my het schelen wat da andere mense over my denke? totaal niets!! mensen hebben vooroordelen en gy ook! leeft u leven en maakt u eens niet druk hoe andere mensen leven! zorgt ervoor dat u leven zo aangenaam mogelyk is en geniet ervan! :stoned:
Klik om te vergroten...
Kom jij eigenlijk ergens van Leuven? Het lijkt namenlijk hard op het 'plats-leuvens', wat wij hier in de omgeving dus spreken :grin:
waarschijnlijk vinden onze noorderburen het zo raar hoe je typt, omdat ze zo'n 'dialect' niet direct begrijpen? (eigenlijk is dat dialect puur AN :smoke: :beer: )
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#18
Het is ook gewoon niet zo aangenaam om zulke posts te lezen... Is het dan zo moeilijk om AN te typen??
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#19
KoxBox zei:
Het is ook gewoon niet zo aangenaam om zulke posts te lezen... Is het dan zo moeilijk om AN te typen??
Klik om te vergroten...

Precies, gewoon normaal ABN ( zo noemen wij dat hier in Holland) typen is voor iedereen het makkelijkst.

Á ik noe ier plat zeeuws gi proaten, dan wor da'tr toch geweun oneuverzichtelijker deur?

Plus het feit dat het in de forumregels staat :)
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#20
PepTalk zei:
KoxBox zei:
Het is ook gewoon niet zo aangenaam om zulke posts te lezen... Is het dan zo moeilijk om AN te typen??
Klik om te vergroten...

Precies, gewoon normaal ABN ( zo noemen wij dat hier in Holland) typen is voor iedereen het makkelijkst.

Á ik noe ier plat zeeuws gi proaten, dan wor da'tr toch geweun oneuverzichtelijker deur?

Plus het feit dat het in de forumregels staat :)
Klik om te vergroten...

ABN bestaat niet meer het is nu gewoon AN. :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."