Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBelgie wietrokers

Belgie wietrokers

89 antwoorden
31 weergaven
18-5-2026
I
IntoxicationLid
01-01-2024, 00:00
#1
KoxBox zei:
Beanhead zei:
Zeg dan gelijk reggae geel als je toch over wiet begint. Ik bedoel, de jointen werden toen gewoon aan iedereen doorgegeven, bekend en onbekend :grin:
Klik om te vergroten...

Kom maar eens naar Gent; Baudelo park, Graslei/Korenlei... Dagelijkse kost :wink:!
Klik om te vergroten...
zuidpark ook:)!
l
loopOpwolkjesLid
01-01-2024, 00:00
#2
GanjaRSD zei:
Ik weet dat er in Nederland veel mensen wiet roken, maar is dat in belgie ook zo?
(Graag mensen uit Belgie zelf die reageren)
Ik vroeg me dit af omdat ik het wel eens hoor maar niet zeker weet of er echt wiet in Belgie wordt gerookt.. :stoned:
Klik om te vergroten...
Haha , jah jonge :stoned:
l
loopOpwolkjesLid
01-01-2024, 00:00
#3
KoxBox zei:
Dreuge zei:
Ga eens in de zomer naar Dour festival, dan kan je zien hoe het er in België aan toe gaat :P
Klik om te vergroten...

Dour!! :hearteyes:
Klik om te vergroten...
wees maar zeker!
S
SluitspierMusketierLid
01-01-2024, 00:00
#4
hier in belgie is her ook verkrijgbaar. maar hier gaan we niet gewoon naar de shop, hier moeten we mensen leren kennen die verkopen en dan ffe naar een louche steegje gaan :grin:
b
bosvosLid
01-01-2024, 00:00
#5
SluitspierMusketier zei:
hier in belgie is her ook verkrijgbaar. maar hier gaan we niet gewoon naar de shop, hier moeten we mensen leren kennen die verkopen en dan ffe naar een louche steegje gaan :grin:
Klik om te vergroten...
er zijn er natuurlijk ook heel wat die wél naar de shop gaan :grin:

(btw: herken ik die nickname niet van op 9L?)
l
loopOpwolkjesLid
01-01-2024, 00:00
#6
ik heb een vraagje aan jullie nederlanders
dat er veel belgen naar de coffeeshop gaan weten jullie alvast wel
maar wat vinden jullie daar nu eigelijk van? :)
W
WietjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
goei vraag! :grin:

Ik weet dat er in amsterdam soms wel vervelend wordt gedaan tegen touristen.. vooral die van USA :tongueout:
A
AntowLid
01-01-2024, 00:00
#8
ondanks alles blijven de meeste nederlanders chill vind ik (aldus een belg)
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#9
Wietje zei:
goei vraag! :grin:

Ik weet dat er in amsterdam soms wel vervelend wordt gedaan tegen touristen.. vooral die van USA :tongueout:
Klik om te vergroten...

Vooral in Terneuzen was het erg, elke dag duizenden drugs toeristen over de vloer krijgen, ik kan me inbeelden dat de plaatselijke bevolking er wel genoeg van had. Maar ik vind niet dat ze moeten zeiken over toeristen in Amsterdam, het is nu eenmaal een wereldstad die het ook een groot deel moet hebben van toerisme.
En Amsterdam betekend voor een deel ook coffeshops dus is het logisch dat de toeristen daar ook wel even binnenspringen.

Ze lopen toch ook niet te klagen dat er mensen naar hun musea gaan... En je zegt daar wat Amerikanen zijn dan ook echt een kut volk.
Z
ZalmpyLid
01-01-2024, 00:00
#10
is altijd kut als er een groep toeristen voor jou in de rij bij een shop staan. die mensen zijn echt besluiteloos wat wiet betreft :openmouth:
C
ChemicalLid
01-01-2024, 00:00
#11
Belgie is ook een onderontwikkeld kutland op drugs-gebied. ( zeg ik als Belg zijnde ) .

Maar niets is zo gemakkelijk in Belgie als aan wiet geraken. Op elke feestje ruikt het trouwens heel erg naar Wiet.
S
SittaManLid
01-01-2024, 00:00
#12
GanjaRSD zei:
Ja ik snap nooit hoe die belgen dan aan hun wiet komen, is het zo makkelijk om ook in belgie eigenkwijk te doen dan?
:stoned:
Klik om te vergroten...
Eigenkweek wordt hier inderdaad (redelijk?) veel gedaan, en het grootste deel zal waarschijnlijk uit nederland komen ;p
Je praat alsof belgie zo'n onderontwikkeld land is ;p
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#13
Of er veel mensen blowen in Belgie? :tearsofjoy: Wat een vraag, je ogen is wat meer open doen!

En zo onderontwikkeld is het hier niet hoor. Kan aan veel middelen geraken & aan schappelijke prijzen :)
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik werk in de verslavingszorg en 15 procent ongeveer van mijn clientenkring is belgisch (veelal belgisch limburg). Blowverslaafd :stoned:
G
GanjaRSDLid
01-01-2024, 00:00
#15
Beanhead zei:
Of er veel mensen blowen in Belgie? :tearsofjoy: Wat een vraag, je ogen is wat meer open doen!

En zo onderontwikkeld is het hier niet hoor. Kan aan veel middelen geraken & aan schappelijke prijzen :)
Klik om te vergroten...
Daarom vraag ik het ook, ik woon toch niet in Belgie.
Wat zijn de schappelijke prijzen voor wiet dan bij jou?
:stoned:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#16
Meer dan 6 euro voor een goede thuiskweek zou je nooit mogen betalen.
F
Frank123Lid
01-01-2024, 00:00
#17
GanjaRSD zei:
(Graag mensen uit Belgie zelf die reageren)
Klik om te vergroten...
Gaan we racistisch worden ? Vechte jonge ? kom dan !

OT:
Vooral in de grens-streken word er volgensmij net als in nederland geblowd. en voor de rest zal het wel veel illegaal te krijgen zijn.
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#18
GanjaRSD zei:
Ik weet dat er in Nederland veel mensen wiet roken, maar is dat in belgie ook zo?
Klik om te vergroten...

Nee man, alleen mensen uit Nederland roken wiet.
T
TowelieLid
01-01-2024, 00:00
#19
Gaat nou echt niemand de inkoppert maken?!


Natuurlijk blowen mensen in Belgie, veel zelfs, hoe komen ze anders zo dom??

Dat zou mijn pa dan zeggen, die denkt nog steeds dat je dom word van blowen..


Maar goed, heb familie in Belgie die zich elke dag helemaal kapotblowen, dus het antwoord is ja.
d
drunkenmonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#20
Natuurlijk blowen we in belgie! :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."